قصر امارات ابوظبی

قصر امارات در ابوظبی واقع شده و به عنوان دومین هتل ۷ ستاره در جهان پس از برج العرب دبی شناخته می شود. این هتل فوق لوکس با هزینه ای بالغ بر ۳ میلیارد دلار ساخته شده که در نوبه خود یکی از گران ترین ساخته های دست بشر است. در نوامبر سال ۲۰۰۵ برای اولین بار قصر امارات ابوظبی درهای خود را به روی مهمانان باز کرد. این هتل توسط گروه هتل های Kempinski اداره شده و تمامی آن متعلق به دولت ابوظبی می باشد.

 

 

قصر امارات 2

 

 

 

دکورهای موزاییکی، شیشه ای، نقره ای و طلایی آن، از فرهنگ و تاریخ غنی عرب الهام گرفته شده است. دارای 14 رستوران با انواع غذاها و نوشیدنی ها، بهترین خدمات را به مهمانان و گردشگران تور ابوظبی در طول اقامتشان ارائه می دهد. تمام اتاق ها و سوئیت هایش مبله و دارای تخت خواب شیک و تمیزاست. همچنین با حمام های مرمری بزرگ، تلویزیون های صفحه تخت HD با انتخاب بیش از 150 کانال، مینی آی پد و WiFi رایگان با سرعت بالا مجهز شدند. پیش خدمت ها نیز 24 ساعته آماده  سرویس رسانی به مهمانان هستند. هزینه هر شب اقامت در اتاق های معمولی آن بین 470 تا 500 دلار برای هر نفر است و هر شب اقامت در سوئیت های اختصاصی (مساحت آن 45 هزار متر مربع) قصر امارات 15 هزار دلار هزینه در بردارد.

 

 

قصر امارات 1

 

 

اقامت در قصر امارات ابوظبی

کاخ امارات ابوظبی دارای ۳۰۲ اتاق بزرگ و همچنین ۹۲ سوییت است. این سوییت های مهمانان شامل ۲۰ سوییت خلیج که ۱۱۰ متر مساحت داشته، ۲۰ سوییت خلیج دولوکس که ۱۶۵ متر مساحت داشته، چهار سوییت خلیج رویال که ۱۱۰ متر مساحت داشته و ۱۶ سوییت سه خوابه به مساحت ۶۵۰ متر مربع می باشد. سه نوع اقامتگاه در این قصر وجود دارد، نوع مرجانی که ۱۱۰ متر مساحت داشته، مروارید که ۱۴۰ متر مساحت داشته و الماس که ۲۲۰ متر مساحت دارد.

 

 

قصر امارات 6

 

 

 

سوییت های این کاخ را می توان به ۴۸ سوییت تک خوابه تقسیم کرد. تمام اتاق های لوکس این هتل با بالاترین سطح راحتی و با فضایی گرم برای ایجاد محیطی آرام می باشد. این سطح از راحتی با استانداردهای بالایی مطابقت می کند، به عنوان نمونه سرویس به اتاق ها به صورت ۲۴ ساعته صورت می گیرد. کاخ امارات همچنین قصر رسمی مهمانان دولت ابوظبی است و ۲۲ سوییت ۳ خوابه آن میزبان بسیاری از سران دولت ابوظبی و همراهان آن ها می باشد. بالاترین طبقه دارای ۶ سوییت برای حاکمان امارات است که تنها اعضای خانواده های سلطنتی فرمانروایان امارات امکان دسترسی به آن ها را دارند.

 

 

قصر امارات 7

 

 

امکانات جلسات و کنفرانس ها

قصر امارات ابوظبی دارای ۷ هزار متر فضا برای جلسات و کنفرانس ها می باشد که یکی از ان ها سالن بسیار دیدنی با ۲۰ متر ارتفاع و گنجایش بیش از ۱۱۰۰ نفر است. همچنین از دیگر امکانات این چنینی یک سالن نمایش با ظرفیت ۲۴۰۰ نفر، ۴۰ اتاق برای جلسات با امکاناتی متفاوت و یک فضای باز ۱۰ هزار متری با کاربردهای مختلف می باشد. این هتل همچنین دارای مرکز تجاری و رسانه ای نیز هست و تمامی اتاق های جلسات آن مجهز به تجهیزات سمعی و بصری خاصی می باشند.

 

 

قصر امارات 3

 

 

گنبد قصر امارات

گنبد اصلی کاخ امارات ابوظبی دارای ۶۰ متر ارتفاع و ۴۲ متر عرض می باشد و به عنوان بزرگترین گنبد در جهان شناخته می شود. این گنبد با ۱۳ رنگ از سنگ مرمر، از زرد مشابه طلوع خورشید گرفته تا قرمز غروب خورشید تزیین شده تا بسیاری از رنگ های بیابان های ابوظبی را به نمایش بگذارد. طلای ۲۲ عیار داخل گنبد را پوشش داده است و این بزرگترین پوشش طلایی است که در یک ساختمان به کار رفته است. تمام فضای داخل هتل که چیزی در حدود ۶ هزار متر مربع می باشد با طلای ۲۲ عیار تزیین شده اند.

 

 

قصر امارات 4

 

 

قصر امارات تنها چنددقیقه (باماشین) از مراکز خرید، رستوران ها و بارها، مراکز خرید Marina Mall، نهاد های فرهنگی و میراث روستایی فاصله دارد. به بیش از 20 زبان در هتل امارات صحبت می شود. ویژگی های ارزیابی شده ی هتل از بهترین های ابوظبی به شمار می رود. درست است که هتل قصر امارات جزوگرانترین هتل ها به شمار می رود ولیکن ارزش هزینه کردن را دارد و درواقع مهمانان نسبت به مبلغی که هزینه می کنند، خدمات خیلی بیشتری را دریافت می کنند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است