مکان های گردشگری فاماگوستا قبرس

مکان های گردشگری فاماگوستا قبرس شمالی

فاماگوستا یکی از شهر های بزرگ قبرس است که با دیگر شهر ها و مکان ها تفاوت بسیار دارد. این شهر که با نگاهی به هر طرف آن می توان معماری قرون وسطایی را حس کرد، در شرق دریای مدیترانه واقع شده است. فاماگوستا در قرن ۱۴ میلادی زمانی که ژنوی ها بر این شهر حکومت می کردند مورد تهاجم دولت عثمانی قرار گرفت. این شهر محصور شده در بین دیوار ها دارای جاذبه های دیدنی و تاریخی بسیار است. از بالای برج اتللو ساخته شده در قرن ۱۲ می توانید مناظر عجیبی که این دیوار ها خلق نموده اند را ببینید و یا در کنار این شگفتی دست ساخته بشر قدم بزنید. مسجد مصطفی پاشا و حمام Kirtikli از بنا های زیبایی هستند که در این بخش قرار دارند.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مکان های گردشگری فاماگوستا قبرس آشنا کنیم .
حمام های رومی و ترکی، کلیسای ارتدکس و چندین مسجد زیبا نیز از دیگر جاهای دیدنی قبرس می باشند که متاسفانه بخش هایی از آن ها دچار تخریب شده اند.

با بازدید از موزه هایی که در این شهر وجود دارند می توان در مورد میراث قبرسی ، یونانی و ترکیه ای آگاهی های زیادی به دست آورد. موزه معروف زندان نامیک کمال که درون قصر مجلل ونیزی بنا شده است، موزه باستان شناسی که مجموعه ای از نقاشی ها و آثار مذهبی را به نمایش می گذارد و موزه کانبولات که گنجینه های بی نظیر عثمانی را می توان در آن جا مشاهده نمود از مقاصد گردشگران می باشند. علاوه بر آن ها می توانید با رفتن به سازمان توریستی قبرس شمالی که در برج سفید رنگی واقع شده است، اطلاعات لازم در مورد قبرس را به همراه نقشه شهر رایگان به زبان های ترکی و انگلیسی دریافت کنید.
حمام های رومی قبرس

بازدید از سالامیس باستانی با قدمت هزار ساله را نباید از دست داد. این ناحیه تاریخی مخروبه هایی مانند ستون ها، معبد ها، آمفی تاتر و کلیسای Agois Epifanios را در معرض عموم قرار داده است. بنابراین در صورتی که قصد سفر به قبرس شمالی را داشتید از جاذبه های گردشگری فاماگوستا قبرس غافل نشوید.

سالامیس باستانی

نوار ساحلی فاماگوسا با مناظر چشم انداز و خیره کننده خود یکی از جاذبه های بی نظیر طبیعی است. ساحل های بدیز و گلاپسایدز از ساحل های شنی و شیکی است که اوقات خوشی را در آن جا سپری خواهید کرد. حمام آفتاب گرفتن در سواحل و شنا و غواصی از کار هایی هستند که می توانید با انجام آن ها لذت ببرید. سواحل ایاناپا و لارناکا نیز در فاصله کوتاهی از آن قرار گرفته اند.

ساحل های بدیز قبرس

راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است