مراکز تفریحی بلاروس

مراکز تفریحی بلاروس
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز تفریحی بلاروس آشنا  بشیم .
مناطق طبیعی ( (berezin sky

جنگل بیالوزا بلاروس

جنگل‌های انبوه، رودخانه‌های عمیق و دریاچه‌ها و بسیاری از زیبایی های این مناطق هزاران سال است که دست نخورده اند و پوشش گیاهی و تنوع حیوانی خود را حفظ کرده‌اند. این مناطق از نظر طبیعی منحصر به فرد بوده و مشابه آن در اروپا وجود ندارد.

باغ گیاه شناسی (botanical garden)

باغ گیاه شناسی بلاروس

در باغ گیاه شناسی مجسمه های خوبی را خواهید دید و در برخی سوله ها که گیاهان خاص پرورش داده می شوند می توانید گیاهان نایاب غیر بومی و برخی پرندگان نظیر طوطی و غیره را نیز مشاهده کنید. ورودی این مجموعه شش روبل می باشد و جالب است در زمستان های سرد هم که به این باغ سر بزنید در سوله ها درختان و گل هایی که واقعا سبز بوده و شکوفه داده اند را خواهید دید.

پارک گورگی (gorky park)

پارک گورگی

پارک ماکسیم گورکی مینسک یکی از دیدنی ترین پارک های این شهر محسوب می شود که البته ساحلی بوده و تفریحات آبی نیز به وفور دارد. این پارک در خیابان استقلال و در نزدیکی میدان معروف آزادی قرار دارد و البته خود خیابان استقلال شب هنگام نور پردازی زیبایی دارد و در میدان آزادی نیز اگر شانس بیاورید رژه نظامی نوجوانان و جوانان روس که مشق نظام می کنند را خواهید دید که بسیار دیدنی است.

جنگل بیالوزا (bialowieza forest)

جنگل بیالوزیا 1

امروزه تقریبا این جنگل‌ها به طور کامل از بین رفته و فقط چند درخت کهن در دورافتاده‌ترین نقاط Carpathians  و دیگر مناطق کوهستانی باقی مانده است. جنگل بیالوزا (Bialowieza Forest) که یک استثنا است، بین مرز لهستان و بلاروس قرار دارد.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است