مراکز تفریحی تایوان

مراکز تفریحی تایوان

جزیره ارکید

جزیره ارکیده

این جزیره ، تنها با طی کردن یک مسیر کوتاه از سمت خشکی و به وسیله کشتی در دسترس خواهد بود، نامگذاری این منطقه به خاطره پروانه هایی است که در تپه های آن متولد می شوند. این جزیره برای آرامش و گرفتم حمام آفتاب بسیار مناسب می باشد و از تنوع گیاهی و جانوری بسیار زیادی برخوردار است.

پارک ملی تارکو

پارک ملی تارکو

این پارک بسیار جالب می باشد و داری مسیر های بی شماری است و این امکان را برای  ماجراجویان فراهمی می کند تا در میان طبیعت زیبا و خارق العاده آن نظیر آبشار ها و رودخانه به گردش بپردازند.یکی از هیجان انگیز ترین دیدنی های این منطقه دره هایی است که از مرمر ساخته شده اند و چشم گردشگران و مسافران را به خود خیره می کنند.

پارک ملی یوشان

پارک ملی یوشان

این پارک در منطقه ای کوهستانی قرار گرفته است و نامگذاری آن  براساس بلندترین قله این منطقه صورت پذیرفته است.از ویژگی های این پارک می توان به قله های مرتفع و دره های باریک و عمیق آن اشاره کرد، طبیعت زیبای این منطقه برای گردشگران بسیار جالب می باشد و سالانه توریست های بسیاری برای دیدن این منطقه می آیند.

آبشار شیفن

آبشار شیفن

آبشار شیفن Shifen یک آبشار گسترده و خوش منظره در تایوان است.این آبشار در قسمت بالا دستی رودخانه کیلونگ واقع شده است.

کلیسایی به شکل کفش پاشنه بلند در تایوان

کلیسایی به شکل کفش پاشنه بلند تایوان

در تایوان یک کلیسای شیشه‌ای عظیم به شکل یک کفش پاشنه بلند آبی ساخته شده است؛ درست مثل آن که یک سیندرلای غول‌پیکر در حین دویدن در سواحل استان چی‌یی آن را جا گذاشته است. این کلیسا از ۳۲۰ قطعه شیشه رنگی ساخته شده و عکس‌های هوایی که از آن گرفته شده نشان می‌دهد که دارای یک صحن روباز مجهز به نورافکن است.  مقامات محلی گفتند که یک داستان قدیمی انگیزه ساخت این کلیسا بوده است. در دهه ۶۰ میلادی یک دختر ۲۴ ساله از مناطق فقیرنشین این سواحل به علت ابتلا به نوعی بیماری پاهایش سیاه شد و هر دو پایش را قطع کردند. به همین دلیل مراسم عروسی او لغو شد و دیگر هیچ‌وقت ازدواج نکرد و بقیه عمر خود را در یک کلیسا گذراند و اکنون کلیسای کفش پاشنه بلند به احترام و یاد او بنا شده است.
جشن فانوس در تایوان

جشن فانوس در تایوان

جشنواره ی فانوس هایک جشنواره سالیانه است که توسط دفتر گردشگری وزارت حمل و نقل و ارتباطات تایوان برگزار میشود. در این جشن هزاران هزار فانوس به آسمان های منطقه پینگزی میروند. کانال دیسکاوری آمریکا این جشن را بهترین جشن جهان معرفی کرده و باعث شده که این جشنواره از مهمترین و زیباترین جشنواره های دنیا شناخته شود.

جشنواره فانوس تایوان یکی از لطیف ترین و جذاب ترین جشن های سالانه گاهشمار چینی به شمار می آید. 100000 تا 200000 بالن پر شده از هوای گرم با درخشش شکوه روشنی بخش خود، آسمان کاملاً مهتابی را مزین می کنند. در پایان هر سال از تقویم قمری، ده ها هزار نفر از مردم در منطقه روستایی Pingxi شهر نیوتایپه جمع می شوند تا آرزوها و خواسته های خود را روی فانوس ها بنویسند و سپس آنها را روانه آسمان کنند. در اصل، فانوس ها رها می شوند تا به پناهندگانی که در تپه ها مخفی شده اند، این پیغام را برسانند که شهر امن است و می توانند به خانه های خود بازگردند. بیش از 100000 فانوس در اندازه، شکل و رنگ های مختلف روشن می شوند و بازدیدکنندگان از اینکه بتوانند فانوس های خود را در این ازدحام درخشان روانه کنند، لذت می برند. سایر تفریحات در حاشیه این جشنواره عبارتند از: مسابقه معمای فانوس، کارناوال و موسیقی فولکلور منطقه.

 شهرتایچونگ در تایوان (Taichung)

سان کیک در تایچونگ 1

 تایپه پایتخت مشهور این کشوراست که دارای ساختمان های زیبای بلند و فضایی سرزنده و شاد می باشد. اما اکثریت مردم تایوان معتقدند تایچونگ قابل ‏سکونت ترین شهر در تایوان است. ‏شهر تایچونگ کمتر از یک ساعت از جنوب تایپه فاصله دارد  این شهر سرزندگی پایتخت را ندارد ، ‏حتی یک سیستم حمل و نقل زیرزمینی نیز ندارد، اما دلایل زیر باعث می شود این شهرقابل سکونت ترین شهر ‏تایوان باشد. ‏

پارک آبی

پارک آبی تایوان

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است