مراکز خرید ایتالیا

مراکز خرید ایتالیا
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا بامراکز خرید ایتالیا آشنا  بشیم .
گالری ویتوریو امانوئل (Galleria Vittorio Emanuele)

گالری ویتوریو امانوئل

این گالری قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا نه یک مرکز خرید ساده، بلکه یک شاهکار معماری است. در این گالری تاریخی و زیبا می‌توانید از تماشای بوتیک‌ها و فروشگاه‌های برندهای مطرح دنیا دیدن کنید. این مرکز خرید که در سال‌های ۱۸۶۵ تا ۱۸۷۷ ساخته شده، قدیمی‌ترین مرکز خرید دنیا است. بنابراین شمانه فقط با یک مرکز خرید زیبا، بلکه با یک شاهکار معماری و بنای تاریخی زیبا روبه‌رو هستید که حتی کسانی که علاقه‌مند به خرید نیستند، از تماشای آن لذت خواهند برد.

مرکز خرید کوین رم

مرکز خرید کوین رم

یکی از معروفترین مراکز خرید روم است که درنزدیکی واتیکان قرارگرفته است. تنوع کالا در این مرکز بسیار بالا است و دارای بخش لباس و وسایل کودک  کامل و متنوعی است.

دپارتمان استورهای میلان

دپارتمان استورهای میلان

اگر می‌خواهید تنواع محصولات را در یک فروشگاه تجربه کنید، دپارتمان استورها انتخاب خوبی هستند.
اگر می‌خواهید تنواع محصولات را در یک فروشگاه تجربه کنید، دپارتمان استورها انتخاب خوبی هستند؛ مراکز خرید چندطبقه‌ای که انواع محصولات از لباس و لوازم آرایش گرفته تا وسایل الکترونیکی، زیورآلات، رستوران‌های عالی و فروشگاه‌های مواد غذایی دارند. دو نمونه از این دپارتمان استورها در میلان Rinascente و Excelsior نام دارند.

بوتیک ونتا رم

بوتیک ونتا رم

بزرگترین بوتیک چرم در اروپاست که در یکی از زیباترین میادین رم قرار گرفته است ودارای تزئنات داخلی بی نظیری است.

منطقه‌ی Brera، میزبان بهترین بوتیک‌های میلان

منطقه ی بریرا میلان

این منطقه که به گالری‌های هنری‌اش شهرت دارد، میزبان بوتیک‌های کوچکی است که بهترین محصولات مد ایتالیا را عرضه می‌کنند. در این منطقه که هستید، سر زدن به بازار فضای باز آن را از دست ندهید. در خیابان سن مارکو هم دوشنبه‌ها و پنج‌شنبه صبح‌ها، بازاری برپا می‌شود. همچنین بازار خیابان Fauche هم در همین نزیدیکی است که سه‌شنبه‌ها و شنبه‌ها صبح فعالیت می‌کند.

مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

مرکز خرید پارکو لئوناردو رم

یکی از بزرگترین مراکز خرید روم است که درنزدیکی فرودگاه  لئوناردو داوینچی قرار دارد. این مرکز که از ۲۰۰ فروشگاه تشکیل شده است دارای طراحی مدرنی است که برجذابیت آن افزوده است و سرگرمیهای متنوعی برای کودکان و بزرگسالان در آن در نظر گرفته شده است. این مرکز همچنین دارای یک سالن تئاتر بزرگ با ۲۴ سن برای نمایش های مختلف می باشد.

منطقه‌ی Navigli، خرید و تفریحات شبانه

منطقه ی ناویگلی، خرید و تفریحات شبانه

این منطقه علاوه بر اینکه شب‌ها پاتوق جوانان و گردشگران است، فرصتی خوب برای خرید در میلان را فراهم می‌کند. بوتیک‌های شیک و منحصربه‌فرد در گوشه و کنار دیده می‌شوند. اما بیشتر در اطراف Porta Genova متمرکز هستند.

مرکز خرید روما  رم

مرکز خرید روما است رم

یکی ازمراکز خرید بزرگ است که بیش از۲۲۰ مغازه و فروشگاه وسینما درآن وجود دارد.  دراین مرکز خرید برندهای مختلفی را پیدا خواهید کرد از جمله بتا، بنتون، مارین، ام اند اچ، باستی و… .این مرکز خرید دو طبقه است و همچنین دارای یک سوپر مارکت بزرگ به نام پانوراما، یک رستوران، یک مک دونالد، کافی شاپ، دستشویی، و پارکینگ می باشد.

بهترین اوت‌لت‌های میلان

بهترین اوت لت های میلان
???????

اگر دنبال لباس‌های ارزان و لیبیل‌هایی با قیمت‌های مقرون‌به‌صرفه می‌گردید به مرکز شهر بروید و از اوت‌لت‌های کوچکی مثل Corso Como 10، D Magazine و Salvagente دیدن کنید.
در فروشگاه‌هایی چون Mercatino Michela می‌توانید لباس‌هایی از دولچه و گابانا، آرمانی و ورساچه را با تخفیف‌های ۷۵ درصدی خریداری کنید.

مرکز خرید پورتا رم

مرکز خرید پورتا رم

دراین مرکز خرید بسیاربزرگ یکی از دوشعبه ایکیا قرارگرفته است و دارای پارکینگ بسیاربزرگی است. در این مرکز انواع و اقسام لوازمی که نیاز دارید موجود است . به این مرکز می توان از خیابان گراند راکوردو، خروجی بوفالوتا دسترسی داشت.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است