قلعه سیلوسو سنگاپور

در سفر به سنگاپور اگر می‌خواهید اوقات خوش و مفرحی را در کنار ساحلی با آفتابی دلپذیر بگذرانید و در کنار آن از قلعه‌ای تاریخی بازدید کنید، ساحل سیلوسو انتخاب خوبی است. قلعه سیلوسو یکی از دیدنی های سنگاپور به شمار می‌رود که در نزدیکی ساحل جزیره سیلوسو قرار دارد.

قلعه سیلوسو 5

تاریخچه قلعه سیلوسو

نام سیلوسو از یک کلمه‌ی مالایایی به معنی صخره یا سنگ گرفته شده است. از آنجایی که یک سنگ بزرگ در دهانه بندر سنگاپور قرار داشت و برای حمل و نقل کشتی ها خطرناک بود، این نام برای جزیره انتخاب شد. قلعه سیلوسو سالیان طولانی به عنوان دژ دفاعی برای اهداف نظامی و حفاظت از جزیره استفاده می‌شد.

قلعه سیلوسو2 1

این قلعه در اواخر قرن نوزدهم میلادی ساخته شده است. در آن زمان سنگاپور یک بندر تجاری مهم برای بریتانیا به شمار می‌رفت؛ به همین دلیل حفاظت از آن ضروری بود. امروزه قلعه سیلوسو به یکی از جاذبه های تاریخی محبوب سنگاپور تبدیل شده است. قلعه سیلوسو تنها قلعه حفاظت‌شده‌ی موجود در جزیره سیلوسو محسوب می‌شود که خاطرات و یادگاری‌های ارزشمندی از جنگ جهانی دوم را (شامل اسلحه، تونل‌ها و سازه‌های نظامی) در دل خود دارد.

قلعه سیلوسو سنگاپور

با دیدن این قلعه خودتان را در قلب شرایط زندگی مردم در طول جنگ و حمله ژاپنی‌ها تصور کنید و قبل از ترک قلعه پیامی از صلح بر دیوار خشخاش قلعه باقی بگذارید.

جاذبه های سنگاپور

دیوار خشخاش در قلعه سیلوسو قرار دارد و گردشگران در بازدید خود معمولا پیام یا نشانه‌ای بر آن بر جای میگذارند و احترام زیادی برای آن قائلند. برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در سنگاپور بازدید از اسکله کلارک، موزه ملی و سایر دیدنی های سنگاپور را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است