مراکز خرید هلند

مراکز خرید هلند
خرید در آمستردام یک تجربه خاص و ویژه خواهد بود. سرعت آرام و برنامه‌ریزی شهری هوشمندانه به بازدیدکنندگان اجازه می‌دهد تا با آسودگی خاطر بین مغازه‌ها گردش کرده یا از برندهای مطرح خرید کنند و در بین راه با کالاهای تخفیف خورده و حراجی‌ها روبه‌رو شوند. مناطق خرید اصلی به سادگی از مرکز شهر قابل دسترس بوده و به وسیله سیستم حمل و نقل عمومی عالی آمستردام به خوبی در یک روز پوشش داده می‌شوند. البته می‌توانید از خطوط مخصوص دوچرخه سواری نیز بهره بگیرید. برای کمک به شما در گردش بین بوتیک‌های شگفت انگیز، مغازه‌های قدیمی و فروشگاه‌های مد لوکس، راهنمایی را گردآوردیم که عاشقان مد را در آمستردام یاری خواهد کرد.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با مراکز خرید هلند بیشتر آشنا بشیم

مرکز خرید وی اند دی آمستردام

مرکز خرید وی اند دی آمستردام
مرکز خرید وی اند دی آمستردام

این فروشگاه بزرگترین فروشگاه زنجیره ای هلند ، با مغازه های زیاد میباشد. شعبه آمستردام این فروشگاه، تلاش خود را برای نگه داشتن قیمت و کیفیت در سطح بالا بکار گرفته است. درطبقه همکف این فروشگاه انواع مواد غذایی  ،ساندویچ بسیار خوب و نان با پخت عالی عرضه میشود. همچنین میان وعده همراه با انتخاب سوپ، وعده های غذایی کوچک، سالاد و کیک در رستوران این فروشگاه عرضه میشود.

مرکز خرید کالورتورن آمستردام

مرکز خرید کالورتورن آمستردام

این مرکز خرید همه جانبه، مرکز خرید بزرگ و پیچیده ای است که در پشت خیابان اصلی در آمستردام واقع شده است. چندین فروشگاه معتر برندهایی مانند ام اند اچ، دیزل، لیوایز، منگو، مارلبورو،  کلاسیک، نایک، تیمبرلند را ارائه میکنند.
محصولات آرایشی ساعت، عینک، فروشگاه دکوراسیون داخلی، یک فروشگاه موسیقی، قهوه ، بستنی در این جا پیدا میشود.

مرکز خرید مگنا پلازا آمستردام

مگنا پلازا آمستردام

مگنا پلازا مرکز خرید کوچکی است و حدودا پشت کاخ کوئینز در میدان دام قرار گرفته است. در سه طبقه از مگنا پلازا، مارک های مد شناخته شده دنیا مانند لباس زنان منگو و لباس های نامعمول آمریکایی، شلوار جین جی اس یو اس وجود دارد.همچنین غذاهای ایتالیایی و کافی شاپ هایی با قهوه های عالی در این مرکز خرید دیده میشود.

مرکز خرید پیتر آمستردام

مرکز خرید پیتر آمستردام

در خیابان پنجم آمستردام، واقع در محله چهارم موزه، خانه ای به سبک کلاسیک وجود دارد که برندهایی مانند شانل، گوچی، هرمس، لویی ، طلا و جواهر را رائه میکند و نیز چندین بوتیک لوکس تر وجود دارد. خریداران اجناسی با  قیمت مناسب را در فروشگاه هایی مانند “مکس”و “کلودیا” میتوانند پیدا کنند.

فروشگاه متز اند کو آمستردام

متز اند کو آمستردام

این فروشگاه پر از لوازم لوکس و آنتیک است، لوازم شیشه ای و اشیاء کوچک تزئینی، لباس، وسایل آشپزخانه و مبلمان در اینجا به فروش میرسد.اینجا جز قدیمی ترین مراکز خرید  در آمستردام است. کافی شاپ شناخته شده ای با در در طبقه بالای این فروشگاه وجود دارد.

مرکز خرید مگنا پلازا

  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است