موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو روسیه

موزه گردی بخش جدا نشدنی سفر است. تور روسیه نیز خالی از موزه نیست. موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو بهترین گالری هنری در کل کشور روسیه است که آثار برخی از شناخته شده ترین هنرمندان جهان را در خود جا داده است. نمایشگاه دائمی این موزه شامل جهان باستان، رنسانس و آثار هنری مربوط به قرن ۱۹ و ۲۰ است. اگر به نقاشی هنرمندان بزرگ علاقه دارید، به هیچ وجه این موزه را از دست ندهید. نقاشی های هنرمندان بزرگی چون ون گوگ، گوگن، پیکاسو، ماتیس را می توان در سالن های موزه دولتی هنرهای زیبای پوشکین پیدا کرد.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 2

 

 

تاریخچه موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو

این موزه در سال 1912 تاسیس شده و در مرکز تاریخی مسکو، نه چندان دور از کرملین واقع شده است. هر ساله موزه پوشکین نمایشگاه های را به نمایش می گذارد. این موزه دربردارنده هنرهای معاصر نیز می باشد و تلاش می کند تلفیقی از آثار هنری مدرن و کلاسیک را به نمایش گذارد. این موزه جزو جاذبه های گردشگری روسیه به شمار رفته و مانند گنج هنری ارزشمند می باشد.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 4

 

 

 

پس از آنکه پایتخت روسیه در سال 1918 به مسکو منتقل شد، دولت شوروی تصمیم به انتقال هزاران آثار از موزه ارمیتاژ سنت پترزبورگ به پایتخت جدید کرد. کل مجموعه هنر غرب از موزه رویمجانسف نیز به این مجموعه اضافه شده است. موزه پوشکین دارای یکی از با ارزش‌ترین مجموعه‌های هنر از نقاشانی چون ساندرو بوتیچلی، لوکاس کراناخ پدر، رامبرانت، رافائل، ادگار دگا، پل سزان، پل گوگن ، پابلو پیکاسو و… است.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 5

 

 

 

نام این موزه نخست الکساندر سوم بوده است، پس از انقلاب ۱۹۱۷ روسیه و سقوط دولت رومانوف، نام آن به موزه هنر غربی تغییر کرده و در سال۱۹۳۷، دولت روسیه نام موزه را به دلیل صدمین سال درگذشت الکساندر پوشکین به نام موزه هنرهای زیبایی پوشکین تغییر داد.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 1

 

 

 

ساختمان اصلی موزه هنرهای زیبای پوشکین مسکو

ساختمان اصلی موزه هنرهای زیبای پوشکین آثار هنری تمدن های باستانی تا آثار هنری قرن ۱۸ را به نمایش می گذارد. آثار هنری از سراسر جهان را می توان در این مکان یافت. ساختمان اصلی دو طبقه است.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 1

 

 

 

ساختمان هنر آمریکایی و اروپایی قرن نوزدهم و بیستم:

دقیقا در سمت چپ ساختمان اصلی واقع شده است، این ساختمان را به خاطر رنگ سبز نعناعی اش به راحتی می توان تشخیص داد. این قسمت از موزه هنرهای زیبای پوشکین در ماه اوت سال ۲۰۰۶ افتتاح شد و آثار مدرن تر در این ساختمان به نمایش درآمده اند. نکات برجسته عبارتند از آثار هنرمندانی مانند کلود مونه، آگوست رنوار، ادگار دگا، پاول گوگن، وینسنت ون گوگ و بسیاری دیگر.

 

 

موزه هنرهای زیبای پوشکین 3

 

 

این موزه آثار برخی شناخته شده ترین هنرمندان جهان را در خود جای داده است نمایشگاه دائمی این موزه شامل جهان باستان، رنسانس و آثار هنری مربوط به قرن 19 و 20 میلادی است.

اگر به نقاشی علاقه مند هستید بازدید از این موزه را به هیچ وجه از دست ندهید زیرا که این موزه دارای یکی از باارزش ترین مجموعه های هنری از نقاشانی چون: ساندور بوتیچلی، لوکاس کراناخ پدر، رامبراند، رافائل، ادگار دگا، پل سزان، پل گوگن، پیر اگوست رنوآر، تئودور روسو، آنری دوتولوز، آندره دورن، کامی پسیارو، ونسان ون گوگ و پابلو پیکاسو است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است