مراکز خرید قبرس

بازار های خرید قبرس

مراکز خرید قبرس
بعد از چند روز استراحت در کنار دریا و یا گشت و گذار در جزیره زیبای قبرس، شاید بهتره کمی هم به خرید درمانی بپردازین! علاوه بر مغازه های خیابونی، بازار های مدرن و لوکس هم در سراسر قبرس پیدا میشه.. اگه به مرکز شهرهای اصلی برین، تمام برندهای معروف اروچایی مث مانگو و زارا رو پیدا میکنین.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مراکز خرید قبرس  آشنا کنیم .
اگه به دنبال اجناس خیلی خاص و برندهایی مثل ورساچی، گوچی، آرمانی و یا برندهای ارزانتر مث دیزر و پینکو هستین، باید بدونین قبرس پر از بوتیک های درجه یک با اینجور برندها هستش.. اگه به دنبال کیف و کفش چرم هستین، میتونین در مراکز خرید اصلی قبرس پیداشون کنین..صنایع دستی قبرس که از شهرت زیادی برخوردارن و مطمئنا دلتون می خواد با کلی سوغات منحصر به فرد به خونه برگردین.. اگه در پایتخت هستین، به مرکز صنایع دستی قبرس برین و مستقیما اجناس و کالاهای دست ساز رو از تولید کننده هاش بخرین.
گردشگران می‌توانند طیف گسترده ای از کالاهای مصرفی را در بازارهای قبرس شمالی بیابند. بسیاری از مارک‌های تجاری مشهور به راحتی در دسترس هستند. محصولات محلی را می‌توان از بازارها و فروشگاه‌های کوچک خریداری کرد، طیف گسترده ای از انواع نوشیدنی‌ها با قیمت‌های بسیار پایین وجود دارد. مالیات بر ارزش افزوده (KDV) برای بسیاری از کالاها و خدمات با نرخ 2٪ تا 20٪ در نظر گرفته شده است. تعداد زیادی سوپر مارکت زنجیره ای مواد غذایی در قبرس شمالی توسط شرکت‌های لمار و آسترو تاسیس شده است. بهترین فروشگاه‌ها را می‌توان در گیرنه و نیکوزیا یافت.
در قبرس شمالی لباس‌های کپی (fake) برای خرید بسیار مناسب است. با این حال کیفیت و قیمت در مغازه‌های مختلف متفاوت است. درقبرس شمالی می‌توان مغازه‌های بسیار خوبی با لباس‌های مد روز جهانی وهمچنین انواع مغازه‌های فروش زیورآلات را یافت. لباس‌های زیبا و رنگارنگ برای کودکان نیز موجود است.
در مرکز شهرهای بزرگ بیشتر مغازه‌ها به فروش طلا و نقره مشغولند. قیمت‌ها مناسب و طرح‌‌ها بدیع هستند قطعات طلا و نقره معمولا قبل از اینکه به فروش برسند، وزن می‌شوند. در مجموع مغازه‌های جواهر فروشی بسیاری با انواع اشکال مختلف طلا و جواهر در اندازه‌های متفاوت و ترکیب با سنگ‌های رنگی موجود است.
مغازه‌های بازار با مجموعه‌‌ای شگفت انگیز از سفال ترکیه ، کاشی، ابریشم، کوسن ، روسری، انواع سوغاتی‌ها و غیره در تمامی روستاها و شهرها دیده می‌شوند. محصولات سبد بافی (سستا یا پانری به ترکی) نسبتا گران بوده و برخی از آنها بسیار با استحکام هستند.
در نیکوزیا و فاماگوستا تعداد محدودی مغازه‌های عتیقه فروشی برای فروش اجناس اوراقی، ظروف مسی قدیمی ‌و کالاهای قدیمی ‌خانگی وجود دارند. بسیاری از محصولات از جمله محصولات نساجی، فرش، سرامیک، فانوس‌های مسی و سایر وسایل خانگی از ترکیه وارد شده است.

بازار ساگاکی
بازار ساگاکی یکی از بازارهایی است که شما می توانید آن را در قبرس پیدا کنید و از محصولات جذاب آن دیدن کنید و خریداری کنید. اگر از خیابان گیرنه و از منطقه سارایونو به سمت خط سبز حرکت کنید این بازار را خواهید یافت . این مرکز اصلی ترین مرکز خرید در نیکوزیاست که می توانید در آن انواع اقلام پوشاک، مارک های مختلف، وسایل برقی و… را مشاهده و خرید کنید. آلات تزیینی هم در این فروشگاه ها پیدا می شوند. این شهر در صد سال اخیر ۲۶ بازار بزرگ بیشتر دارد و شما می توانید انواع وسایل مورد نیاز خود را در هر مرکز خرید پیدا کنید اما به شما توصیه می کنیم تمام موارد مورد نیاز خود را به یک فروشگاه بسنده نکنید.
فروشگاه ایسکی کادینلار پازاری یا بازار زنان هنوز هم دایر است که نامی ترکی است و مربوط به موارد مورد نیاز خانم ها برای تزیین منزل می باشد.

بازار ساگاکی

Aliathon Plaza

الیاتون پلازا قبرس

Carrefour
بین هتل ها (ساحل لارناکا) و این مرکز خرید 20-30 دقیقه پیاده راه است. مرکز خرید ساعت 8:30 شروع به کار می کند و برای اینکه به تیغ آفتاب نخورد بهتر است ساعت 8 بعد از صبحانه عازم شوید. پیشنهاد می کنم چند نفری با هم بروید. در این صورت با یک بار رفتن به فروشگاه می توانید مواد غذایی مورد نیاز طول سفرتان را تهیه کنید.

کارفور قبرس

Kings avenue mall

کینگ اونیو قبرس

MY MALL Limassol

مال لیماسول

The Mall Of Cyprus

مال قبرس
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر وزندگی در دیگر کشورها

 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است