موزه اسباب بازی آنتالیا ترکیه

موزه اسباب بازی آنتالیا، یکی از مراکز گردشگری ترکیه و بهترین دیدنی های آنتالیا، بیش از 1500 اسباب بازی را به نمایش می گذارد که برای پیر وئ جوان، کوچک و بزرگ جذابیت  دارد. این موزه حدود 4 سال پیش توسط شهردار آنتالیا ساخته شد که مردم از  سراسر دنیا برای مزایده عتیقه جات به اینجا می آیند. قدیمی ترین اسباب بازی های این موزه مربوط به دهه 1800 میلادی می باشند.

 

 

موزه اسباب بازی 5

 

 

درباره موزه جالب اسباب بازی در آنتالیا

موزه اسباب بازی با همت شهرداری شهری در خیابان İskele در کالجی مارینا تاسیس شده و طیف وسیعی از اسباب بازی های دیدنی را به نمایش گذاشته است . برخی از اسباب بازی ها و عروسک های موجود در موزه جذاب اسباب بازی از مزایده های عتیقه برگزار شده در سراسر جهان خریداری شده و در این مکان متمرکز شده اند . این موزه اسباب بازی که از جاذبه های گردشگری ترکیه به شمار می آید در آوریل سال 2011 افتتاح شده و گردشگران تور آنتالیا با بازدید از این موزه سفری کوتاه به دوران کودکی خود خواهند داشت . در این موزه علاوه بر وسایل بازی خارجی ، اسباب بازی های تولید ترکیه نیز به چشم می خورند که هر دو گروه در کنار هم کلکسیونی ارزشمند را تشکیل می دهند .

 

 

موزه اسباب بازی 1

 

 

 

اطلاعاتی در مورد موزه اسباب بازی آنتالیای ترکیه

موزه اسباب بازی به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری آنتالیا حدود 3 هزار وسیله بازی را در خود جای داده و می تواند تا ساعتی مراجعه کنندگان را به خود مشغول نموده و کودک درونشان را فعال سازد . عمده اسباب بازی های موجود در این موزه از کشورهای ایالات متحده آمریکا ، آلمان ، ژاپن و ترکیه جمع آوری شده اند و تعدادی نیز از بریتانیا ، ایتالیا ، روسیه ، فرانسه و آرژانتین به این موزه آورده شده اند . همچنین در این موزه اسباب بازی های دست ساز آناتولی نیز به چشم می خورند که بسیار دیدنی هستند .

 

 

موزه اسباب بازی 3

 

 

 

شاید برایتان جالب باشد که بدانید برخی از وسایل بازی موجود در موزه اسباب بازی بیش از 150 سال قدمت دارند و قدیمی ترین اثر این موزه در سال 1800 میلادی ساخته شده است . محیط موزه اسباب بازی آن قدر گیرا است که همه سنین را به سوی خود می کشاند و به نوعی برای بزرگسالان نقش تونل زمان را دارد و آن ها را به دوران کودکیشان می برد .

 

 

موزه اسباب بازی 4

 

ساعت کاری و بلیط موزه اسباب بازی آنتالیا

همانگونه که بیان شد موزه اسباب بازی به عنوان یکی از دیدنی های آنتالیا مورد توجه گردشگران تور آنتالیا واقع شده و هر روزه به غیر از دوشنبه ها از ساعت 9:30 الی 12:30 و 13:30 الی 18:30 پذیرای مراجعه کنندگان می باشد و علاقه مندان برای دیدن این موزه جذاب باید 6 لیر به عنوان ورودی پرداخت کنند .

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است