مراکز تفریحی اکراین

مراکز تفریحی اکراین
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  مراکز تفریحی اکراین آشنا بشیم .
میرهورود

میرهورود

میرهورود (Myrhorod) در کنار رودخانه کرول، یک شهر آرام است که به دلیل چشمه‌های آب گرم معدنی شهرت یافته است. این آب‌های گرم شور می‌تواند به‌عنوان خوراکی استفاده شده و مشکلات هاضمه را رفع کند و یا اینکه گردشگران در آن شنا کنند. اگر نمی‌خواهید شنا کنید می‌توانید در رودخانه کرول قایقرانی کرده، از آسیاب بادی این شهر دیدن کرده و یا از فواره آب موزیکال بازدید کنید. همچنین در جنگل‌های این منطقه می‌توانید پیاده‌روی یا کالسکه سواری کنید.

شهر یالتا

شهر یالتا

شهر یالتا (Yalta) در منطقه‌ای قرار دارد که بخشی از کریمه محسوب شده و به دریای سیاه راه دارد. در این شهر تفریح گاهی در مقابل دریا قرار دارد که ازآنجا می‌توانید از شبه‌جزیره کریمه دیدن کنید و همچنین یک آکواریوم و باغ‌وحش که دلفین‌ها در آنجا قرار دارند. برای ماجراجویی بیشتر می‌توانید بر فراز تپه دارسن تله کابین سواری کنید و همچنین کلیسای زیبای فروروس که در بالای یک صخره ۴۰۰ متری ساخته شده است. در طول سال‌ها یالتا چهره‌های خاصی را به خود جلب نموده مانند آنتون چخوف، که گردشگران می‌توانند از خانه او که اکنون به موزه تبدیل شده دیدن کنند.

شهر اسلاوسکی

شهر اسلاوسکی

شهر اسلاوسکی (Slavske) در جنوب غربی لووف برای پیست‌های اسکی‌اش معروف بوده و اگر عاشق برف هستید به آنجا بروید. در آنجا برای اسکی‌بازان تله کابین، بالابر اسکی و موانعی وجود دارد. فصل مناسب برف‌بازی در این شهر از نوامبر تا مارس است. اگر در ماه‌های تابستانی به آنجا سفر کنید می‌توانید در مزارع آن توت و قارچ بچینید و یا در دریاچه‌ها ماهیگیری کنید. یا اینکه در مسیرهای آن پیاده‌روی، اسب‌سواری و یا کوهنوردی کنید.

شهر زاپروژیا

شهر زاپروژیا

شهر زاپروژیا (Zaporizhia) در کرانه رودخانه دنیپر به دلیل جزایر عجیب‌وغریب، مانند جزیره اصلی خورتیتسیا که در مرکز شهر قرار دارد، شهرت دارد. این جزیره در حقیقت یک پارک ملی است که زمین‌های ناهموار، حوضچه‌ها و مسیرهایش گردشگران بسیاری را به خود جلب می‌کند. همچنین در این جزیره می‌توانید شنا و قایق‌سواری کرده و در سواحل آن استراحت کنید. همچنین در این جزیره یک موزه نظامی وجود داشته سلاح‌ها و صحنه‌های بازسازی‌شده نبردهای معروف در آنجا به نمایش گذاشته می‌شود. جزایر کوچک دیگر در اطراف زاپروژیا عبارت‌اند از جزیره پیلار و جزیره سنگی.

(Funicular) تله کابین

تله کابین کیف

تله کابین در سال 1905 میلادی ساخته شد و تا به حال سرویس خوب و سریع و ارزانی را از Podil (پایین شهر) تا Mykhailivska Ploscha (بالای شهر) و در زمانی کوتاه (حدود دو دقیقه) به مردم ارائه می دهد و چشم انداز با شکوهی از شهر کیف و رودخانه Dnipro از داخل تله کابین به چشم میخورد. هزینه آن همان کرایه حمل و نقل در شهر کیف (kopiykas 50 و یا $ 10 آمریکا) در هر سواری می باشد و کودکان به صورت رایگان سوار می شوند.

میدان استقلال

میدان استقلال کیف

میدان استقلال (میدان Nezalezhnosti) میدان اصلی شهر و یکی از محبوب ترین مکان ها برای قرار ملاقاتها می باشد. در تعطیلات آخر هفته، مسیر در خیابان Khreschatyk مسدود می شود و بازدید کنندگان می توانند از یک پیاده روی لذت بخش در وسط این خیابان بهره مند شوند. جنبش استقلال اوکراین از مسکو، از این میدان شروع شد و صدها نفر از دانشجویان در سال 1989 میلادی دست به اعتصاب غذا زدند، که باعث از بین رفتن حزب کمونیست و شروع رهبری جدید در اوکراین گردید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است