قلعه سنت هیلاریون در قبرس

قلعه سنت هیلاریون در قبرس
قلعه سنت هیلاریون قبرس یکی از زیبا ترین جاهای دیدنی قبرس و منحصر به فرد ترین قلعه های تخریب شده در حوزه مدیترانه است که در قبرس قرار گرفته است. از این قلعه نه تنها به عنوان دژی محکم در برابر مهاجمان استفاده می شده است، بلکه سلاطین زیادی در آن به حکمرانی پرداختند. افسانه ها و داستان های محلی در مورد این قلعه قدیمی و اسرار آمیز که به جنگ های صلیبی مربوط می شود، وجود دارند. یکی ازآن ها که بیشتر در بین مردم رواج دارد این است که یک ملکه پری آن را برای دلربایی از چوپان های محلی ساخته بوده است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با قلعه سنت هیلاریون در قبرس آشنا کنیم .

قلعه سنت هیلاریون قبرس شمالی
 

اما ساخت این بنا پس از مرگ راهبی در غاری در کوه های این منطقه در قرن ۱۰ توسط بیزانس ها شروع شد تا نشانه ای برای ایمان و عقیده راسخ برای مردم جهان باشد. در طی چند دوره این قلعه که در فاصله ۱۰ دقیقه ای شهر واقع شده است، مورد باز سازی قرار گرفته است. برخی نیز بر این باور هستند که طراح قلعه سفید رنگ انیمیشن سفید برفی و هفت کوتوله که در سال ۱۹۷۳ ساخته شده است، از این بنا الهام گرفته است.

قلعه سنت هیلاریون

بارو های بزرگ و اتاق های آن که به طور مارپیچ تا بالای کوه می رسند، این باور را ایجاد نموده اند که این قلعه تا آسمان بالا رفته است. گردشگران زیادی از این بنای بی نظیر هر ساله بازدید می نمایند. اگر می خواهید منظره شگفت انگیز و کم نظیری را از دست ندهید ، باید تا قله پیش بروید. پس بهتر است بازدید از آن را از صبح آغاز نمایید.

قلعه سنت هیلاریون قبرس
 

این بنا از سه قسمت تحتانی، میانی و بالایی تشکیل شده است. ورودی بخش زیرین از میان برج و باروی شهر و در گذشته به عنوان پادگان مورد استفاده قرار می گرفته است. در بخش میانی می توان باقیمانده های یک کلیسا و اتاق های بزرگی را دید. پس از گذشتن از مسیری شیب دار که ورودی آن دروازه لوسیگان نام دارد، به بخش بالایی می رسیم. بخش مرکزی آشپز خانه و اتاق های همایونی را در خود جای داده و بهترین مکان برای تماشای، برج پرنس جان، طبیعت بیرون قلعه و نمای زیبایی از کوه های تائوروس است. تابستان و موقع صبح یا بعد از ظهر بهترین زمان بازدید از این قلعه شگفت انگیز است.
“راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها  “

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است