نقش کلمات کلیدی در تبلیغات آنلاین

اهمیت کلمات کلیدی

– تبلیغات اینترنتی میتواند ارتباط یک به یک با هر فرد برقرار کند. یعنی تبلیغات نمایش داده شده میتواند برای هرفرد محتوای متفاوتی با توجه به نیاز هرفرد نشان دهد. این نوع تبلیغات راحت تر با افراد ارتباط برقرار کرده وسریع تر به نتیجه خواهد رسید.از مزایای تبلیغات جدید اینترنتی میتوان به اتلاف وقت کمتر مخاطب اشاره کرد چرا که در این تبلیغات با توجه به علایق هر فرد موضوعات نمایش داده میشوند و مخاطبان مجبور نیستن موضوعاتی که علاقه ندارند را مشاهده کنند.

مهمترین موضوع در تبلیغات اینترنتی یافتن مخاطب مناسب و جامعه هدف برای تبلیغات است.چون تبلیغات با حجم زیاد مخاطبانی که علاقه ای به خدمات شما ندارند اتلاف هزینه و وقت به همراه دارد. تصور کنید فردی قصد فروش ماشین های نظافتی بزرگ را دارد، تبلیغ این محصول برای عموم مردم بی نتیجه خواهد بود، چون درصد زیاذی از مردم احتیاجی به این محصول ندارند.به این دلیل تبلیغات اینترنتی موثر برای جذب 1 درصد مخاطب واقعی محصول مفیدتر از تبلیغات برای انبوه مردم است.

آنچه در این بین مهم است ، تمرکز دقیق روی جامعه هدف است ، یعنی یافتن افراد علاقه مند به موضوع خدمات مورد نظر شما. این  مهم ، با استفاده از کلمات کلیدی مناسب میسر میشود . به این صورت که فرد تبلیغات دهنده فهرستی از کلماتی که مرتبط با کالا یا خدمات خودش است تهیه میکند،شبکه های تبلیغی و اینترنتی به عنوان واسط ازآن کلمات در تبلیغات استفاده میکنند و صفحات وب را به دنبال این کلمات جست و جو میکنند ، زمانی که محتوای مربوط را یافتند به مخاطب معرفی میکنند. به این ترتیب از بین میلیون ها کاربر اینترنت ، تبلیغات در جای درست به افرادی که در جست وجوی خدمات و کالاهای مرتبط هستن نمایش داده میشود.از اتلاف وقت کاربر و هزینه های اضافه صاحب خدمت نیز کاسته میشود.

 

اهمیت کلمات کلیدی
اهمیت کلمات کلیدی

 

اگر کلمات کلیدی یک تبلیغات به درستی انتخاب شوند نتایج مثبت  زیادی به دنبال خواهند داشت و ,مخاطبان با محتوای آگهی بیگانه نبوده ، منظور و معنای آگهی را بهتر درک میکنند . به کالا یا خدمات مد نظر نیاز داشته و مدت زمان بیشتری نسبت به بقیه صرف خواندن آگهی میکنند ، نرخ کلیک صفحه آگهی افزایش می یابد، نرخ جدب مشتری به نسبت افراد وارد شده به سابت نیز افزایش خواهد یافت .

مهم ترین نکته  در این زمینه یافتن کلمات کلیدی درست ، کلمات پرتکرار ، یافتن علایق جامعه هدف مدنظر آگهی ، استفاده درست از کلمات کلیدی برای دستیابی به یک تبلیغ اینترنتی مفید و پرثمر است .

سیستم بازاریابی صفر یک ایران

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است