مکان های دیدنی نیکوزیای قبرس

مکان های دیدنی نیکوزیای قبرس
نیکوزیای قبرس با جاذبه های طبیعی و تاریخی بسیار و نیز سرگرمی های متنوع مانند مسابقات اسب دوانی ، بولینگ و سرزمین عجایب شتر مرغ به یک شهر توریستی مبدل شده است.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مکان های دیدنی نیکوزیای قبرس آشنا کنیم .
رستوران های متعدد با سرو انواع غذا های دریایی و سبزیجات و انواع کباب ترکی در نقاط مختلف شهر وجود دارند که امتحان آن ها را نباید از دست داد. برای مثال رستوران دریایی نیکوزیا در یک خانه قدیمی که ساختش به سال ۱۹۳۰ برمیگردد ، قرار گرفته و در فضایی دوستانه به ارائه یک منوی ۱۹ صفحه ای به مهمانان مشغول است. زیباترین مکان ها را در بخش قدیمی شهر که در جنوب آن واقع شده اند ، می توان مشاهده نمود. از آنجایی که این شهر کوچک است بهترین راه برای لذت بردن از زیبایی های آن و خودداری از اینکه مبادا مکانی را از قلم بیندازید ، کشف شهر با پای پیاده است. قدم زدن در خیابان های قدیمی خود تجربه خاصی است.

  • موزه آیکون

موزه آیکون
در این موزه آثار هنری مربوط به ۱۲ قرن در ۱۵۰ نمایشگاه به نمایش گذاشته شده اند. موزاییک های کلیسای پانایا به جا مانده از قرن ششم ، مجسمه ها و نماد های مذهبی از جمله این آثار هستند. این موزه یکی از زیباترین و مهم ترین جاهای دیدنی قبرس محسوب می شود.

  • کلیسای جامع سنت جان

کلیسای جامع سنت جان
بنایی از قرن ۱۵ که به دست هنرمند توانمند ، فیلاتورس ساخته شده و نقاشی های بی نظیری از داستان های کتاب مقدس را به نمایش گذارده است. به عنوان یاد بودی از کیپرینوس ، اسقف اعظم ، مجسمه ای از جنس مرمر در آن جا قرار داده شده است.

  • مسجد تاریخی

این مسجد که به عنوان کلیسای سنت ماری در دوران لوسیگنام مورد استفاده قرار میگرفته ، در کنار Plateria Faneromenis قرار دارد. معماری گوتیک را در گنبد ها و طاق های هشت ضلعی اش می توان دید.

  • دروازه فاماگوستا

دروازه فاماگوستا
مهمترین دروازه شهر می باشد که به دست ونیزی ها در قرن ۱۵ بنا شد. این دروازه در واقع یک تونل است که بندر فاماگوستا را به داخل شهر متصل می نماید. معماری زیبای به کار رفته در آن ، این مکان را به یک گالری هنری مبدل نموده است. گاهی در آنجا کنسرت نیز برگزار می گردد.

  • حمام بزرگ تاریخی

حمام بزرگ تاریخی
این حمام معروف ترکی با معماری بی نظیر و ورودی خود که به زیبایی تزئین شده، به یک مکان معروف در بین محلی ها و بازدید کنندگان تبدیل شده است. وجود سونای بخار و انجام انواع ماساژ ها از ویژگی های آن هستند.

  • دشت مسااورین

دشت مسااورین
در فصل بهار دشتی سر سبز که با گل های وحشی تزئین شده و منظره بی نظیری را خلق نموده است را می توان دید. در فصل تابستان بازدید از روستا های اطراف آن به نام آکروتیری و لارناکا را نباید از دست داد.
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است