مراکز خرید جمهوری چک

مراکز خرید جمهوری چک
در این مطلب به بزرگترین مراکز خرید جمهوری چک می پردازیم، بیشتر این فروشگاه ها در پایتخت این کشور یعنی شهر پراگ واقع شده است. شما میتوانید تمام نیاز های روزانه و یا پوشاک و هرچیزی که لازم دارید را از این فروشگاه ها تهیه کنید. فروشگاه‌ها در جمهوری چک در شهرهایی غیر از پراگ از ساعت ۸ یا ۹ صبح آغاز به کار می‌کنند. فروشگاه‌های مواد غذایی از ساعت ۷ صبح باز هستند. در ساعت ۶ یا ۷ بعدازظهر هم ساعت کاری فروشگاه‌ها به پایان می‌رسد. برخی از فروشگاه‌ها در ساعت ناهار، تعطیل هستند. ساعت کار در روزهای شنبه کمتر است و غیر از سوپرمارکت‌های بزرگ، بقیه فروشگاه‌ها، یکشنبه‌ها تعطیل هستند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  مراکز خرید جمهوری چک آشنا بشیم .

مرکز خرید CENTRUM CHADOV

مرکز خرید سنترام چادوف

این مرکز خرید با 213 فروشگاه بزرگترین مرکز خرید با عرضه ی انواع محصولات تجاری، برندهای بین المللی، هایپرمارکت و رستوران های متنوع و شیک می یاشد. این مرکز خرید به نسبت از مرکز شهر پراگ کمی دور است.

مرکز خرید پالادیوم

مرکز خرید پالادیوم پراگ

این مرکز خرید با 5 طبقه و 200 فروشگاه و 20 رستوران، یکی از بهترین و منحصر به فردتیرن مراکز خرید در شهر پراگ چک می باشد. انواع مارک های بین المللی در این مرکز خرید به چشم می خورد. در ایام کریسمس و عید پاک غرفه های فروش وسایل این فصل و مواد غذایی، رو به روی این مرکز خرید به چشم می خورد.

مرکز خرید MYSELBEK

مرکز خرید سیلبیک پراگ

این مرکز خرید با بیش از 30 فروشگاه فعال، بهشتی برای دوستداران خرید به حساب می آید. این مرکز در سال 1996،  به صورت ترکیبی از طراحی های کلاسیک و مدرن ساخته شده است.

مرکز خرید ARKADY PANKRAS

مرکز خرید آرکادی پانکراس پراگ

یکی از بهترین و بزرگترین مراکز خرید در شهر پراگ، مرکز خریدARKADY PANKRAS ، با بیش از 125 فروشگاه   می باشد. انواع فروشگاه های تجاری عرضه کننده ی محصولات مد، عطر، زیور آلات، گل، کتاب، لوازم و لباس ورزشی، وسایل الکترونیکی و موبایل و فروشگاه مواد غذایی در این مرکز خرید، به چشم می خورد. مارک های بین المللی بسیاری به همراه کافی شاپ و رستوران های ایتالیایی در این مال وجود دارد.

مرکز خرید EUROPARK

پراگ مرکز خرید یورو پارک

این مرکز خرید واقع در شهر پراگ، فروشگاه های فراوانی در زمینه های مد، زیور آلات، کفش، وسایل و پوشاک کودکان، فروشگاه حیوانات خانگی، کتاب فروشی، لوازم آرایشی و … فعالیت دارد. بسیاری از برند های معروف بین المللی در این مرکز خرید به چشم می خورد.
 
مرکز خرید CERNA RUZE

مرکز خرید کرنا روزی پراگ

مرکز خرید CERNA RUZE، به معنای رز سیاه است. این مرکز خرید واقع در شهر پراگ می باشد. هم از دید محلی ها و هم از دید توریست ها این مرکز خرید بسیار محبوب بوده و ترکیبی از کالاهای گران و ارزان قیمت را ارائه می دهد.

دپارتمان استور من

 

دپارتمان استور من پراگ

 

MY NARODNI یا دپارتمان استور من واقع در شهر پراگ، شامل انواع لوازم آرایشی، کفش، ابزار آلات الکترونیکی، اسباب بازی فروشی، انواع وسایل خانه و آشپزخانه، مواد غذایی و سوغاتی می باشد.

مرکز خرید NOVY SMICHOV

مرکز خرید نوی اسمیچوف پراگ

این مرکز خرید واقع در قلب ناحیه ی SMICHOV در شهر پراگ، در نزدیکی ایستگاه متروی ANDEL، می باشد. این مرکز خرید یک مکان مناسب برای گذراندن یک روز تفریحی با سینما، فودکورت، مرکز بازی و انواع برندهای بین المللی می باشد.

مرکز خرید ATRIUM FLORA

مرکز خرید آتریوم فلورا پراگ

مرکز خرید ATRIUM FLORA، در شهر پراگ، شامل انواع فروشگاه های تجاری و رستوران های متنوع و خوشمزه می باشد. ساعت کاری این فروشگاه از ساعت 8 صبح تا 10 شب، در تمام ایام هفته می باشد.

مرکز خرید VINOHRADSKY

مرکز خرید وینورادسکی پراگ

مرکز خرید VINOHRADSKY، اولین مرکز خرید افتتاح شده در جمهوری چک پس از انقلاب مخملی محسوب می گردد. بهترین طراحان جهان در این فروشگاه، شعبه ی برندهای خود را دارند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است