مراکز خرید دانمارک

مراکز خرید دانمارک
خرید کردن یکی از جاذبه های هر سفری است در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  مراکز خرید دانمارک  بیشتر آشنا بشیم

مرکز خرید گالری برونوس
این مرکز یک مرکز خرید مدرن میباشد بسیار معروف در کشور دانمارک که تقریبا در مرکز شهر و در کنار ایستگاه راه آهن قرار گرفته است .
اگر شما عزیزان به دنبال لباس های با کیفیت و زیبا هستید ، بهتر است که این مرکز خرید پر رفت و آمد را مد نظر داشته باشید .

مرکز خرید سوسترن گرن
مرکز خریدسوسترن گرن که هم یک کافی شاپ عالی با وعده های غذایی و شیرینی های بسیار خوب و ساخته دست دارد .
این مرکز خرید جزو مراکز خرید دانمارک میباشد که مکانی برای خرید انواع و اقسام سوغاتی و هدیه برای خودتان و عزیزانتان می گردد .

مرکز خرید fisketorvet
این مرکز خرید جزو بزرگ ترین مراکز خرید دانمارک و فوق مدرن با مساحت 58000 متر مربع میباشد که سومین مرکز خرید بزرگ دانمارک محسوب میگردد .
این مرکز خرید بسیار با کیفیت میباشد و در این مرکز میتوانید هرچیزی که نیاز دارین رو با بهترین کیفیت خریداری نمایید .
این مرکز خرید 130 فروشگاه ، 16 رستوران و کافه ، 15 سالن سینما ، سالن بازی کودکان و محوطه بازی و قسمتی برای سارژ موبایل داره .

مرکز خرید ایلوم
دوستان گرامی این مرکز خرید دارای تجهیزات مدرن در دل بافت قدیمی شهر که در سال 1892 توسط ایلوم تاسیس گردیده است .
ایلوم بسیار مدرن در 5 طبقه ساخته شده است . این مرکز خرید هر چیزی که شما لازم داشته باشین رو برای فروش خواهد داشت ، از سوپرمارکت برای خرید مصارف روزانه تا لباس و کفش و اقلام مورد نیاز .
شما عزیزان در بسیاری از فروشگاه های این مرکز خرید تمام مارک های بین المللی برای پوست و زیبایی رو پیدا میکنین .

مرکز خرید کپنهاگ

مرکز خرید ایلوم کپنهاگ

مرکز خرید ایلوم کپنهاگدر این فروشگاه همه چیز از مد و زیبایی تا دکوراسیون خانه و طراحی ارائه میشود. شما در بسیاری از فروشگاه ها تمام مارک های بین المللی برای پوست و زیبایی را پیدا خواهی کرد. این فروشگاه کاملا در مرکز کپنهاگ واقع شده است. این فروشگاه در سال 1891 توسط ایلوم تاسیس شد و از آن زمان پس یکی از فروشگاه های برجسته در دانمارک محسوب میشود.

مرکز خرید مگاسین کپنهاگ

مرکز خرید مگاسین کپنهاگاین فروشگاه کار خود را به عنوان یک مغازه پارچه فروش کوچک در سال 1868 آغاز کرد. در آن روزها، ساختمان با 80 کوره و 600 چراغ گازی نصب شده برای گرم و راحت نگه داشتن مشتریان گرم میشد.خش عمده ای از آن به بعد تغییر کرده است. اکنون این فروشگاه به یک فروشگاه زنجیره ای شناخته شده در کشور تبدیل شده است. این ساختمان دارای هفت طبقه است و انواع بسیار متنوعی از محصولات از جمله مد، طراحی خانه و مبلمان، زیبایی و آرایش، کتاب، اسباب بازی، وسایل آشپزخانه، مواد غذایی، را ارائه میدهد.

مرکز خرید واتر فرانت کپنهاگ

مرکز خرید واتر فرانت کپنهاگاین مرکز خرید درصد متری از بندرگاه سابق ، که در آن یک تفرجگاه ساحلی جدید ساخته شده است واقع شده است. این مرکز خرید هشتصد متر مربع از مغازه ها ، مد روز و نیازهای روزانه و همچنین بارها، کافه ها، زمین بازی، سالن بدنسازی در یک محیط منحصر به فردرا به شما ارائه می دهد. شما می توانید با اتومبیل، اتوبوس و حتی قایق به این مرکز خرید برسید و از خریدتان نهایت لذت را ببرید.

مرکز خرید فیکتوروت کپنهاگ

مرکز خرید فیکتوروت کپنهاگFisketorvet – Copenhagen Mallاین مرکز خرید بیش از 120 مغازه و فروشگاه دارد که همه چیز از مد، کفش، لوازم جانبی، طراحی خانه، الکترونیک ،سوپر مارکتها و فروشگاه های مواد غذایی را ارائه میدهد. اگر شما نیاز به یک استراحت پس از ساعت ها خرید دارید، چندین کافه و رستوران برای انتخاب وجود دارد. در این مرکز خرید همچنین سینمایی وجود دارد که در آن شما می توانید بزرگترین فیلم در بزرگترین صفحه نمایش اسکاندیناوی را تماشا کنید.

مرکز خرید فردریکز برگ کپنهاگ

مرکز خرید فردریکز برگ کپنهاگدر اینجا شما 65 مغازه را در یک مکان پیدا میکنید.انتخاب گسترده ای از مغازه ها – به ویژه در مد و طراحی داخلی – و سوپر مارکت بزرگ باعث می شود این مرکز خرید ارزش بازدید را داشته باشد. اگر شما ترجیح میدهید قدم بزنید، می توانید در امتداد خیابان های دنج قدم بزنید و از موزه و تئاتر بازدید کنید. باغ فردریک و قلعه زیبای نئو کلاسیک نزدیک اینجا هستند . اگر شما با ماشین بروید، می توانید به مدت دو ساعت به صورت رایگان پارک کنید.
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است