مراکز مادر و کودک در امارات متحده عربی

مراکز مادر و کودک در امارات متحده عربی

تفریحات مادر و کودک در دبی

تفریحات مادر و کودک گروه های تفریحی مادر و کودک بسیاری در دبی وجود دارد که وقتی مادر شده و میلیونها مایل از شبکهٔ حمایتی خانواده و دوستانتان دور هستید بی نظیر می باشند.در ادامه با سایت 01iran .com  تا با بعضی از این مراکز آشنا شویم .

زبان فرانسه برای بچه های نوپا

این یک برنامه زبانی برای کودکان و بچه های نوپا از سن ۶ ماهگی است. این برنامه که برای افرادی با زبان فرانسه و غیر زبان فرانسه طراحی شده است. از حالت بازی و آموزشی نظام مند و گروه موسیقی به همراه آواز، بازی و حرکات ریتمیک استفاده می کند. تحقیقات نشان داده است که کودکانی که در معرض زبان دوم در سنین اولیه قرار می گیرند احتمال تأثیرپذیری فعالی در زبانها و پیشرفت قابلیت یادگیری آنها مشاهده می شود.

Funky Monkeys
کلاس های رقص Funky Monkeys به دنبال ارتقاء تمرکز کودکان، تعادل و همکاری از طریق کلاس های رقص و حرکات و فعالیت ها برای آوازها و موسیقی کودکان است. این ایده عشق طبیعی به جنب و جوش را تشویق کرده و به کودکان اجازه می دهد تا انرژی نامحدود خود را هدایت کنند. این کلاس ها برای کودکان میان ۲ تا ۶ ساله مناسب است. سایر کلاس ها و فعالیت ها توسط بانیانی شامل، Little Scholars که برنامه پیشرفت و انگیزش IQ کودکان برای سنین سه ماه تا سه سالگی است. Little Scholars Phonics که صداهای حروف زبان انگلیسی را با انواع تفریحات و سرگرمی ها معرفی می کند. Music ، Singing & Rhymb که یک کلاس موسیقی تفریحی است که در آن کودکان به بازی با سازها، آواز خواندن و حرکت با موسیقی تشویق می شوند، ارائه می شود. مکان ها و زمان های کلاس ها متفاوت است.

مراکز بازی دبی

Kidz & Mams (کودکان و مادران)
هدف این گروه فراهم سازی فرصت برای مادران و کودکان آنها برای همراهی با یکدیگر و انجام فعالیت های آموزشی و خلاقانه همچون هنر، کاردستی، بازی، خواندن نوشتن، قصه گویی، آشپزی و کیک پزی است. یک جلسه “MomZForum” نیز به بزرگترها اجازه میدهد تا جنبه های مختلف رشد کودکان خود را بررسی کنند. سن گروه فعلی کودکان میان ۲ تا ۵ سال است.

Mother to Mother
این یک گروه حمایتی غیر انتفاعی برای مادران و کودکان زیر ۳ سال است. آنها هر چهارشنبه صبح در Alphabet Street Nursery با یکدیگر ملاقات می کنند.

Mother & Miracles

Mother & Miracles برنامه یادگیری ساختاری و تعاملی را ارائه می کند که مخصوص تشویق کودکان ۳ ماه تا ۳ ساله در زمینه هوش، احساسات، خلاقیت، حرکات فیزیکی، تعامل اجتماعی و موسیقی طراحی شده است. مشارکت فعال والدین در هر جلسه، راهنمایی و تشویق کودکان از طریق هر فعالیت دنبال می کند.

Mums & Tots Group (گروه مادران و کودکان)

این گروه غیررسمی و باسابقه مادران، بیش از ۱۵ سال فعالیت دارد. کلیه مادران (و پدران) پذیرفته شده و توجه روی ملاقات افراد همفکر و ایجاد رابطه دوستی است. این جلسات در سالن بزرگی صورت می گیرد که برای سرگرم کردن کودکان در حین گفتگوی مادران و صرف قهوه مملو از اسباب بازی است. این گروه به شما به ویژه اگر تازه وارد به دبی شده یا به تازگی مادر شده اید توصیه میشود. برای راهنمایی و اطلاعات بیشتر با آن تماس بگیرید. هزینه هر جلسه ۲۰ درهم است که شامل چای قهوه، بیسکویت و اسنک برای کودکان می باشد.

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است