مراکز خرید سوئیس

مراکز خرید سوئیس
در این مطلب به برترین مراکز خرید در زوریخ سوئیس می پردازیم، در این مراکز شما می توانید بهترین برندهای روز دنیا را خرید نمایید و یا برای عزیزانتان سوغاتی تهیه نمایید..در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید سوئیس بیشتر آشنا بشیم
اِدل وایس

اِدل وایس

فروشگاه «ادل وایس» (Edelweiss) شاید کمی گران باشد اما پر از کالاهای با کیفیت و جذاب سوئیسی است. برخی از برندهایی که در آن می‌بینید منحصر به همین فروشگاه هستند پس نمی‌توانید آن‌ها را در جای دیگری پیدا کنید. در بین آن‌ها طیف وسیعی از چاقوهای سوئیس آرمی، کلاه، دستکش، بلوزهایی با پرچم سوئیس و زنگوله‌های معروف گاو را خواهید دید. در اینجا برندهای برجسته سوئیسی مانند «آلپین کلاب» (Alpine Club)، «سوئیس میلیتری» (Swiss Military) و «ویکتورینوکس» (Victorinox) حضور دارند.

مغازه سوغاتی تدی

مغازه سوغاتی تدی

درست در کنار کلیسای گروس مونستر می‌توانید «مغازه سوغاتی تدی» (Teddy’s Souvenir Shop) را ببینید که یکی از بهترین مکان‌ها برای خرید یادگاری سفر محسوب می‌شود. شاید بسیاری از اجناسی که برای فروش گذاشته شده عامه پسند و معمولی باشند اما در بین آن‌ها دست سازه‌هایی سنتی از کشور سوئیس هم به چشم می‌خورد. چاقوهای سوئیس آرمی، ساعت‌های کوکو، جعبه موسیقی و لباس‌های دست دوز سنتی گاو داران قدیمی آلپ برخی از مواردی هستند که می‌توانید ببینید.

لیمیتِد استاک

لیمیتِد استاک

همان طور که از نام این فروشگاه واضح است، تمامی کالاهایی که در آن به فروش می‌رسند به تعداد محدود تولید شده‌اند. مالکان «لیمیتد استاک» (Limited Stock) در پیدا کردن اجناس کمیاب برای فروش به مشتریان خود مهارت دارند. در این فروشگاه می‌توانید خریدی خاص را تجربه کنید. از ساعت‌های عتیقه گرفته تا بیلچه باغبانی در این مغازه برای فروش پیدا می‌شود. نمی‌توان گارانتی کرد که سوغاتی و یادگاری رویایی خود را در آن پیدا می‌کنید چون موجودی فروشگاه همواره در حال تغییر است. آن چیزی که کاملاً تضمین می‌کنیم، نایاب بودن کالاهای به نمایش در آمده خواهد بود.

زوریک فوتو

زوریک فوتو

در مغازه عکاسی به نام «رولف مولشتاین» (Rolf Müllestein) می‌توانید کادوهایی بسیار خاص برای بردن به خانه پیدا کنید. او در اینجا عکس‌هایی زیبا از شهر و جاذبه‌های معروف آن را به صورت رنگی و سیاه سفید می‌فروشد. شاید این سوغاتی بیشتر مدرن باشد تا یک کالای سنتی معمول اما مطمئن باشید یادگاری خوبی را از زوریخ به خانه می‌برید.

هایمات وِرک

هایمات وِرک

فروشگاه «هایمات ورک» (Heimatwerk) در صنایع دستیِ دست‌ساز رایج سوئیس تخصص دارد و کالاهای زیادی از شیشه گرفته تا سرامیک، ست فوندو، ساعت یا حتی تخته آشپزخانه را به فروش می‌رساند. آن‌ها برای کودکان هم تعداد زیادی اسباب بازی چوبی دست ساز دارند. مطمئن باشید که برخی از کالاهای معمول سنتی را هم می‌توانید در آن ببینید. تمام چیزهایی که در این مغازه به نمایش گذاشته شده، اثر هنرمندان و صنعتگران بومی هستند.

بازار روزِنهوف

بازار روزِنهوف

بازار «روزنهوف» (Rosenhof) به عنوان یک بازار هیپی شروع به کار کرد و نزدیک به ربع قرن هم به همان وضعیت ادامه داد. امروزه این بازار که در دل محله قدیمی شهر قرار دارد، مکانی عالی برای خریدن صنایع دستی سوئیس و کل دنیا به شما می‌رود. لباس‌های دست دوز، جواهرآلات بی‌همتا، سرامیک و چیزهای بسیار دیگری در آن پیدا می‌شود. می‌توانید در بین تمام این اشیا به جستجوی سوغاتی ایده آل خود بپردازید.

بازار عتیقه و دست دوم بورکلی‌ پلاتز

بازار عتیقه بورکلی پلاتز

در انتهای خیابان معروف بانهوف، یکی از بزرگ‌ترین و بهترین بازارهای عتیقه و دست دوم زوریخ یعنی «بورکلی‌پلاتز» (Bürkliplatz) قرار دارد که در روزهای شنبه برپا می‌شود. در بین غرفه‌های متعدد آن که چیزهای عجیب مخصوص این بازارها را به نمایش می‌گذارند، می‌توانید عتیقه‌هایی جذاب، جواهرآلات و آثار هنری خاص پیدا کنید. بی‌همتا بودن چیزهایی که در اینجا به فروش می‌رسند کاملاً تضمینی بوده و معمولاً می‌توانید آن‌ها را با قیمتی عالی بخرید. توصیه می‌کنیم برای از دست ندادن بهترین اجناس، صبح زود به بازار سر بزنید.

لندولت – آربنز

لندولت آربنز

«لندولت – آربنز» (Landolt-Arbenz) جایی برای خریدن بهترین لوازم تحریر و اکسسوار در زوریخ است. این فروشگاه برای اهالی ادبیات یک بهشت رویایی محسوب می‌شود. قلم‌های جوهری، دفترچه‌های چرمی و کاغذ نامه‌های سفارشی تنها بخشی از اقلام لوکسی هستند که می‌توانید در اینجا پیدا کنید. در بین برندهای پر آوازه و مجلل این فروشگاه، می‌توانید کالاهایی از «مون بلان»، «گراف-فون فابر کاستل» (Graf Von Faber-Castell) و «اس. ت دوپون» (S.T Dupont) را ببینید.
 
مغازه موزه ملی سوئیس

مغازه موزه ملی سوئیس
 

موزه ملی سوئیس شاید یکی از بهترین جاها برای کسب اطلاعات درباره زندگی و تاریخ این کشور طی قرون باشد. در فروشگاه این موزه می‌توانید طیف کاملی از سوغاتی‌های خاطره انگیز یادآور دوران مختلفی که این کشور را شکل دادند پیدا کنید. یادگاری‌هایی که می‌توان از این فروشگاه تهیه کرد بسیار ارزشمند و جذاب هستند. پس از بازدید از موزه، سر زدن به اینجا را فراموش نکنید.

خیابان بانهوف

خیابان بانهوف

خیابان بانهوف، هم‌رده‌ی خیابان «ریجنت» (Regent) لندن و خیابان «شانز‌ الیزه» (Champs-Élysées) در پاریس، به عنوان یکی از منحصر به فردترین مقصدهای خرید در جهان شناخته شده است. از «هاپبانهوف» (Hauptbahnhof) یا ایستگاه اصلی، به سمت دریاچه زوریخ حرکت کنید تا به بلواری برسید که در دو طرف خود، هم فروشگاه‌های زنجیره‌ای مانند «مانگو» و «زارا» و هم برندهای لوکس بین‌المللی مانند «دیور» را در خود جای داده است. تراکم بالای طراحان برند در انتهای جنوبی خیابان بوده که علاقه‌مندان به اجناس مارک می‌توانند بوتیک‌های «چنل» (Chanel)، «باربری» (Burberry) و «هرمس» (Hermès) و همچنین خرده فروشی لوکس «گریدر» (Grieder) را در آنجا بیابند.

غرب زوریخ

غرب زوریخ

غرب زوریخ که به نام «منطقه‌ی 5» (Kreis 5) شناخته می‌شود مجموعه‌ی قابل توجهی از برندهای شهری را در اختیار بازدیدکنندگان قرار می‌دهد. این ناحیه از شهر بسیار خوشنام بوده و در میان مراکز ارائه دهنده‌ی تجهیزات مد در سطح شهر، مشهور است. اصلی‌ترین ویژگی بوتیک‌های غرب زوریخ، فارغ بودن آن از مدهای فصلی بوده و برای خریدی منحصر به فرد و نامحدود به زمان، گزینه‌ی مناسبی می‌باشد. در مدتی که در این منطقه هستید، سعی کنید حتماً سری به فروشگاه «فرایتاگ فلگشیپ» (Freitag Flagship) زوریخ بزنید. این برج چشم نواز، از روی هم گذاشتن کانتینرهای حمل بار کشتی ساخته شده و تبدیل به یک ساختمان مشهور در نمای آسمان شهر گشته است. در این فروشگاه بزرگترین مجموعه از کیف‌های ساخته شده از مواد بازیافتی در دنیا عرضه می‌شود. دیدن این مغازه‌ی منحصر به فرد را از دست ندهید.
 
خیابان لانگ

خیابان لانگ

خیابان لانگ (Langstrasse) زوریخ را می‌توان مشابه منطقه‌ی «سوهو» (Soho) در لندن دانست. محله‌ی بدنام سابق، که حالا تبدیل به بخش پر هیاهوی شهر و محل عرضه‌‌ی غذاهای بین‌المللی، برنامه‌های شبانه گوناگون و مرکز خرید سطح بالایی شده است. جاذبه‌ای برای هنرمندان، طراحان جوان مد و مالکان رستوران‌ها که بدون شک، بهترین و باطراوت‌ترین محله‌ی زوریخ است. جذابیت این محدوده، به دلیل تنوع فروشگاه‌هایش به همراه مغازه‌های مد و جواهرات است که مانند ویترینی از کالاهای منحصر به فرد برای این منطقه هستند.

محله‌ قدیمی یا «آلت‌ اشتات»

آلت اشتات

در محدوده‌ی محله‌ی قدیمی (Altstadt)، سنت و مدرنتیه با هم ترکیب شده‌اند تا یکی از بزرگترین نقاط تجاری زوریخ شکل بگیرد. محله‌ی قدیمی از مرکز شهر تا میدان «بِلِوو» (Bellevue) امتداد یافته است و نواحی پرهیاهوی «نیدردورف» (Niederdorf) و «اُبردورف» (Oberdorf) نیز در آن واقع شده‌اند. تفرجگاه مشهور نیدردورف مختص عابرین پیاده است و با وجود مجموعه فروشگاه‌های مخصوص سوغاتی در این بخش، هنگام گردش در این محل، لازم است سری هم به این فروشگاه‌ها بزنید. همچنین برای خرید اجناس دست‌ساز بسیار زیبا، از جعبه‌ی جواهرات گرفته تا آلبوم‌های سفارشی و قاب عکس، می‌توانید به فروشگاه «بئاتریس وتلی» (Beatrice Wetli) مراجعه کنید.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است