مراکز خرید فرانسه

مراکز خرید فرانسه
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با  مراکز خرید فرانسه بیشتر آشنا بشیم
فروشگاههای خیابان رو د پسی پاریس
فروشگاههای خیابان رو د پسی پاریساین خیابان که بافتی کلاسیک دارد در منطقه 16 پاریس واقع شده است. خیابان “رو د پسی” بسیار باریک اما به اندازه کافی بلند است و ممکن است ازینکه بخواهید تا انتهای خیابان را طی کنید احساس خستگی کنید. شما می توانید از ایستگاه هایی که تقریبا در هر انتهای خیابان قرار دارد استفاده کنید. در اینجا شما می توانید تقریبا همه چیز مانند لباس برای کودکان و بزرگسالان، اسباب بازی، مبلمان و دکوراسیون خانه، نانوایی، سینما و … را ببینید.

برند گوچی

فروشگاهای خیابان شانزه لیزه پاریس

فروشگاهای خیابان شانزه لیزه پاریساین خیابان بزرگ در شب بسیار زیبا میباشد .چراغهای مغازه ها و نور ماشین های زیادی که ازین جا عبور میکنند این خیابان را نورانی کرده اند. با هربار بالا و پایین کردن این خیابان تنوع بسیاری از مغازه ها را خواهید دید.همچنین بسیاری از دفاتر اداری در این خیابان دیده میشوند.همچنین سینماها، کافه ها، رستوران ها ، کتاب فروشی ها و … را در اینجا پیدا کنید

بازار دست فروشی سنت کوین پاریس

بازار دست فروشی سنت کوین پاریسبازار دست فروشان سنت کوین، بزرگترین مرکز فروش لوازم آنتیک و عتیقه جات است که به قرن نوزده بازمیگردد. این بازار در شمال پاریس واقع شده است و برای کسانیکه علاقمند به عتیقه جات هستند بازدید ازین جا ضروری است. با گشت و گذار در این بازاز میتوانید لوازمی مانند مبلمان قدیمی، اشیاء عجیب و غریب، و یا لباسهای قدیمی را پیدا کنید. شاید اگر خوش شانس باشید نیز تابلوهای نقاشی قدیمی را بتوانید در اینجا پیدا کنید

مرکز خرید لس کواتر پاریس

مرکز خرید لس کواتر پاریسمرکز خرید کواتر منطقه تجاری بزرگی در غرب محدوده پاریس قرار گرفته است. این منطقه با نام لادیفنز شناخته شده است و از طریق قطار حومه که یک خط از مرکز پاریس است که به راحتی قابل دسترسی می باشد. علاوه بر ده ها مغازه ، رستوران های بسیار عالی نیز در این مجموعه دیده میشود، همچنین یک سینما که فیلمها را با زبان انگلیسی پخش میکند در اینجا وجود دارد.انواع برندهایی که در این مرکز میبینید مانند اچ اند ام، زارا، فنس، لنسل و … میباشد.

مرکز خرید کاروسل پاریس

مرکز خرید کاروسل پاریساین مرکز خرید در قلب پاریس واقع شده است وهفت روز هفته باز میباشد.این مرکز خرید درست در زیر هرم شیشه ای معروف در موزه لوور واقع شده است. اگر شما به دنبال کالاهای داخلی با کیفیت بالا، الکترونیک، کتاب، سرگرمی ، لوازم جانبی، هدیه و غیره هستید این جا مکان بسیار مناسبی برای شما میباشد . بسیاری از پاریسی ها و گردشگران ازین مرکز خرید بازدید میکنند. فروشگاه اپل، در این مرکز بسیار شناخته شد است.

فروشگاه لافایت پاریس

فروشگاه لافایت پاریس واقع در بلوار 10 هاوسمن مشاهده دکوراسیون داخلی این مرکز خرید ده طبقه ی تاریخی به همراه تزئینات بسیار شیک و گنبد ساخته شده از استیل و شیشه ی دودی به تنهایی تجربه ای فراموش نشدنی خواهد بود. این مرکز خرید باشکوه و وسیع محل عرضه ی کالاها و برندهای معروف و بیشمار است. ساعات کار این فروشگاه: دوشنبه تا شنبه از 9:30 صبح الی 6:45 عصر (پنج شنبه تا 9 شب).

راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است