مراکز تفریحی ایالت نیویورک امریکا

مراکز تفریحی ایالت نیویورک امریکا
قایق سواری جزیره‌ی استاتن

قایق سواری جزیره ی استاتن

به نظر شما صرف دو ساعت زمان برای دیدن مجسمه‌ی آزادی ارزشش را دارد؟ چند خیابان را که پیاده طی کنید به قایق‌ها می‌رسید. این قایق‌ها شما را به طور رایگان از عرض بندرگاه عبور می‌دهند و فرصتی را به وجود می‌آورند تا به خوبی خط افق نیویورک و همچنین مجسمه‌ی آزادی را از هر دو سمت تماشا کنید. مسیر حرکت قایق حدود ۲۰ دقیقه زمان می‌برد.

قدم زدن روی پل بروکلین

قدم زدن روی پل بروکلین

قدم زدن بر روی پل بروکلین تجربه‌‌ی تماشای خط افق نیویورک و بندرگاه را به شما می‌دهد. اگر طولانی مدت روی این پل پیاده‌روی کنید در آن طرف پل غذاها و نوشیدنی‌های خوشمزه در انتظار شما خواهد بود.

سنترال پارک

سنترال پارک

یک راه عالی برای داشتن روزی آرام و دور بودن از شلوغی، رفتن به سنترال پارک است که برای شما بدون هزینه ورود خواهد بود. این پارک مسیر‌های زیادی دارد و ۴۰ بلوک را پوشش می‌دهد. می‌توان به‌راحتی ساعت‌ها زمان را در این پارک سپری کرد و خسته نشد. اغلب در فصل تابستان کنسرت‌ها و نمایش‌های رایگانی در این پارک به اجرا گذاشته می‌شود.

موزه‌ی هنر متروپولیتین

موزه ی هنر متروپولیتین

موزه متروپولیتین یا به اختصار MET از اوایل قرن ۲۰ پرتره‌ها و مجسمه‌هایی را از هنرمند مشهور فرانک استلا به نمایش می‌گذارد. این موزه یکی از پیش‌روترین و بهترین‌ها در جهان محسوب می‌شود. موزه‌ی MET بسیار با ارزش و دیدنی است. شما می‌توانید به راحتی یک روز کامل را اینجا سپری کنید. علاوه بر موزه‌ی MET، شهر نیویورک ده‌ها موزه‌ دارد که ارزش دیدن دارند. موزه‌ی تاریخ طبیعی، موزه‌ی MoMA و گوگنهایم (Guggenheim) تنها سه تا از بزرگترین این موزه‌ها هستند. یازده موزه‌ی کوچک‌تر در موزه‌ی mile نزدیک سنترال پارک وجود دارد که می‌توانید روزتان را آن‌جا سپری کنید. البته اگر بخواهید همه‌ی آن‌ها را تماشا کنید یک هفته‌ای زمان نیاز دارید، پس بهتر است تنها هرکدام را که بیشتر دوست دارید انتخاب کنید.

تالار موسیقی رادیو شهر(RadioCityMusicHall) را ببینید

الار موسیقی رادیو شهر

این تالار از سال ۱۹۳۰ تاکنون پذیرای بازدیدکنندگان است.

تور Dead Apple

تور سیب مرده نیویورک

نیویورک تاریخی طولانی و تاریکی دارد. اگر شما علاقمند به کسب اطلاعات در مورد این گذشته‌ی تاریک با همه‌ی جنایت‌ها، مرگ افراد سرشناس داستان‌های ارواح و دیگر مسائل هستید به هیچ وجه تور Dead Apple را از دست ندهید. شخصی که این برنامه را هدایت می‌کند دانش زیادی از اطلاعات محرمانه نیویورک در اختیار دارد.

تماشای تئاتر

تماشای تئاتر نیویورک

نمی‌توان به نیویورک سفر کرد و یکی از نمایش‌های برادوی را تماشا نکرد. در این شهر نمایش‌های عالی موزیکال، درام و نامتعارف زیادی وجود دارد. چیزی بهتر از تماشای تئاتر در نیویورک وجود ندارد. به میدان تایمز سر بزنید و بلیط‌ها را با نصف قیمت معمول خریداری کنید.

پارک High Line 

پارک های لاین نیویورک

پارک شهری High Line در سمت غربی شهر نیویورک واقع شده و بسیار شلوغ و پر رفت و آمد است. ریل قطار از این پارک می‌گذرد. پارک ریلی شب و روز شلوغ است و اغلب افراد برای میل کردن غذا، قدم زدن و استراحت به آنجا سر می‌زنند.

محله‌ی فقیر نشین در Lower East Side

دیدنی های نیویورک

با شرکت در تورهای گردشی می‌توان از محله‌ی Lower East Side دیدن کرد. در این نقطه می‌توانید ببینید که چگونه طی سال‌ ۱۹۰۰ به بعد مهاجران سراسر جهان در این‌جا زندگی می‌کردند و این منطقه را ساخته‌اند.

کلیسای ترینیتی

کلیسای ترینیتی

کلیسای مستعمراتی ترینیتی، جایی است که بسیاری از کشیشان آمریکایی پرستش می‌شدند. ورود به این کلیسا رایگان است. در قبرستان اطراف این مکان می‌توانید آرامگاه بسیاری از رهبران ایالات متحده از جمله الکساندر همیلتون (اولین وزیر خزانه‌داری) را مشاهده کنید.

کتابخانه مرتز

کتابخانه مرتز

کتابخانه مرتز در نیویورک یک کتابخانه باغ گیاه شناسی است که بزرگ‌ترین مجموعه کتاب‌های گیاه شناسی جهان و مواد آن را دارا است. گل‌های لاله و یک درخت آلی، شما را از یک گنجینه کتاب صد ساله تا یک آرامگاه گرمسیری ویکتوریایی، هدایت می‌کنند. این مکان همچنین دومین مجموعه‌دار گیاه خشک در جهان است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است