مراکز خرید نپال

مراکز خرید نپال
لباس، نقره‌جات، شال و روسری‌های ابریشمی، صنایع دستی محلی و پارچه‌های هندی و همینطور برخی لوازم الکترونیکی از خریدهای عمده گردشگران در این کشور محسوب می‌شوند. در مورد وسایل الکترونیکی درنظر داشته باشید با توجه به عدم وجود حق گمرگی و همینطور مالیات بر فروش بر این محصولات، با قیمت ارزان‌تری نسبت به سایر کشورها عرضه می‌شوند و فرصت خوبی برای خرید محصولاتی چون دوربین عکاسی است.

مرکز خرید بیشال

برخی از معروف‌ترین و محبوب‌ترین فروشگاه‌های کاتماندو

 

بازار آسان Asan:

بازار آسان، یکی از مراکز خرید و بازارهای بزرگ کاتماندو هست که در ۶ خیابان مختلف و در نزدیکی هم قرار گرفته. مطمئنا این بازار شبیه به هیچ کدام از بازارهایی که تو جهان گردی های خودتون دیدین نیست! اینجا شلوغه، لی نهایت شلوغه، وقتی در حال خرید هستین فروشنده های دیگه در حال داد زدن برای تبلیغ هستن و موتوری ها با سرعت در حال گذر. البته به جز این بازار شلوغ که علاوه بر پوشاک و زیورآلات بدلی، پر از ادویه، محصولات کشاورزی و … هم داره، معابد مهمی هم در این خیابون قرار دارن.

مرکز خرید بیشال Bishal Bazaar:
اینجا رو میشه بازار بزرگ و اصلی شهر دونست، مرکز خریدی که مغازه هایی با اجناس مطمئن داره و می تونه برای خرید کردن تو شهری که اجناس بازارهای اون معمولا کیفیت پایین دارن، انتخاب خوبی باشه.

باغ آروما:
فروشگاهی مخصوص فروش وسایل بهداشتی معطر مانند صابون و انواع گیاهان دارویی که به هنگام بخور مورد استفاده قرار میگیرند. بوی مطبوع این فروشگاه هر گردشگری را به خود جذب می‌کند.

مجتمع بابرماحال:
این مجموعه در سال ۱۹۱۹ بنا شده و شامل فروشگاه‌های پوشاک و صنایع دستی، گالری هنری و چندین رستوران زیباست که البته به سبب گران بودن اجناس آن توصیه‌ای برای خرید نمی‌شود کرد ولی ارزش بازدید را دارد. این مجموعه در جنوب شهر واقع است.

فروشگاه لباس‌های کوه‌نوری:
البسه خارجی مخصوص کوه‌نوردی را از این فروشگاه می‌توانید تهیه نمایید. قیمت‌ها در حد قیمت‌های جهانی است.

دیجی‌مکس:
محلی برای پرینت عکس‌ها با قیمت مناسب و کیفیت خوب! در صورت نیاز به عکس جهت مجوزها نیز می‌توانید از این عکاسی استفاده کنید.

مرکز فروشگاهی Best:
سوپرمارکتی کوچک در تامیل جهت تهیه آذوقه مورد نیاز کوه‌پیمایی‌ها

‏Mahaguthi:
صنایع دستی و کارهای زیبایی از چوب و سرامیک را می‌توانید از این فروشگاه که متعلق به سازمان‌های NGO است تهیه نمایید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است