قلعه های دیدنی آلمان

قلعه های دیدنی آلمان
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با قلعه های دیدنی آلمان آشنا  بشیم .
قلعه نوشوانشتاین آلمان

قصر نوشوانشتاین
قصر نوشوانشتاین
این قلعه به فرمان کنت لودویگ دوم در باورین آلپ آلمان ساخته شد. این کاخ به عنوان یک پناهگاه های شخصی دنج برای پادشاه در نظر گرفته شده بود. او تمایل داشت در هنگام نیاز به خلوت و آرامش از آن استفاده کند و البته هزینه گزافی نیز برای ساخت آن پرداخت به طوری که ایالت باواریا را مقروض کرد. این قلعه تجسم مکتب هنری رمانتیک است. با سبکی برگرفته از سده های میانه نیوشواستاین دارای برج و مناره است و به طرز خارق العاده ای در نقطه ای مرتفع بر فراز دره رود پولات واقع شده است. در سال ۱۸۸۶ و نزدیک به زمان اتمام ساخت قلعه کمیته ایالتی اعلام کرد که شاه دچار جنون شده و تنها چند روز بعد او جان سپرد. پس از مرگ شاه درهای این قلعه به روی عموم باز شد. از آن زمان تاکنون بالغ بر ۵۰ میلیون نفر از این کاخ دیدن کرده‌اند. این قلعه یکی از اماکن مورد علاقه عکاسان در آلمان بوده و نیز یکی از مهم‌ترین مراکز جذب گردش‌گر این کشور می‌باشد.تا کنون بیش از ۶۰ میلیون نفر از مردم به این قلعه سفر کرده اند و در تابستان سالانه بیش از ۱٫۳ میلیون نفر (۶،۰۰۰ در روز) بازدید کننده دارد.ساخت این قلعه بر اساس پلان سنجیده ای صورت گرفته است. قلعه مجهز به تمام امکانات رفاهی مدرن آن دوره بوده است. در هر طبقه آب جاری وجود داشته است. دستشویی هایی با سیفون خودکار وجود داشته و تمام ساختمان مجهز به سیستم خنک کننده ی هوای گرم بوده است. توریستهای آمریکایی بیشتر با نیوشواستاین آشنا هستند چرا که قلعه ی “زیبای خفته” در دیزنی لند برگرفته از این قلعه است.این قلعه قرن نوزدهمی آلمان که شمایلی مانند کاخ پریان دارد الهام بخش بسیاری از قاین قلعه قرن نوزدهمیآلمانکه شمایلی مانند کاخ پریان دارد الهام بخش بسیاری از قلعه ها در انمیشن های معروف مثل زیبای خفته و سیندرلا بوده است این قلعه پس از مرگ شاه لودویک برای بازدید عمومی باز شده است. قلعه ها در انمیشن های معروف مثل زیبای خفته و سیندرلا بوده است . هم اکنون نیز میزبان رویدادهای جهانی به نام «جشن اکتبر» است که یکی از بزرگترین جشن های دنیا به شمار می رود.طراحی دکوراسیون و تزئینات در این قلعه بسیار عالی است و به خاطر سردرهای ارک دار منحنی، پنجره های طاقدار و برج هایی که پنجره هایی قرمز رنگ دارد، یکی از جذابترین و شگفت انگیزترین جاذبه های تاریخی معروف و از محبوب ترین نقاط توریستی آلمان است. با تور اروپا به آلمان سفر کنید و از این قلعه که از مهم ترین دیدنی های آلمان به شمار می رود، دیدن کنید.

قلعه هایدلبرگ آلمان Heidelberger Schloss

قلعه هایدلبرگ آلمان

قلعه هایدلبرگ مظهر رمانتیسم آلمان است. این قلعه باشکوه در دامنه کوه کونیگ اشتول و مشرف به شهر هایدلبرگ قرار گرفته است. وجود یک لوح سنگی که در سال ۱۹۶۱ میلادی در این محل قرار داده شده، بر زیبایی این مکان افزوده است. در حقیقت این لوح، جایگزین لوح قدیمی تری شد که از بین رفته بود. قلعه هایدلبرگ در زبان محلی به هایدلبرگ اِشلُس مشهور است. این قلعه در ارتفاع ۸۰ متری بالاتر از دامنه کوه قرار گرفته و به بخش مرکزی شهر هیدلبرگ در کشور آلمان تسلطی کامل دارد.ایده ساخت قلعه هایدلبرگ نخست در سال ۱۲۲۵ میلادی مطرح شد اما ساخت آن در سال ۱۳۰۳ میلادی به پایان رسید. این قلعه ابتدا به عنوان یک سنگرگاه کوچک محسوب می شد اما بعدها قلعه دیگری به نام قلعه فوقانی در کنار آن ساخته شد. با اینحال قلعه فوقانی چندان دوام نیاورد و در سال ۱۵۳۷ میلادی در اثر برخورد صاعقه به آن، تخریب شد. بازسازی این قلعه در سال ۱۶۹۷ میلادی آغاز شد. در سال ۱۷۲۰ میلادی، اقامتگاه سلطنتی از این قلعه به قصر دیگری به نام مانهایم انتقال یافت و بازسازی قلعه به معنای واقعی در سال ۱۷۴۲ میلادی شروع شد. مجدداً در سال ۱۷۶۴ میلادی اصابت صاعقه سبب تخریب قلعه شد و از آن زمان تا به حال خرابی های ایجاد شده بارها مورد تعمیر و بازسازی قرار گرفته اند.این قلعه ایوانی با ورودی های متعدد دارد که یکی از آنها به یاد شاهزاده الیزابت شارلوت نامگذاری شده است. یکی دیگر از ورودی های این ایوان، آپر پرنسس وِل نام دارد. یک پل سنگی نیز در قلعه وجود دارد که ایوان را به دروازه اصلی قلعه متصل می کند و بر فراز خندق نسبتاً پر آبی ساخته شده است. در زمان های قدیم درون خندق، تمساح وجود داشت که اکنون اثری از آنها دیده نمی شود. دروازه اصلی که در سال ۱۵۲۸ میلادی بنا شده دارای یک اتاقک دیده بانی نیز بوده که در سال ۱۷۱۸ میلادی در دوره جنگ اتحاد بزرگ تخریب شده است. بعدها اتاقکی مشابه به همراه یک دروازه قوسی شکل در آنجا ساخته شد. این قلعه جزء معروف‌ترین بناهای عصر رنسانس در شمال آلپ بوده و از زمان ساختش در قرن ۱۳ تا کنون تاریخ پرفراز و نشیبی را پشت سر نهاده است. با  تور اروپا  و یا تور آلمان سفر کنید و از مهم ترین دیدنی های آلمانبازدید کنید.
قلعه التز آلمان Burg Eltz

قلعه التز آلمان

قلعه التز قرون وسطی که در جنوب غربی آلمان قرار دارد هنوز تحت مالکیت خانواده ای به همین نام است که حدود ۸۰۰ سال قبل در این مکان زندگی می کرده اند. مالک کنونی این قصر دکتر کارل گراف وونوند زو التز است که سی و سومین نسل از خانواده ی التز است. این قلعه از دیدنی های آلمان به شمار می رود. قلعه التز قرون وسطا روی تپه های موسل بین کوبلنز و ترییرآلمان واقع شده است. اصاحبان این قلعه از همان نسل التز و مربوط به ۳۳ نسل بعد هستند که در قرن دوازدهم همین جا زندگی می کردند. قلعه یا بورگ التز نمونه ی دیگری از قصرهای برجسته در آلمان است. نمای قلعه التس روی اسکناس‌های ۵۰۰ یورویی نشانی از اهمیت این قلعه برای آلمانی‌هاست. این قلعه در آغاز قرن ۱۲ میلادی بر بلندی‌های ایالت راینلند-فالتس این کشور ساخته شد و اکنون با استقبال ویژه گردشگران روبروست. با تور اروپا به آلمان سفر کنید و دیدن این قلعه زیبا لذت ببرید. سالانه افراد گردشگران زیادی برای دیدن این قلعه به آلمان سفر می کنند.
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است