مسیر پیاده‌ روی در ایالت پنسیلوانیا امریکا

مسیر پیاده‌ روی در ایالت پنسیلوانیا امریکا
پنسیلوانیا یکی از مناطقی است که با در اختیار داشتن تنوعی از مسیرهای جنگلی، ناهموار، ارتفاعات و دره‌های سرسبز می‌تواند باعث جذب افراد زیادی شود. طبیعتاً هراندازه که کشوری دارای مناطق طبیعی بیشتری باشد میل به گردشگری و جذب افراد در آن بیشتر می‌شود. پنسیلوانیا نیز در زمره نقاط خوش آب‌وهوا بوده و میزبان گردشگران زیادی است.

مسیر کوهانا

مسیر کوهانا

این مسیر در شمال مرکزی پنسیلوانیا و به شکل طبیعتی وحشی و بدوی است که کاملاً دست‌نخورده مانده و دارای جذابیت‌های فوق‌العاده‌ای است. بیشترین جذابیت این مسیر به دلیل این طبیعت بکر بوده و دارای چشم‌اندازی زیبا و خوش‌منظره است که هر چه در مسیر پیش می‌رویم به این جذابیت اضافه می‌شود. ۷۵ مایل از این منطقه به‌صورت طبیعت وحشی بوده و مسیر مناسبی برای گردش و پیاده‌روی است. در بخش‌های مرتفع‌تر و در طی روز، کوهنوردان می‌توانند از پارک ایالتی پارکر تا انتهای بخش غربی، یک مسیر جذاب را طی کنند. تمام‌مسیرهای پیاده‌روی نشانه‌گذاری شده و ادامه مسیر را آسان‌تر می‌کند. در این منطقه، می‌توان انواع فعالیت‌های ورزشی را انجام داد. درصورتی‌که بخواهید، می‌توانید با یک برنامه‌ریزی چندساعته یکی از خاطره‌انگیزترین سفرهای خود را رقم بزنید. این فضای باز در پنسیلوانیا، در ساده‌ترین و طبیعی‌ترین شکل خود مسیری خاطره‌انگیز را برای شما به ارمغان می‌آورد.

مسیر بزرگ آلِگنسی

مسیر بزرگ آلِگنسی

این منطقه دارای مسیرهایی تقریباً طولانی بوده و پیشنهاد می‌شود که اگر قصد عبور از این منطقه را دارید از یک برنامه منظم و زمان‌بندی‌شده استفاده کنید. مخصوصاً اگر شما فردی تازه‌کار هستید که به‌تازگی وارد پنسیلوانیا شده و آگاهی کاملی در مورد چگونگی سفر و مسیر ندارید، پس بهتر است از یک راهنما کمک گرفته و همه جوانب را در نظر بگیرید. این منطقه ازلحاظ گردشگری تقریباً کامل بوده و فضایی از فاصله ۱۵۶ مایلی «پیتسبورگ» تا کامبرلند و مریلند را دربرمی گیرد. شما در این مسیر با عبور از رودخانه‌ها، تونل‌ها، کانال‌های زیاد، خط آهن و پیوستن به کانال سی اند او سفر خورد را طی می‌کنید. بهتر است برنامه‌ریزی شما به‌گونه‌ای باشد بتوانید بر طبق توانایی‌های خود، مسیر مناسب را انتخاب کنید. درگذر از رودخانه‌های زیادی که در طی راه وجود دارند، گاه به نقطه اتصال شهرهای کوچک نیز مشاهده می‌شود. در بین راه، با استفاده از علائم و مشخصات موجود، به‌راحتی می‌توان فاصله تقریبی تا شهر بعدی را تشخیص داد. در طی مسیر، خط آهن‌های زیادی از آغاز تا پایان راه به چشم می‌خورد. در پارک ایالتی «اوهیوپیل» شما می‌توانید چندین مایل پیاده‌روی کنید درحالی‌که هنوز از این پارک خارج نشده و تصور می‌کنید که این مسیر انتهایی ندارد.

کینزوا اسکای واک

کینزوا اسکای واک

بخش‌های اصلی و گردشگری پنسیلوانیا شامل مجموعه‌ای از دره‌ها، کوه‌ها، خطوط راه‌آهن، حیات‌وحش، نمایش‌ها، رویدادهای بومی و محلی و نشانه‌های تاریخی است که باعث می‌شود، هیچ بازدیدکننده‌ای از سفر به این منطقه ناامید برنگردد. منطقه کینزوا اسکای واک، در شمال غربی پنسیلوانیا بوده و مناظر طبیعی در طول مسیر از حیات‌وحش گرفته تا سرزمین‌های تاریخی و باستانی به چشم می‌خورد. مسیری طولانی که چیزی بسیار بیشتر از حد تصور در پیش روی شما قرار می‌دهد. پل ۳۰۱ فوتی کینزوا، از دیگر جاذبه‌های محیطی است که در زمان گذشته درهم‌شکسته شده و هم‌اکنون با بخش‌های چوبی و شیشه‌ای دیگر تکمیل‌شده است. پیاده‌روی در طی روز در این منطقه آسان و دل‌انگیز بوده و درصورتی‌که علاقه‌ای به گردش در ارتفاعات ندارید می‌توانید مسیرهای صاف و هموار را ترجیح دهید.

مسیر استندینگ استون (مسیر سنگی استندینگ)

مسیر استندینگ استون

این مسیر زیبا، مسیری در احاطه دره‌ها و ارتفاعات واقع در پنسیلوانیای مرکزی است. از سال ۲۰۱۶ در بخش مرکزی پنسیلوانیا این مسیر ۸۴ مایلی ایجادشده و بخشی از مسیر ۱۶۰۰ مایلی بخش شرقی است که شروع آن از «آلاباما» و نقطه پایان آن نیز در نیویورک است. این منطقه با ناهمواری‌های طبیعی خود حس ماجراجویی زیادی را در افراد ایجاد می‌کند. برخی از بازدیدکنندگان و افراد مختلف، علاقه زیادی به مسیرهای ناهموار و پرفرازونشیب دارند و برخی دیگر دشت‌های هموار و صاف و استپ‌ها را ترجیح می‌دهند.
به‌هرحال اگر به دنبال ماجراجویی در مسیرهای شگفت‌انگیز ناهموار هستید و به دنبال هیجان و تنوع در کنار دره‌ها و ارتفاعات هستید، این منطقه را به شما پیشنهاد می‌کنیم. خوشبختانه این مسیرها دارای بخش‌های کوتاه‌تری هستند که از دشواری پیاده‌روی شما کم می‌کند یعنی درست زمانی که شما از سنگینی کوله‌های خود بر پشت احساس خستگی کرده و نیاز به استراحت دارید. علاوه بر این زمان بهتری را در اختیار شما قرار داده و فرصت جمع‌بندی سفر برای شما فراهم می‌شود. در این مسیرهای کوتاه شما فرصت بهتری برای کاوش در طبیعت و انجام کارهای موردعلاقه خود مانند عکاسی و نظیر آن دارید.
این مسیرها همگی دارای علائم واضح و کاملی بوده و شما را از سردرگمی نجات می‌دهد. شما می‌توانید با بهره‌گیری از این علائم به‌راحتی مسیر خود را طی کرده و ادامه دهید؛ اما باید گفت که در برخی از نقاط افراد حرفه‌ای و کاوشگران باتجربه بهتر می‌توانند طی مسیر کنند زیرا با مشکلات راه بیشتر آشنایی دارند. در ۴٫۴ مایلی «ویستا ولی استون» و در نزدیکی پارک دولتی و ایالتی «گرین وود»، هم پیاده‌روی حرفه‌ای و هم معمولی امکان‌پذیر است.

پارک راه‌آهن هریتیج

پارک راه آهن هریتیج

این منطقه یکی از مناطق تاریخی و خوش‌منظره و زیبا است که دارای مسیرهای پیاده‌روی منحصربه‌فردی بوده و از خصوصیات ویژه‌ای برخوردار است. در این بخش از پنسیلوانیا، پارکی زیبا و طبیعتی بکر وجود دارد که در مجاورت راه‌آهن بوده و یکی از گزینه‌های مناسب در سفرهای روزانه است. گسترگی این مسیر از نیویورک تا مرز ایرلند بوده و پوشش دهی بی‌نظیری از مناظر طبیعی را دارد. به سبب قدمت راه‌آهن و مناطق تاریخی، خانواده‌های زیادی جذب این منطقه می‌شوند. این مسیر شامل ۲۴ بخش بوده و بنابراین شما به‌راحتی می‌توانید به انتخاب پرداخته و بر طبق میل، علاقه و سلیقه شخصی خود مسیر خود را انتخاب کنید. سفر و پیاده‌روی در این مناطق، ازجمله سفرهای باارزشی محسوب شده و انتخاب مسیر از شروع تا پایان کاملاً در اختیار شخص است.
شما در این مناطق می‌توانید از ۱ نقشه کامل و راهنما استفاده کرده و بر طبق زمان‌بندی موردنظر خود مسیر خاصی را انتخاب کنید. پارک‌ها و مناطق تفریحی زیاد و همچنین تنوع آن باعث شده است که طیف گردشگری در این شهرستان زیبا و تاریخی، گسترش پیدا کند. مسیرهای توریستی به‌طور کامل و در یک مسیر ۱۰ مایلی کاملاً مشخص‌شده‌اند. حتی افراد عادی نیز به‌راحتی می‌توانند از این مسیرها عبور کرده و از سفر تفریحی خود لذت ببرند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است