موزه هنری کافسجیان ایروان، ارمنستان

موزه هنری کافسجیان ایروان به هنرهای مدرن و خلاقانه تعلق دارد. زمانی که به بازدید این موزه می‌روید، مجسمه‌ها و تابلوهای نصب شده‌ای را در بخش ورودی این موزه می‌بینید که به طور کامل هدف این مجموعه را بیان می‌کند. این موزه که در شهر ایروان کشور ارمنستان قرار دارد، دارای پله‌های بسیار زیاد و بزرگی است.

موزه هنری کافسجیان ایروان، ارمنستان

در جلوی درب این موزه حوضچه با فواره‌های آب نیز وجود دارد که در خیابان تامانیان قرار دارد و مکانی محبوب برای عبور عابر پیاده است. موزه هنرهای مدرن کافسجیان ارمنستان به جز ارائه هنرهای عصر معاصر به عنوان محل برگزاری بسیاری از سخنرانی‌ها، کنسرت‌ها، فیلم‌ها و طرح‌های آموزشی انتخاب می‌شود.

موزه هنری کافسجیان ایروان

از خاص‌ترین عناصر موجود در این موزه می‌توان به اثرهای هنری که با شیشه خلق شده‌اند اشاره کرد. یک بخش از این موزه که اهمیت بسیاری دارد داخل آبشاری به شیوه باغ معلق بابل قرار گرفته است. آثار تاریخی که توسط جرارد کافسیجیان جمع آوری شده در قسمت اصلی موزه‌ی هنرهای مدرن کافسجیان نگهداری می‌شود.

موزه هنری کافسجیان ارمنستان

این بنا یک مجموعه دولتی به حساب می‌آید و تحت نظر دولت ارمنستان است. در طبقه‌ی زیرین موزه هنری کافسیجان یک فروشگاه سوغات دارد که مکانی عالی برای خرید سوغات محسوب می‌شود، همه اجناس با کیفیت و اصیل در این فروشگاه به فروش می‌رسد. دوستداران کتاب هم بهتر است سری به موزه هنرهای مدرن کافسجیان بزنند چرا که بخش کتابخانه هنری با کتاب‌هایی بی‌همتا برای کودکان و هم جوانان این مجموعه دارد.

موزه هنری کافسجیان 6 1

ایوان این بنا چشم‌اندازی بسیار خوب به شهر ایروان داده است که بعد از تماشای موزه با دیدن شهر روح شما با تاریخ این سرزمین نزدیکتر می‌شود.

تور ارمنستان از آن دسته از سفرهایی است که خاطرات بسیار خوشی را برای شما به یاد می‌گذارد.همچنین برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در ارمنستان بازدید از باغ گیاه شناسی ایروان ، دریاچه سوان ایروان و سایر دیدنی های ارمنستان را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است