مکان های گردشگری گیرنه قبرس

مکان های گردشگری گیرنه قبرس
شهر گیرنه یکی از مهم ترین نواحی توریستی در ساحل شمالی قبرس است که توسط مسین ها ۱۶۰۰ سال قبل از میلاد مسیح ساخته شد. هر ساله گردشگران زیادی برای بازدید از دیدنی ها و جاذبه های آن به آن جا سفر می کنند. اگرچه گیرنه یک شهر قدیمی و کوچک است ، جاذبه های بی شماری را در خود جای داده است و به عنوان یک شهر توریستی در جهان معروف است. در ادامه به معرفی جاذبه های گردشگری گیرنه قبرس خواهیم پرداخت.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا شما را با مکان های گردشگری گیرنه قبرس آشنا کنیم .

  • بندرگاه زیبا به شکل هلال رستوران ها و کافی شاپ های متعددی دارد که خصوصا در فصل تابستان شاهد حضور گردشگران زیادی در آن جا هستیم.
  • یکی از زیبا ترین و منحصر به فرد ترین سواحل دریای مدیترانه در شهر گینه یافت می شود. بر خلاف بخش غربی سواحل طلایی آن که پیشرفت زیادی نموده است ، قسمت شرقی سعی در حفظ طبیعت بکر خود کرده است.
سواحل هلالی قبرس
 
  • ورزش های آبی مختلفی را در این منطقه می توان تجربه نمود. غواصی (برای همه سطوح مهارتی) همراه با تماشای مار ماهی ها، اختاپوس، لاک پشت ها و انواع ماهی های تون، گشت زنی با قایق به همراه موزیک ، شنا و ناهار و موج سواری با پاراشوت از جمله آن ها می باشند. دروس غواصی BSAC و PADI در یک و نیم مایلی شرق سانتوریا هالیدی ویلیج انجام می گیرد.
  • ناظر کوهستانی نیز جلوه خاص خود را دارند. با شرکت در تور های نیم روزه یا تمام روزه به کمک یک راهنمای مجرب می توانید سفری پر چالش و در عین حال جذاب را تجربه نمایید. سفر هایی ۱۰ روزه که از غرب شروع و به شرق خاتمه می یابند نیز وجود دارند.
  • در ماه های جولای و آگست می توانید لاک پشت های بسیار بزرگ و سبز رنگی که به ساحل شرقی تورتل می آیند را ببینید. این تور زیر نظر جامعه محافظت از لاک پشت ها انجام می گیرد.
  • پارک آبی اختاپوس پارکی خنک و مناسب برای کودکان و خانواده ها است. علاوه بر تماشای طبیعت و مناظر زیبا و دل انگیز ، تخت هایی برای استراحت در زیر آفتاب و باغ وحشی در کنار پارک وجود دارند که بازدید از این پارک ارزان قیمت را حتمی می سازند.
  • قلعه گیرنه که قدمت آن به دوران بیزانس می رسد ( در قرن نهم برای دفاع در برابر مهاجمان بنا شد ) یکی از نواحی جذاب شهر به شمار می آید که از اصلی ترین جاهای دیدنی قبرس محسوب می شود. این قلعه که در شرق بندر قرار دارد و به دست ونیزی ها باز سازی شده است.
  • در ۳ موزه شهر می توان با تاریخچه گیرنه به خوبی آشنا شد. رسوم اجدادی ، مذهب و صنعت کشتی رانی از جمله این موارد است. موزه هنر ملی در کنار لنگرگاه به نمایش مصنوعات و اثاثیه قدیمی مشغول است. موزه کشتی شکسته ها در درون قلعه گیرنه کشتی شکسته بازرگانی یونانی که قدمت آن به قرن چهارم می رسد را به همراه اشیا و خم ها در معرض عموم قرار داده است. موزه آیکن در کلیسای معروف مایکل آرچنجل  برخی از وسایل و نقاشی های قدیمی و البته مذهبی را نمایش می دهد.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است