موزه های ایالت نوادا امریکا

موزه های ایالت نوادا امریکا

موزه ماب

موزه ماب

موزه ماب، در لاس وگاس که ابتدا شهری پر از جرم و کار‌های خلاف قانون بود تا اینکه جمعیت مردم دست‌ به دست دادن و با کمک یکدیگر شهر را از وجود جرم پاک کردند و کم کم تعداد ساکنان این شهر میلیونی شد. حالا ساکنان شهر با استفاده از گذشته‌ی لاس وگاس موزه‌ای را راه‌اندازی کرده‌اند که به خوبی و با جزئیات نشان‌دهنده‌ی تاریخ این شهر است. این موزه در ساختمان فدرال سابق به موزه ملی جرم و مجازات شهرت دارد. این موزه سالن تئاتری پیشرفته دارد که برای بازدیدکنندگان نمایش هایی مانند درگیری میان مجرمین و قانون مداران را نشان می دهد و از جذابیت این موزه برای گردشگران می گوید. در واقع این موزه حقایق جالبی را برای شما آشکار خواهد کرد.

موزه تابلوی نئون

موزه تابلوی نئون

موزه تابلوی نئون لاس وگاس (Neon Museum) در منطقه‌ای بیابانی و وسعت حدودا یک هکتاری واقع شده است که شامل بیش از ۲۰۰ تابلوی رنگارنگ و جذاب به جا مانده از عهد عتیقِ لاس وگاس می‌باشد. بسیاری از این تابلوها از جمله تابلوهای مکان‌های معروف مانند «هتل مولین راف»، «استار داست»، «مهمانسرای کویر» و «قصر سزار» از اهمیت تاریخی برخوردارند. مردم آمریکا معتقدند تابلوهای موجود در این قبرستان، کار هنری هستند؛ افرادی که از این موزه دیدن کرده‌اند هم بر این باورند. صحت این موضوع را می‌توان در نظرات کاربران وبسایت TripAdvisor جستجو کرد.

نمایشگاه تایتانیک

نمایشگاه تایتانیک

غرق شدن کشی تایتانیک در سال 1912 تیتر تمام روزنامه های جهان شده بود اما ما هنوز هم که هنوزه آن را فراموش نکرده ایم. نمایشگاه تایتانیک که در هتل لاکسور واقع شده است هر ساله 25 میلیون بازدیدکننده را به خود جذب می کند. این نمایشگاه شامل آثار مشکوفه از خرابه های این کشتی است. با درست کردن راه پله های آن در مقیاس واقعی شما می توانید کشتی تایتانیک واقعی را تصور کنید.

دیگر موزه های نوادا
موزه اوباش (The Mob Museum)
موزه اسپرینگ پریسرو (Springs Preserve)
موزه تاریخ طبیعی (Las Vegas Natural History Museum)
موزه اکشافات کودکان (Discovery Children’s Museum)

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است