مزایای اقامت در ترکیه

امروزه، تقاضا برای اقامت دائم ترکیه افزایش یافته است. کشور ترکیه با داشتن شهرهای مختلف همراه با جاذبه های منحصر بفردش، برای هر فرد در دنیا مناسب است. مثلا استانبول، شهری است که میان دو قاره واقع شده و اروپا را به آسیا متصل می کند و باعث شده که دو فرهنگ شرقی و غربی را در کنار هم داشته باشد. زندگی در ترکیه نسبت به دیگر کشورهای اروپایی مزایای خاص خود را دارد. در ادامه با صفر بک ایران همراه باشید تا با مزایای اقامت در ترکیه آشنا شویم.

 

مزایای اقامت و پاسپورت ترکیه 1

 

 

به محض اخذ اقامت ترکیه در هر بانک بین المللی و با هر کارنسی دلخواه ظرف فقط دو روز کاری می توانید برای افتتاح حساب بانکی ,وام های بانکی ,کردی کارت و… در اکثر بانکهای ترکیه اقدام کنید.

 

مزایای اقامت و پاسپورت ترکیه 2

 

 

دریافت ویزای سایر کشورها

‎اقامت ترکیه باعث می شود شما به راحتی از هر سفارت اروپایی ، امریکایی ،کانادا و استرالیا ویزاهای طولانی مدت و به تعداد برای خود و اعضای خانواده دریافت نمایید. پاسپورت ترکیه از معتبر ترین پاسپورت های دنیا به علت عضویت قوی ترکیه در ناتو می باشد و پیوستن ترکیه در آینده ای نزدیک بین سال های 2018 تا 2020 به اتحادیه اروپا رسما” قیمت ملک شما و ارزش پاسپورت واقامت شما و کردیت شرکت و شغل شما را چند برابر می کند.

 

 

اقامت افراد زیر 18 سال 1

 

 

فرهنگ نزدیک به ایران

‎همچنین ترکیه تنها کشوری است که از لحاظ فرهنگی به ایرانیان بیش از بقیه نزدیک تر است و ترک ها احترام خاصی به وصیت آتاتورک بزرگ برای ایرانیان قائل هستند. بیشتر مناطق آنتالیا به زبان انگلیسی روسی و آلمانی مسلط و بیشترین آمار خارجیان مقیم ترکیه از کشورهای روسیه ، آلمان ، فرانسه ، انگلستان و …. ساکن شهر آنتالیا هستند .

 

 

اقامت افراد زیر 18 سال 2

 

 

بزرگترین فستیوال های زمستانی و مسابقات اروپایی در فصل زمستان در آنتالیا برگزار می گردد و آنتالیا محل تجمع ایرانیان در تمام نوروز ها ژانویه ها و تابستان هر سال است. چندین شرکت هواپیمایی هر روز بیش از هشت پرواز کانکشن از آنتالیا به استانبول یا آنکارا و شهرهای بزرگ ایران دارند و این مسیرها بزودی با گسترش بیشتری سرویس می دهند.

منبع: کانال هموطن

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است