موزه تاریخ طبیعی پکن چین

اولین موزه تاریخ طبیعی بزرگ چین، موزه تاریخ طبیعی پکن است که در سال 1962 افتتاح شد. امروزه این موزه فوق‌العاده محبوب پکن، صاحب بیش از 200 هزار گونه جانوری و برخی از پیشرفته‌ترین نمایشگاه‌ها از نظر تکنولوژی در دنیا است. این موزه هم به عنوان مرکزی تحقیقاتی و آکادمیک در سطح بالا فعالیت می‌کند، هم خانه برخی از آثار به جا مانده از دنیای باستان و مدرن است. رفتن به این مکان در مدت تور چین فرصتی عالی ایجاد می‌کند برای لذت بردن، دیدن و یاد گرفتن.

 

 

موزه تاریخ طبیعی پکن 4

 

 

ویژگی‌های موزه تاریخ طبیعی پکن

این موزه که به نمایش مجموعه‌های مربوط به فسیل‌شناسی، گیاه‌شناسی و انسان‌شناسی اختصاص داده شده است، بیش از یک صد هزار نمایشگاه دارد. برخی از مجموعه‌هایی که به این موزه آورده شده‌اند شامل فسیل‌های پرنده موآ (Moa) از نیوزلند، تنبل، جوجه تیغی و پرنده Lyrebird از استرالیا و ماهی La Diman از آفریقا هستند. برخی از حیوانات به صورت خشک شده در موزه وجود دارند و برای بعضی فسیل‌هایشان به نمایش گذاشته شده است. در مدت تور چین در این موزه می‌توانید با استفاده از تکنولوژی پیشرفته و همه جانبه، پروسه سیر تکاملی از یک تک سلولی تا به وجود آمدن اکولوژی متنوع زمین را ببینید.

این موزه سعی می‌کند تا از نمایش سیر تکاملی زندگی در سیاره زمین استفاده کند تا مردم را متوجه کند که میلیونها سال طول کشیده است تا زندگی در این سیاره به چنین تنوعی برسد، بنابراین ما باید سعی کنیم که آن را حفظ کنیم و از موجوداتی که همراه با ما زندگی می‌کنند محافظت کنیم.

 

 

موزه تاریخ طبیعی پکن 3

 

 

بخش های مختلف موزه تاریخ طبیعی پکن

بخش های بسیار پر طرفداری که در این موزه گردشگران زیادی را جذب خود می کند شامل پارک دایناسورها، زیبایی حیوانات، دنیای اکتشاف، خزندگان باستانی و… است. اگر به صورت اختصار بخواهیم یکی از بخش ها را انتخاب نماییم، بخش جذاب و پر بازدید پارک دایناسورهای ای موزه است که فوق العاده جذاب است. در این نمایشگاه از دوره تریاسه تا دوره کرتاسه را به نمایش در آورده اند و انواع دایناسورها و تخم هایشان را مورد بررسی قرار داده و برای عموم به نمایش گذاشته اند. همچنین دایناسورهای پرنده با سایزهای گوناگون قابل مشاهده هستند.

 

 

موزه تاریخ طبیعی پکن 1

 

 

بازدید از موزه تاریخ طبیعی در تور چین

بازدید از این موزه رایگان است؛ ولی شما باید حداقل یک روز قبل تماس بگیرید و رزرو خود را انجام دهید.

موزه تاریخ طبیعی در بخش غربی معبد بهشت و در جنوب شهر ممنوعه، در مرکز پکن قرار گرفته است.

برای رسیدن به این موزه می‌توانید اتوبوس‌های خط 17، 20، 36، 105، 106، 110 و 120 را سوار شده و در ایستگاه Tianqiao پیاده شوید. برای رسیدن به این مکان در مدت تور چین با مترو پکن، خط 5 را سوار شده و در ایستگاه Tiantan Dongmen پیاده شوید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است