مراکز خرید لندن

مراکز خرید لندن
در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید لندن  بیشتر آشنا بشیم
خیابان آکسفورد
خیابان آکسفورد

در خیابان آکسفورد، قلب خرید لندن، که از بزرگترین خیابان‌های شهر است، بیشتر از ۳۰۰ مغازه جوری در کنار هم قرار گرفته‌اند که این خیابان را از شلوغ‌ترین خیابان‌های لندن می‌کند؛ آکسفورد از مارک‌های معروف و گران مد دنیا مثل زارا، اچ اند ام، سواچ، جان لویس تا مغازه‌های کوچک خرده‌فروشی را یکجا در خودش جای داده. خیابان آکسفورد همه چیز را به شما که قصد خرید دارید نشان می‌دهد. از قدم‌زدن در این خیابان بلند و نگاه‌کردن به مغازه‌های رنگارنگش خسته نمی‌شوید. بعد از خرید هم می‌توانید در یکی از ده‌ها کافه و رستورانش استراحت کنید. اگر همراه کودکانتان به این خیابان می‌روید، بهترین اسباب‌بازی‌ها را برایشان پیدا خواهید کرد. مغازه‌های خیابان آکسفورد معمولا کارشان را از ساعت ۱۰ صبح شروع می کنند و تا ساعت ۸ باز هستند. روزهای پنج شنبه هم تا ساعت ۱۰ باز هستند.

کاونت گاردن

کاونت گاردن

کاونت گاردن، محله‌ای در غرب لندن، در فاصله بین سوهو، رودخانه تیمز و میدان ترافلاگ قراردارد؛ محلی که می‌توانید با گشتن در آن همزمان هم خرید کنید، هم رستوران‌ها و کافه‌ها را امتحان کنید و هم مکان‌های تاریخی مهمی را ببینید. کاونت گاردن به محلی برای خریدن میوه‌ها، سبزی‌ها و گل‌های تازه، رستوران‌های شیک، کافه‌های شلوغ و ساختمان معلق، که بنای عجیبی‌ست با نیمه‌ای معلق در هوا، معروف است. در قسمت‌های مختلف کاونت گاردن گروه‌های موسیقی و نمایش‌های خیابانی را می‌بیند که برایتان سرگرم‌کننده خواهند بود. میدان کاونت گاردن هم از جذابیت‌های دیگر این منطقه است که بعضی از رویدادهای فرهنگی و فستیوال‌ها در آن اتفاق می‌افتد. مغازه‌های کاونت گاردن هم مثل مراکز خرید دیگر لندن معمولا از ساعت ۱۰ صبح تا ۸ شب باز هستند.

خیابان باند

خیابان باند

خیابان باند که در غرب لندن و در منطقه‌ای ثروتمند نشین قرار دارد، مرکز خرید جواهرات، عتیقه‌جات، مد و کالاهای لوکس است. برای خرید کردن در خیابان باند باید حتما پول زیادی با خودتان ببرید؛ این خیابان به گرانی معروف است و در آن می‌توانید انواع برندهای جهانی مد مثل بولگاری، شنل، هرمس و تیفانی را ببینید و جواهرات و عتیقه‌های گران‌قیمت پیدا کنید. اما حتی اگر قصد خرید هم ندارید، به خیابان باند بروید و در آن قدم بزنید. ساختمان‌های زیبا و مغازه‌های متنوعش نظر شما را به خودش جلب می‌کند و عصر دلنشینی برایتان می‌سازد. این خیابان که در گذشته افراد مشهوری ساکن آن بوده‌اند، تعدادی از هتل‌ها و رستوران‌های معروف شهر هم در آن قرار دارد.

اکسماوت مارکت

اکسماوت مارکت

اکسماوت مارکت در محله‌ی «کلرکن ول» قرار دارد و جایی بین یک خیابان یا پیاده‌روست؛ خیابانی زیبا با ساختمان‌ها و سنگ فرش‌های دوست‌داشتنی که در آن می‌توانید همه چیز پیدا کنید. از لباس و کیف و کفش و کتاب گرفته تا مراکز درمانی و رستوران‌های جورواجور. یکی از چیزهای دیگری که اکسماوت مارکت را دوست‌داشتنی می‌کند و به آن معروف است، میز و صندلی‌های رستوران‌ها و کافه‌هایی‌ست که در فضای باز خیابان چیده شده‌اند. عده‌ای هم فقط برای تست‌کردن غذاهای متنوع و یا نشستن در کافه‌هایش به اکسماوت مارکت می‌روند. این خیابان تنها در روزهای پنج‌شنبه و جمعه از ساعت ۱۱ صبح تا ۶ بعد از ظهر باز است.

خیابان کارنبی

خیابان کارنبی

خیابان کارنبی از خیابان آکسفورد فقط پنج دقیقه پیاده روی دارد. خیابانی کوچک اما شلوغ در محله‌ی «وست‌اند» با بیشتر از ۳۰ بوتیک دیدنی؛ در این بوتیک‌ها می‌توانید انواع لباس و کیف و کفش با مارک‌های معروفی مثل بنفیت، مانکی، پوما و … را پیدا کنید. چه خریدار باشید چه نه، دیدن این خیابان با ساختمان‌های رنگارنگش برایتان جالبت خواهد بود. برای استراحت هم به یکی از رستوران‌های خیابان کارنبی بروید و از غذاهای لذیذ آن امتحان کنید. بوتیک‌های این خیابان معمولا از ۱۰ صبح تا ۸ شب باز هستند.

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است