منطقه حفاظت شده بوکیت تیماه سنگاپور

انسان امروزی، آرامش خود را در طبیعت می جوید، جایی که زادگاه اولیه او بوده است. به حیواناتی که روزگاری در طبیعت می زیسته اند، عشق می‌ورزد. در سفر با تور سنگاپور می‌توانید سری به منطقه محفاظت شده بوکیت تیماه بزنید. این منطقه در 12 کیلومتری از مرکز شهر سنگاپور و در منطقه تجاری قرار دارد و به‌عنوان یکی از ثروتمندترین و متنوع ترین سیستم‌های زیست محیطی به شمار می‌رود.

بوکیت تیماه 3 1

در بلندترین نقطه سنگاپور تپه ای وجود دارد که 163 متر ارتفاع آن است، این تپه بوکیت تیماه نام دارد. در انتهای جاده بوکیت تیماه جنگل های انبوه و بارانی وجود دارند که 164 هکتار مساحت آن است تا مرکز شهر یک ساعت و نیم فاصله دارد و بسار زیبا و شگفت انگیز می باشد. یک نکته مثبت که برای این جنگل در نظر گرفته اند این است که بازدید از آن رایگان است و گردشگران تور سنگاپور می توانند همه روزه از 08:00 صبح تا 18:00عصر به این پارک جنگلی رفته و از دیدن آن نهایت لذت را ببرند.این منطقه معمولا آخرهفته ها خیلی شلوغ می شود و گروه های مختلف از قبیل دوچرخه سواران کوهستانی به این منطقه می آیند.

بوکیت تیماه 2 سنگاپور

انواع گونه های گیاهی مختلف

در تپه جنگلی این منطقه گیاهانی جمع‌آوری شده است که قدمتی بیش از یک قرن دارند و شما می‌توانید، اولین نمونه‌های شناخته شده بسیاری از گونه‌های گیاهان مالایی را در اینجا ببینید. همچنین می‌توانید بیش از 1000 گونه از گیاهان گلدار و 500 گونه از حیوانات که در منطقه محفاظت شده بوکیت تیما پشتیبانی می‌شوند، را ببینید. این نوع منطقه محفاظت شده به عنوان یک جنگل دلفریب تپه‌ای و ساحلی طبقه‌بندی شده است که نمونه‌هایی از Shorea curtisii و دیگر گونه ها همچون dipterocarps در آن وجود دارد.

حیوانات مختلفی نیز در میان انبوهی از درختان سر به فلک کشیده این جنگل زندگی می کنند. گونه ای از میمون دراین جنگل دیده می شود که بسیار پر سروصدا است و امکان دارد شما را در مسیرهای پیاده روی دنبال کند! سفری به سنگاپور کهن پیش از آنکه رفلز پایش را بر این جزیره بگذارد.پوشش گیاهی این جنگل هم چنین مأوای باقی ‌مانده حیات‌وحش ملی سنگاپور نیز هست که شامل میمون‌های دم ‌بلند، پیتون ‌ها و گونه‌ های مختلف پرندگان می باشد.

منطقه حفاظت شده بوکیت تیماه

منطقه محفاظت شده بوکیت تیما، به توصیه ناتانیل کانتلی، مدیر اجرایی باغ گیاه شناسی سنگاپور در سال 1883 تاسیس شد. اگر به کشور سنگاپور سفر کردید، بازدید از منطقه محفاظت شده بوکیت تیما را از دست ندهید. چرا که با قدم‌زدن در این منطقه می‌توانید از میان گیاهان اصلی و گرمسیری جنگل دیدن کنید و از تماشای چشم‌انداز طبیعت سرسبز جنگل دایپر تاکار لذت ببرید.

توصیه میکنیم در سفر به سنگاپور از باغ گیاه شناسی و باغ گاردن بای دبی نیز دیدن کنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است