مجسمه بودای تیان تان هنگ کنگ چین

مجسمه بودای بزرگ هنگ کنگ چین (Tian Tan Buddha Hong Kong China) از بهترین جاذبه های دیدنی هنگ کنگ چین است که به نام مجسمه تیان تان نیز شناخته می شود. مجسمه بودای بزرگ هنگ کنگ چین در جزیره لان تائو و در قسمت غربی هنگ کنگ واقع شده است.

 

 

مجسمه تیان تان 3

 

 

درباره مجسمه بودای تیان تان هنگ کنگ

ساخت  مجسمه بودای بزرگ حدود 12 سال به طول انجامیده است و دارای تلفیقی از نماد انسان و طبیعت است. مجسمه بودای بزرگ هنگ کنگ چین 34 متر است و بر روی قله سر سبز لان تائو بنا گردیده است. گردشگران تور چین می توانند به همراه یکی از راهبان صومعه از قله لان تائو بالا بروند و طلوع خورشید را از بالای مجسمه بودای بزرگ هنگ کنگ چین تماشا نمایند. گردشگران همچنین می توانند از مجسمه ها و حکاکی های متفاوتی از بودا را که در قسمت پایینی این مجسمه واقع شده است را ببینند.

 

 

مجسمه تیان تان 2

 

 

اگر صبح زود بیدار شوید می‌توانید به همراه یکی از راهبان صومعه از قله لان تائو بالا بروید و طلوع خورشید را از بالای این مجسمه غول‌پیکر به تماشا بنشینید. تنها مزارع چای شهر هنگ‌کنگ در قسمت جنوبی صومعه و آب انبارهای زیبای Shek Pik نیز در همین منطقه قرار دارند.

 

 

مجسمه تیان تان 1

 

 

این مجسمه بر روی تخت نیلوفر آبی در بالای سه محراب محکم قرار داره که با 34 متر ارتفاع، تیان تان بودا در حالت آرامش نشان داده شده. دست راست این مجسمه برای از بین بردن درد و رنج بالا اومده و دست چپش به نمایندگی از شادی روی زانوش قرار گرفته است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است