مزایای زندگی در گرجستان

زندگی در گرجستان
کشور گرجستان یکی از زیباترین مناطق دیدنی جهان است که در شرق دریای سیاه قرار دارد. این سرزمین از هشت استان، یک منطقه خودمختار و یک جمهوری خودمختار تقسیم می‌گردد. پایتخت این کشور تفلیس است و شهرهای مهم آن کوتائیسی، روستاوی، گوری، پوتی، باتومی، سوخومی، متسختا، چیاتورا، تقیبولی، زوگدیدی، تسقالتوبو، تقوارچلی، گاگرا و تلاوی می‌باشند. در کل کشور گرجستان دارای ۵۴ شهر و شهرستان است.
امروزه بسیاری از افراد قصدمهاجرت به گرجستان را دارند و علت این‌که گرجستان مقصد اصلی مسافرت مردم به خارج کشور شده است. علت اصلی این موضوع را می‌توان نا امن بودن کشورهای همسایه ایران ازجمله ترکیه نام برد و همچنین زندگی در گرجستان و تفریح و  سفر در گرجستان بسیار کم‌هزینه است. بنا به ادعا خود مردم گرجستان این کشور سومین کشور امن دنیاست . واقعا در هنگام سفر در این کشور احساس امنیت می کنید .

زندگی در گرجستان

مزایای زندگی در گرجستان را می‌توان این‌گونه نام برد:

  • پایین بودن هزینه زندگی در گرجستان: گرجستان را می‌توان جز ده کشور ارزان ازنظر هزینه زندگی نام برد و این مزیت بزرگی برای سفر و زندگی در گرجستان به‌حساب میاید. البته در سالهای اخیر اجاره آپارتمان های لوکس در این کشور با اجاره در تهران برابری می کند.
  • امنیت بسیار بالا برای زندگی در گرجستان، گرجستان سومین کشور امن دنیا است.
  • مردمان کشور گرجستان بسیار شاد زندگی می‌کنند و جز کشورهای شاد دنیا محسوب می‌شوند.
  • تنوع غذایی در گرجستان بسیار زیاد است و غذاهای گرجی بسیار خوشمزه است.
  • جمعیت کشور گرجستان بسیار پایین است و ترافیک در این کشور به‌ ندرت وجود دارد.
  • کشور گرجستان دارای طبیعت بسیار زیبا و آب هوای بسیار پاک می باشد.
  • سواحل گرجستان بسیار دیدنی است و جز سواحل بسیار ارزان کشورهای اروپایی محسوب می‌شود.
  • کشور گرجستان عضو ناظر اتحادیه اروپا است و مردمان این کشور بدون نیاز به ویزا شینگن می‌توانند به کشورهای عضو شینگن سفر کنند.
  • کشور گرجستان فاصله بسیار کمی با کشور ایران دارد و مدت‌ زمان سفر هوایی شما با گرجستان تنها نود دقیقه می‌باشد. در حال حاضر، سفربه گرجستان بسیار کم هزینه می‌باشد و همچنین نیاز به اخذ ویزا نمی‌باشد.
  • صنایع این کشور اغلب در شهرهای تفلیس – کوتایسی – پوتی – باتومی متمرکز شده است. برای اجاره خانه از ۲۰۰ دلار در ماه تا ۳۰۰۰ دلار در ماه آپارتمان و خانه های مختلفی وجود دارد. هیچ محدودیتی برای خرید و فروش املاک و مستغلات برای خارجیان وجود ندارد و سند مالکیت کامل به نام آنان زده می شود. خارجیها حقوقی کاملا برابر با گرجیها دارند. همانطور که در ابتدا مقاله گفتیم .اجاره آپارتمان در یک محله خوب بالای 600 دلار هزینه دارد . برجهای مسکونی زیادی در این کشور در حال ساخت می باشد .
  • اگر به فکر تفریح و استراحت همچنین هزینه پایین زندگی هستید می توان در گرجستان توازن بین کسب و کار و ارامش زندگی را تجربه کنید. در زمان اتحاد جماهیر شوروی نیز کشور گرجستان به داشتن تفرجگاههای ساحلی، پارکهای عمومی، مناطق مناسب برای انجام ورزش اسکی و داشتن چشمه های آب معدنی فراوان شهرت داشته و قسمت بزرگی از گردشگران این کشور را روسها تشکیل می دهند. البته در زمان حاضر ایرانی ، آذربایجان ، ترکیه ، ارمنستان ، اوکراین و کشورهای حاشیه خلیج فارس نیز سهم بزرگی در توریست این کشور را دارند.
  • در بسیاری از مناطق گرجستان (برجومی – مستیا – باتومی – تلاوی- سیغناقی -کازبگی – باگوریانی- توشتی ….) مکانهای بسیار خوبی برای انجام فعالیتهای ورزشی، ماجراجویی و اکو توریسم (شکار – رفتینگ – اسب سواری – اسکی – کوه نوردی …) وجود دارد. در کل با توجه به وسعت کم کشور گرجستان طبیعت و مکان های دیدنی و تفریحی بسیاری وجود دارد.
  • توصیه roomaco.com  پیدا کردن کار در گرجستان برای خارجیها بدلیل وجود نیروی متخصص و ارزان در این کشور راحت نمی باشد . لطفا در صورت تصمیم به مهاجرت برنامه ریزی برای استخدام در این کشور توسط شرکتهای خصوصی نکنید . شما باید به عنوان سرمایه گزار و با هدف راه اندازی یک کسب و کار قانونی و رسمی به این کشور فکر کنید . ثبت هرگونه شرکت کاغذی و غیر رسمی از سال 2017 به بعد شدیدا کنترل می گردد. برای ثبت شرکت و شروع یک کسب و کار از شرکتهای رسمی در این زمینه کمک بگیرید.اگر شرکت بین اللملی دارید و مشکلات فراوان جهت ارتباطات بانکی و بین اللملی در ایران برای شما سخت شده .گرجستان با عنایت به ارتباط خوبی که با اتحادیه اروپا دارد .گزینه بسیار خوبی می باشد .

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است