غذا در نیوزلند

غذا در نیوزلند
غذاهای نیوزلند به واسطه موقعیت جغرافیایی آنها از گوشت تازه و انواع ماهی درست می شود. شما می توانید انواع غذاهای دریایی را امتحان کنید. اما پیشنهاد  کباب بره تا سبزیجات تازه (Roast Lamb) که یکی از محبوب ترین غذاهای نیوزلندی می باشد.

لامینگتون (Lamingtons)

لامینگتون

لامینگتون نوعی خوراکی خوشمزه و شیرین است. این اسنک خوشمزه از ۲ لایه کیک اسفنجی درست شده است که بصورت ساندویچی قرار می گیرند و لا به لای این دو لایه با مربای توت فرنگی و خامه پر می شود و روی این کیک ها را هم با سس شکلات می پوشانند. به نظر خوشمزه است، نه؟ در آخر هم کل این کیک را در نارگیل می پیچند. این اسنک خوشمزه را می توانید در نانوایی های استرالیا خریداری کنید، لامینگتون ها به نوعی مظهر و نماد استرالیا شده اند.

پاولولا (Pavlova)

پاولولا

پاولولا هم در استرالیا  هم در نیوزیلند یکی از دسرهای محبوب این کشورهاست که از تعداد زیادی سفیده ی تخم مرغ با بیکینگ پودر و آرد بدست می آید. معمولا روی پاولولا را سرآشپز با هر چه که بخواهد می تواند پر کند، از انواع میوه های فصلی گرفته تا میوه های ترش مانند کیوی. اگر بخواهند این دسر را بصورت سنتی درست کنند باید روی آن را تمشک بریزند.

همبرگر

همبرگر نیوزیلندی

این همبرگر لای مواد با چغندر قند و آناناس پر می کنند. البته آناناس بصورت خام استفاده نمی شود و حتما باید به همراه گوشت گریل شود. شاید به نظر بدمزه برسد اما یکی از غذاهای نیوزلند است که طعم متفاوت و جالبی دارد.

پای گوشت

پای گوشت نیوزیلند

معمولا در این غذا لای خمیر را با تکه های بزرگ گوشت و سبزیجات خاصی پر می کنند و روی آن را با سس کچاپ می پوشانند. معمولا مردم استرالیا وقتی که می خواهند به پیکنیک بروند، این غذا را درست می کنند و همراه خود می برند چون هم درست کردن آن راحت است و هم مصرف راحتی دارد.

چیکو رول (Chiko Roll)

چیکو رول

چیکو رول در واقع همان chicken roll به معنای رول مرغ است. در این رول از کلم، کرفس و چند ادویه ی خاص استفاده می شود، همه ی این مواد با گوشت فیله ی مرغ با هم کاملا سرخ می شوند و بعد مواد در یک نان خاص پیچیده می شود و سطح بیرونی نان در روغن سرخ می شود و باعث می شود تا رول کاملا ترد شود و معمولا از چیکو رول ها در استادیوم های ورزشی هنگام دیدن مسابقات استفاده می شود.

بیسکوییت آزناک (Anzac)

بیسکوییت آزناک

ریشه ی درست کردن این بیسکوییت ها به جنگ های دوران دور استرالیا بر می گردد. در آن دوران همسران سربازها این بیسکوییت ها را درست می کردند و به همسرانشان می دانند تا به همراه خود به جنگ ببرند، این بیسکوییت ها هم سبک و هم حجیم هستند و شبیه همان کوکی های خودمان هستند با این تفاوت که در بیسکوییت های آزناک از خرده های نارگیل استفاده می شود و سیرو جو استفاده می شود.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است