مراکز خرید در هند

مراکز خرید در هند
هند سرزمین هفتاد و دو ملت و کشوری که قدم به قدم آن را باورهای گوناگون و عجایب بسیار در برگرفته، یکی از محبوب‌ترین مقاصد گردشگری ایرانیان است. سفر به هندوستان بدون خرید سوغات، کمی عجیب است. هند یک مرکز خرید معمولی مانند دیگر کشورها نیست، بنابراین با شناخت بهترین مراکز خرید هند ، این تجربه ی بی نظیر را از دست ندهید. بدلیل هزینه پائین نیروی انسانی و قیمت پائین پنبه در هند بسیاری از برندهای معتبر در این کشور نمایندگی دارند . حتما برای خرید عالی در هند برنامه ریزی  کنید . در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا بامراکز خرید در هند آشنا بشیم .بازار بزرگ اگرا

بازار دیلی هات دهلی

مرکز خرید دیلی هت (Dilli Haat Market Delhi) یکی از سنتی و قدیمی ترین مراکز خرید دهلی می باشد و روزانه بیش از هزار مشتری به این بازار آمده و به خرید سوغاتی و مایحتاج روزانه خود می پردازند .اجناسی که در بازار دیلی هات دهلی به فروش می رسد شامل : جواهرات، فرش و انواع زیرانداز، روسری های رنگارنگ، سنگ های باارزش و لباس های ابریشمی و نقره ای ،انواع پارچه ها و لباس ها و روسری های محلی هند می باشد و در تمامی روزهای هفته باز می باشد.
بازار خاری بائولی دهلی نو
از گذشته های بسیار دور ادویه هندوستان از شهرت خاصی برخوردار بود و دریانوردان اروپایی برای یافتن راهی دریایی به هند و تجارت ادویه دست به سفرهای دور و درازی زدند امروز نیز نام هند با ادویه مترادف است. یکی از مشهورترین بازارهای ادویه بازار ادویه شهر دهلی نو و در بخش قدیمی آن است . بازار خاری بائولی دهلی که در بخش قدیمی دهلی واقع شده از بزرگترین بازار ادویه آسیا است.
بازار خاری بائولی دارای دروازه متعددی است که مشهورترین آن دروازه لاهوری گیت در غرب بازار است که دلیل نام آن جاده ای بود که به شهر لاهور که اکنون در خاک پاکستان واقع شده ، منتهی می شد.
لازم به ذکر است انواع متنوع ادویه اساس و پایه غذاهای هندی را تشکیل می دهند. علاوه بر طعم و مزه ادویه این مواد تاثیر زیادی در سلامتی و جلوگیری از بسیاری بیماری ها دارند.

بازار بزرگ آگرا Big Bazar Agra  
بازارهای آگرا هم مانند خود شهر آگرا بسیار زیبا و جذاب می باشد.بازار بزرگ آگرا از مراکز خرید معروف آگرا هند میباشد که قیمت اجناس بسیار مناسب است.
می توان بازار بزرگ را نام برد. در این فروشگاه میتوانید انواع کالاهای الکترونیکی ، پوشاک ، مد ، اسباب بازی ، انواع کیف و چمدان ، ظروف آشپزخانه ، ساعت ، جواهرات ، لوازم تزئینی و خوراکی را خرید نمائید.

مرکز خرید اماکس ودینگ در آگرا هند
هند دارای ایالت های زیاد با شرایط فرهنگی و اقتصاهای متفاوت است . از این رو مراکز خرید هند در آگرا را میتوان با توجه به موقعیت جغرافیایی ، امکانات و تجهیزات وتنوع و کیفیت اجناس درجه بندی کرد. فروشگاه اماکس ودینگ آگرا یکی از مراکز خرید آگرا هند میباشد که علاوه بر امکاناتی که در همه بازار های آگرا وجود دارد دارای چند رستوران  شیک ، محوطه سرو غذا،سالن مجالس عروسی و مهمانی میباشد دراین فروشگاه انواع کارتهای اعتباری بین المللی نیز پذیرفته میشود. همچنین پارکینگ بزرگی نیز برای رفاه مشتریان اختصاص دارد.

مرکز خرید اماکس اگرا

فروشگاه آنوخی از مراکز خرید جیپور هند
لباس های هندی یکی از خاص ترین پوشش های دنیا ست که منحصر بفرد و شناخته شده می باشد . فروشگاه آنوخی جیپور فروشگاه اصلی محصولاتی است که طراحان و خیاطان لباس های بومی این منطقه تولید می کنند. یکی از بهترین مکان ها برای خرید لباس و پارچه های محلی هندی و از بهترین مراکز خرید ارزان هند است. انواع محصولات پارچه ای دست دوز هندی در این فروشگاه عرضه می شوند.
اکثر بخش های این لباس ها از کتان ساخته شده است. معروف ترین طراحی لباس این فروشگاه ترکیبی از ساری (لباس زنان هندو)  و لباس معمولی غربی است که زیبایی منحصر به فردی دارد.در این محل، می توانید علاوه بر تامین لباس های مورد علاقه خود، روتختی و لحاف و روکش های پارچه ای بسیار زیبایی نیز خریداری کنید. این مجموعه یکی دیگر از مراکز خرید هند به شمار میرود.

مرکز خرید اوسانز از مراکز خرید هند در گوا
از ایالت های هند که بازار مناسبی دارد میتوان به گوا اشاره کرد . گوا کوچکترین ایالت هندوستان است اما بالاترین در درآمد سرانه سایر ایلات ها را دارد. فروشگاه های گوا و مراکز خرید گوا نیروی محرکه اقتصادی هستند و با معماری مدرن و زیبا و با ارائه انوع کالاها به فعالیت مشغولند این مراکز تجاری یکی از جاذبه های اصلی هند می باشند که سالانه تعداد قابل توجهی از مسافران و گردشگران را به هندوستان جذب می نمایند.مرکز خرید اوسانز گوا یکی از معروف ترین مراکز خرید هند است . تنوع اجناس و همچنین قیمت مناسب و کیفیت کالاها از ویژگی های این فروشگاه است در این مجموعه تمام چیزهایی که به آن نیاز دارید را می توانید پیدا کنید. از دیگر فروشکاه های این شهر می توان گوا شاپینگ سنتر، شهناز شاپینگ سنتر ، پاپولار شاپینگ سنتر، کانکونکار را نام برد.

خرید در خیابان پاهار گنج دهلی هند

مراکز خرید هند از نظر ظاهر و اجناس فروش تفاوتهای بسیاری باهم دارند . خیابان پاهار گنج در محله مرکزی دهلی نو، واقع در غرب از ایستگاه راه آهن دهلی واقع است و یکی از مهمترین مراکز خرید هند میباشد. این خیابان شامل غرفه ها، رستوران ها و طیف گسترده ای از مغازه ها میباشد که مسافران داخلی و گردشگران خارجی را به خود جلب کرده و یکی از بهترین مراکز خرید ارزان هند میباشد. در این خیابان میتوانید با هزینه کم خرید نمایید. خیابان پاهار گنج یکی دیگر از مراکز خرید دهلی هند به شمار میرود.

خیابان پاهار گنج دهلی

مرکز خرید گوپالا از مراکز خرید مهم بنگلور
از مراکز خرید هند در بنگلور ، مجتمع گوپالا ست . این بازارهند نمایی شبیه به یک کاج مجلل را دارد و داخل آن از امکانات زیادی برای مشتریان برخوردار میباشد. بیرون این مرکز خرید هند را برندهایی مانند rebook, McDonands,KFC  احاطه کرده اند.علاوه بر خرید میتواند از انواع رستورانها و کافی شاپ های معروف استفاده کنید و روز خوبی را داشته باشید.

مرکز تجاری دیلی هت در دهلی نو

مراکز خرید هند  در شهرهای مختلف هند با توجه به خصوصیات مردم آن شهر ، اجناس خو را ارائه می دهند . از مراکز خرید دهلی نو مرکز خرید دیلی هت  است. نام برخی از مکان های خرید و تجاری دهلی نو نیز ریشه در پیشینه ی تاریخی دارد. اجناس مهمی که در شهر دهلی نو خرید و فروش می شوند عبارتند از: جواهرات، فرش و انواع زیرانداز، روسری های رنگارنگ، سنگ های باارزش و لباس های ابریشمی و نقره ای میباشد. مرکز دیلی هت که ظاهری مانند بازار دارد و در تمامی روزهای هفته باز می باشد. در این مکان می توان انواع پارچه ها و لباس ها و روسری های محلی هند را خرید. خریدی که تجربه ای هنری را برای گردشگر به ارمغان خواهد آورد. از دیگر مراکز خرید در دهلی می توان به بازار سدر (Sadar) اشاره کرد. مکانی پرانرژی و پویا که بزرگترین ناحیه تجاری دهلی است. تمامی اجناس مورد احتیاج گردشگران هند در آن موجود است و خود به ناحیه های بسیار متنوع و گسترده ای تقسیم می شود.

مراکز خرید لیدو از مهمترین مراکز خرید بنگلور هند

مراکز خرید هند ، برای گردشگران هند ، جذابیتهای فراوانی دارد و مرکز خرید لیدو با ساختمانی زیبا گردشگران بسیاری را به سوی خود کشانده است و از مراکز خرید معروف بنگلور هند به شمار میرود.این مرکز خرید در چند طبقه برای مشتریان فراهم شده است و نیاز های بسیاری از گردشگران و مشتریان را برطرف میکند.شهر بنگلورمراکز خرید فراوانی دارد و تنوع اجناس و قیمتها بسیار مناسب  است. از بازارهای  اصلی و مراکز خرید شهر بنگلور میتوان به بازار لیدو بنگلور اشاره کرد که تنوع اجناس از ویزگی های آن است.
سنچوری پلازا از مراکز خرید چنای هند
هند شهری پر از هنرها و سوغات های مختلف است . چنای در ساحل جنوب شرقی هند و در گوشه شمال شرقی تامیل نادو واقع است.این شهر دارای بازار ها و مراکز خرید فراوانی میباشد که از بهترین مراکز خرید هند بشمار می آیند. بازار ها و مراکز خرید چنای هند یکی از جاذبه اصلی شهر محسوب میشوند .سنچوری پلازا  یکی ازمرکز خرید فعال در شهر چنای است. این مرکز در آنا سالی  واقع شده است. شما می توانید زمان زیادی را در این بازار سپری کنید و بسیاری از مغازه دارها و رستوران ها ، شما را به خرید کردن وا می دارند. در این بازار شما می توانید با دوستان و بستگان خود بسیار سرگرم شوید و از خرید کردن لذت ببرید.

بازار ادویه خاری بائولی از بازارهای معروف دهلی نو

 ادویه هندوستان در تمام دنیا از شهرت خاصی برخوردار بود و دریانوردان اروپایی برای یافتن راهی دریایی به هند و تجارت ادویه دست به سفرهای دور و درازی زدند امروز نیز نام هند با ادویه مترادف است. یکی از مشهورترین مراکز خرید هند ،  بازار ادویه شهر دهلی نو و در بخش قدیمی شهر است و از بزرگترین بازار ادویه آسیا است.

بازار خاری بائولی دارای دروازه متعددی است که مشهورترین آن دروازه لاهوری گیت در غرب بازار است که دلیل نام آن جاده ای بود که به شهر لاهور که اکنون در خاک پاکستان واقع شده ، منتهی می شد.لازم به ذکر است انواع متنوع ادویه اساس و پایه غذاهای هندی را تشکیل می دهند. علاوه بر طعم و مزه ادویه این مواد تاثیر زیادی در سلامتی و جلوگیری از بسیاری بیماری ها دارند.
مرکز خرید  گارودا در بنگلور هند

هر ایالت هند ، به یک فعالیت خاص مشهور است . بنگلور یکی از مراکز عمده صنعتی‌ِ هند است و مهم ترین صنایع آن عبارتند از هواپیماسازی، ماشین سازی، صنایع مخابراتی، صنایع الکتریکی، صنایع لوازم چاپ، چرم سازی، شیشه سازی، داروسازی، صنایع دخانیات، نساجی و چینی سازی، همچنین تعداد زیادی شرکت رایانه‌ای در زمینه تولید نرم افزار و سخت افزار در این شهر فعالیت دارند.از بنگلور به عنوان بهترین مراکز خرید هند هم یاد میشود. ساری های ابریشمی و کنده کاری چوب معروف است.شهر مشهور هستند. مراکز خرید بنگلور فراوان است و تنوع اجناس و قیمتها بسیار خوب است از بازار های بنگلور هند بازار گارودا  میباشد که در نوع خود هم از نظر تنوع اجناس و هم از نظر قیمت مناسب میباشد . از دیگر بازارهای اصلی بنگلور میتوان به بازار سیگما بنگلور ، بازار کاسموس بنگلور ، بازار استیم بنگلور اشاره کرد .

مجتمع تجاری سیتی سنتر در بمبئی هند

از مراکز خرید هند ، سیتی سنتر جذابیت خاصی دارد . شهر بمبئی به دلیل تمرکز شرکت های مختلف تجاری به عنوان پایتخت تجاری هند به شمار می رود. این شهر به عطر دهن العود ، عود ، صندل ، مسک و عنبر مشهور است. همچنین انبوه بازارهای مدرن هند و فروشگاه‌های برندهای مشهور جهانی در این شهر به فراوانی یافت می شوند.شهر بمبئی از مهم ترین مراکز تجارت الماس در هند به شمار می رود. تا جایی که ۸۰ درصد الماس هایی که در ایالت گجرات تراش داده می‌شوند به بمبئی می رسد همچنین حدود یک ششم ارزش تولیدی کشور هند متکی به این شهر است.شهر بمبئی یک سوم سهم درآمد مالیاتی کشور هند و بیش از ۵۰ درصد مالیات گمرکی و یک پنجم مالیات بر تولید را بخود اختصاص داده است.

مرکز خرید کرافت مارکت بمبئی هند

از مراکز خرید هند میتوان به بازار کرافت مارکت اشاره کرد . بازار کرافت مارکت بمبئی یکی از قدیمی ترین مراکز خرید بمبئی هند است. این بازار در کنار دیگر بازارهای سنتی هند و انبوه فروشگاه های بزرگ و چند ملیتی امروزی، هنوز رونق خود را حفظ کرده است. افزون بر بازار تاریخی کرافت مارکت در شهر بمبئی بازارهای متعددی وجود دارد که اغلب به فروش منسوجات ، پوشاک ، صنایع دستی ، مصنوعات و زیورآلات طلا و نقره و غیره در این شهر بزرگ ، پرجمعیت و پر رونق اشتغال دارند.شهر بمبئی به عطر دهن العود ، عود ، صندل ، مسک و عنبر مشهور است. همچنین انبوه بازارهای مدرن و فروشگاه‌های برندهای مشهور جهانی در این شهر به فراوانی یافت می شوند.
 “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است