مراکز خرید در اتریش

مراکز خرید در اتریش

در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید در اتریش آشنا  بشیم .

بازار‌های روباز وین

از زمان قرون وسطی، بازرگانان وینی با آوردن محصولات لبنی و گوشت از مزارع بارور جنوب اتریش به مرکز شهر کارشان رونق یافته است. سنت خریدن مایحتاج روزانه به صورت مستقیم از دکه‌های خیابانی رسمی قدرتمند است، حتی امروزه قدرت این سنت باعث ناامیدی از تأسیس یک سوپرمارکت مدرن در مرکز شهر می‌شود. بزرگ‌ترین بازارهای روباز مواد غذایی شهر، بازار نَش در منطقه ۶ است. این مکان در گذشته بستر رودخانه‌ای از شاخه‌های دانوب بوده است که طی پروژه‌های عمومی پر حجم قرن ۱۹، منحرف شده و زمینش هموار شد. اینجا معروف‌ترین و رنگارنگ‌ترین و همچنین وسیع‌ترین بازار در میان بازارهای شهر است.
در هنگام خرید از این بازار، موارد زیر را فراموش نکنید:

  • هرگز به کالاها در صورتی که قصد خرید ندارید دست نزنید.
  • کمتر از نیم کیلو سیب زمینی نخرید و حتی اگر آلمانی‌تان خوب است،
  • اصلاً تلاش برای فهم لهجه رایج وینی آن‌ها نکنید.
  • سعی کنید صبح زود به بازار رفته و در هزارتوی دکه‌های اغذیه فروشی پرسه بزنید و در انتهای گشت وگذارتان به سمت کافی هاوس درِکسلِر (Coffeehouse Drechsler ) همان نزدیکی رفته و صبحانه یا یک فنجان قهوه میل کنید.
  • شهر لینتس در اتریش

بهترین زمان برای خرید در اتریش

مغازه‌ها معمولاً از دوشنبه تا جمعه از ساعت ۹ صبح تا ۶ بعد از ظهر و شنبه‌ها از ساعت ۹ صبح تا ۱ شب باز هستند. فروشگاه‌های کوچک بین ظهر تا ساعت ۲ برای ناهار می‌بندند. مغازه‌های ایستگاه غربی (Westbahnhof) و ایستگاه جنوبی (Südbahnhof) راه آهن، روزانه از ساعت ۷ صبح تا ۱۱ شب باز هستند و می‌توانید از آن‌ها مواد غذایی، لوازم سیگار، لوازم التحریر، کتاب و گل تهیه کنید.

گالری رینگستراسن

گالری رینگستراسن در نزدیکی سیتی سنتر در خانه ی هنر واقع شده است. این مرکز خرید دارای بیش از 60 فروشگاه با طرح های اتریشی و برندهای تجاری و بین المللی ، چرم و جواهرات میباشد. همچنین طیف وسیعی از کافه و رستوران در اینجا خواهید یافت.

مرکزخرید وین میته

مرکزخرید وین میته یکی از کوچکترین مراکز خرید وین است که در آن میتوانید بهترین و با کیفیت ترین برندهای خارجی را پیدا کنید.

مرکزخرید وست بانوف

مرکزخرید وست بانوف یکی از مراکز خرید نسبتا بزرگ در اتریش میباشد که در آن رستوران های بینظیری وجود دارد و میتوانید در آنجا به استراحت بپردازید.

مرکز خرید لاگنرسیتی

مرکز خرید لاگنرسیتی از نظر وسعت جزو مراکز خرید متوسط اتریش میباشد. و دارای سالن بازی برای کودکان نیز میباشد.

مرکز خرید میلینیوم سیتی

مرکز خرید میلینیوم سیتی برخلاف وسعت زیاد فروشگاه های کمی دارد. در آنجا چندین سالن بیلیارد و بولینگ وجود دارد.

Atrio Villach
SCS Vösendorf
Donau Zentrum
Stadion Center

 

بهترین خیابان برای خرید در وین اتریش

مدِ روز ترین خیابان‌های مختص خرید در مرکز شهر واقع شده و همه از نقاط مخصوص افراد پیاده هستند. خیابان کَنتْنِر (Kärntner) که از اپرا هاوس تا کلیسای جامع سنت اشتفِن کشیده شده است، گرابن (Graben)، همسایه این خیابان که از میدان اشتفانز (Stephansplatz) شروع شده و به سمت غرب امتداد پیدا می‌کند از این دسته خیابان‌ها هستند.  در کول مارکْت (Kohlmarkt) نیز می‌توان بسیاری از طراحی‌های طراحان معروف را یافت.

در حول مرکز شهر توریستی می‌توانید شلوغ‌ترین فروشگاه‌های مد و فشن را در کنار مغازه‌های فروش سوغاتی بیابید. درست در قلب شهر، روبه‌روی میدان اشتفانز، عمارت فوق مدرن هاس هاوس (Haas House)، طراحی شده توسط پریتزکر (Pritzker) مشهور و هانس هولاین (Hans Hollein) واقع شده است. می‌توانید تصویر منعکس شده کلیسای جامع را در سر در نیم دایره شیشه‌ای آن تماشا کنید. امروزه، هاس هاوس تعدادی مغازه منحصر به فرد و بوتیک را در خود جای می‌دهد و همچنین رستوران تراس آن با یک نمای پانورامیک بی‌نظیر از قلب تاریخی شهر شما را هیجان زده خواهد کرد.

خیابان کَنتْنر (Kärntner Strasse)

خیابان کَنتْنر
این خیابان از اپرا هاوس (ایستگاه میدان هالتز در خط ۱-۲-۴ مترو) تا میدان اشتفانز (ایستگاه میدان اشتفانز در خط ۱ و ۳ مترو) ادامه دارد. خیابان کنتنر مخصوص عابرین پیاده بوده و یکی از معروف‌ترین خیابان‌های مختص خرید در وین محسوب می‌شود.

در این خیابان می‌توانید انتظار پیدا کردن فروشگاه‌های مجلل با تنوع زیاد (از جواهرآلات گرفته تا ساعت، کتاب، موسیقی، فشن یا لوازم تحریر) را داشته باشید. همچنین دکه‌های کوچک فروش سوغاتی، رستوران و کافه‌هایی نیز در اینجا وجود دارند. کازینوی وین نیز در این خیابان واقع شده است.

خیابان ماریا هیلفر (Mariahilfer Strasse)

خیابان ماریاهیلفر از خیابان رین (ایستگاه فولْکس تئاتر در خط ۳ و موزیومزکواتیه (Museumsquartier) در خط ۲ مترو) شروع شده و به سمت ایستگاه غربی راه آهن (ایستگاه غربی در خط ۳ مترو) ادامه پیدا می‌کند. در این خیابان معروف و بزرگ  اتریش هر چیزی، از مغازه‌های کوچک قدیمی تا مغازه‌های تخصصی مد و فشن یا فروشگاه‌های لوازم الکترونیکی و دیپارتمنت استورهای معروف را می‌توان پیدا کرد.

فروشگاه‌های این خیابان ترکیبی جالب را می‌سازند که نیازهای متفاوتی را پوشش داده و تقریباً با هر رده قیمتی می‌توان در آن کالایی پیدا کرد.

راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است