مراکز تفریحی روسیه

مراکز تفریحی روسیه
در این مطلب به بهترین مراکز تفریحی کشور روسیه می پردازیم. اگر به این کشور سفر میکنید حتما از چند تای آنها دیدن نمایید و لذت ببرید.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز تفریحی روسیه بیشتر آشنا بشیم

آسمان نمای مسکو  Moscow Planetarium

آسمان نمای مسکو

افلاک نما یا آسمان نمای مسکو یکی از قدیمی ترین و بزرگترین آسمان نما ها در جهان است که در سال های 1927 – 1929 ساخته شده است. این آسمان نما همه روزه به غیر از سه شنبه ها از ساعت 10 صبح تا 9 شب برای بازدید علاقه مندان نجوم باز می باشد.

مراسم تعویض نگهبان   Changing Of The Guards Ceremony

مراسم تعویض نگهبان

مراسم تعویض نگهبان در مسکو همه ساله 20 بار بین ماههای آوریل تا اکتبر در کرملین و میدان سرخ برگزار می شود.

کوه البروس  Mount Elbrus

کوه البروس

کوه البروس دررشته کوه قفقاز در جنوب روسیه قرار دارد.با ۵۶۴۲ متر ارتفاع از یک آتش فشان خاموش تشکیل شده است.کوه البروس یکی از هفت قله ی بلند جهان محسوب میشود.این مکان, چه کوه نوردان حرفه ای چه مبتدی را از سراسر جهان به خود جذب می کند. سیستم تله کابین مسافران را می تواند تا ارتفاع ۳۸۰۰ متر بالا ببرد,که صعود به قله را راحت تر می کند.

قطب های جمهوری کومی

قطب های جمهوری کومی

هیچ کس از تاریخ دقیق ساخت یا آفریده شدن این بناهای عجیب اطلاعی در دست ندارد. البته دانشمندان معتقدند تنها دست توانای خداوند می تواند چنین اثری را بر جای گذارد. بلندترین این صخره ها 42متر ارتفاع دارد و دانشمندان می گویند قدمت آنها به 200میلیون سال پیش باز می گردد.

دریاچه ی بایکال

دریاچه بایکال

این دریاچه، عمیق ترین دریاچه ی جهان است، که در شرق سیبری واقع شده است. با زلال ترین آب دریاچه ای روی زمین، این دریاچه 1500متر عمق دارد. دره ها ی آب افشان: صدها آب فشان که بخار و آب از آن خارج می شود در این منطقه که نام آن کامچاتکا است قرار گرفته اند. این محل در آثار میراث جهانی یونسکو نیز به ثبت رسیده است.

 چشمه های آب گرم  Valley of Geysers

چشمه های آب گرم روسیه

این مکان در شبه جزیره کامچاتکا واقع هست در شرق روسیه.این مکان دومین چشمه ی بزرگ آب گرم جهان است.این چشمه ها در ۱۹۴۱ توسط دانشمند محلی تاتیانا یوستینووا کشف شد.از ۱۹۴۱ تا کنون این مکان گردشگران بسیاری را به خود جذب کرده است.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است