محله چینی های سنگاپور

در سفر به سنگاپور سری به محله چینی های سنگاپور بزنید که دنیایی از شگفتی را در دل خود دارد. محله چینی ها یکی از دیدنی های سنگاپور است که بهترین بازارچه ها و مراکز خرید را در آن می‌توانید ببینید و با فرهنگ مردمان چین بیشتر آشنا شوید. این محله در منطقه اوترم سنگاپور قرار دارد. با بازدید از محله چینی ها در دنیایی متفاوت از آنچه در مرکز سنگاپور جریان دارد قدم خواهید زد.

محله چینی های سنگاپور

محله چینی ها مخصوصا به غذاهای خوشمزه و ارزان آن معروف است. در این محله غذاهایی را پیدا خواهید کرد که مزه و قیمت مناسبی دارند. غذا مهمترین راه شناخت و درک یک کشور و فرهنگ آن است به ویژه در کشور چند فرهنگه سنگاپور که در آن غذاهای خیابانی به شدت فرهنگی جا افتاده است. برای امتحان غذاهای اینجا به خیابان ماکس ول مراجعه نمایید که یکی از بهترین و بزرگترین فودکورت‌های عالی تور سنگاپور برای تجربه طعم غذاهای عالی چینی می‌باشد.

اینجا جاذبه های زیاد دیگری هم دارد اگر علاقمند به آثار تاریخی، هنری و موزه هستید می‌توانید سری به موزه طراحی رد دات بزنید این موزه یکی از بزرگترین موزه‌های آسیا بوده و در آن طراحی‌هایی که برنده جایزه سالیانه رد دات شده به نمایش گذاشته‌‌.

محله چینی های سنگاپور 1

برای آشنایی بیشتر با تاریخ این محله به مرکز میراث محله چینی‌ها در خیابان پاگودا بروید. کانون توجه اصلی این مرکز مهاجرانی چینی است که در زمان خود زندگی سختی داشتند و از جمله بنیان‌گذاران اصلی کشور سنگاپور بودند. معبد تیان هوک کنگ (قدیمی‌ترین معبد سنگاپور)، معبد دندان عتیقه بودا ، تالار طب چینی او یان سنگ و مرکز خوراک جاده مکسول از دیگر جاذبه‌های محله چینی‌ها در سنگاپور هستند.

گیلانگ

در محله چینی های سنگاپور به خیابان آن سیانگ بروید و از مغازه‌های قدیمی آن هر چیزی که مورد نیازتان است را با قیمت مناسب‌تر نسبت به سایر مراکز خرید سنگاپور بخرید. با اندکی چانه زدن بهترین سوغاتی‌ها را نیز می‌توانید با قیمت ارزان برای دوستان و خانواده خود تهیه کنید در محله چینی ها انواع پوشاک از برندهای مختلف دنیا و کوسن‌های چهل تکه توجه هر گردشگری را به خود جلب می‌کند. سرزندگی و نشاط موجود در بازارهای محله چینی ها هر انسانی را به وجد می‌آورد. فرهنگ غذاهای خیابانی در اکثر کشورهای جنوب شرق آسیا جا افتاده است.

در زمان جشن های متفاوت چینی ها، مخصوصاً نزدیک سال نو چینی فستیوال و نمایش های متنوع زیادی در این محله برگزار می شود که دیدن آن ها خالی از لطف نیست.

اگر نزدیک کریسمس و سال نو میلادی به کشور سنگاپور سفر می کنید باز می توانید از زیبایی های این بازار لذت ببرید. در این زمان فروشندگان تخفیف های خوبی را نیز در نظر می گیرند.

تفریح گیلانگ

همچنین در خود محله چینی دست فروشی ها یا غرفه های خیابانی متعددی وجود دارد که در حاشیه پیاده روهاست و مشغول به عرضه هر نوع کالایی می باشند، شما می توانید در حاشیه محله چینی های سنگاپور این غرفه ها را بازدید نمایید و لذت خرید در بین بازارهای چینی هارو تجربه کنید.

اگر اهل اجناس عتیقه و قدیمی هستید می توانید سری به ساختمان خانه‌ آنتیک مینگ فانگ بزنید که در آن کالاهای قدیمی و عتیقه به فروش گذاشته شده است، از سنگ های قیمتی تا تندیس های مختلف بودایی و … را می توانید بازدید و خرید کنید.

فروشگاه مشهور و برند معتبر سنگاپوری به نام او جی در انگلیسی OG در محله چینی ها دارای نمایندگی فروش می باشد که بازدید از ساختمان نمایندگی این برند OG خالی از لطف نیست، این برند سنگاپور همه اجناس از جمله پوشاک، لوازم الکترونیکی و دیجیتال، لوازم آرایشی، لوازم خانگی و تزئینی، ساعت، کفش و کیف را با برند OG با قیمتی بسیار مناسب خریداری کنید.

شاید آخرین ساختمانی که در محله چینی های سنگاپور وجود دارد ساختمان و مرکز خرید کوچکی به اسم تانجونگ پاگار پلازاست که دارای غرفه های کوچک و بزرگ متعددیست و از همه مهمتر اینکه مرکز خرید تانجونگ پاگار پلازا جز ارزانترین ساختمان های فروشگاهی محله چینی ها در سنگاپور است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است