نکات مهم سفر به هلند

نکات مهم سفر به هلند
می توان آب و هوا در آمستردام را نسبتا معتدل توصیف کرد. همانطور که برف در آن کمیاب است، گرمای هوا هم آزار دهنده نخواهد بود. با این وجود، این امکان وجود دارد که در بیشتر طول سال با آسمانی خاکستری به همراه نم نم باران روبرو شویم. همچنین وزش باد ممکن است سرمای هوای زمستان را از آنچه که واقعا هست سردتر کند. علاوه بر آن، باراش شدید باران رایج نیست و احتمالا به داشتن چتر نیاز پیدا نخواهید کرد. تابستان‌ها با آب و هوایی بسیار خوب در آمستردام روبرو هستیم به همین دلیل با جمعیت زیادی روبرو خواهیم شد. بنابراین اگر نمی‌خواهید احساس اینکه در یک پارک تفریحی هستید به شما دست بدهد، فصل‌های بهار و پاییز،  بهترین انتخاب ممکن برای سفر به این شهر خواهند بود.در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید تا با نکات مهم سفر به هلند بیشتر آشنا بشیم

هلند

بهترین زمان برای رزرو هتل
اوج هجوم گردشگر به آمستردام و به طبع آن افزایش قیمت‌ها (Peak Season)، ماه‌های جولای، آگوست (اوت) و تعطیلات زمستان  است. فصل‌های پرگردشگر یا به اصطلاح High season  از ماه مارس تا نوامبر به استثنای جولای و آگوست (فصول اوج گردشگری) طول می‌کشد. در نقطه‌ی مخالف می توان فصول کم گردشگر یا به اصطلاح Off season را از ماه دسامبر تا فوریه (به جز تعطیلات) در نظر گرفت. با تمام این اوصاف، قیمت هتل‌های آمستردام در تمام طول سال تغییرات زیادی نمی‌کند و باید مقرون به صرفه‌ترین زمان را زمستان در نظر گرفت. خارج از فصل زمستان، پیدا کردن جای مناسب با قیمت ارزان مشکل است، پس بهتر است از آنجایی که قیمت‌ها تمایل به افزایش دارند، در سریع‌ترین زمان ممکن و از قبل به صورت اینترنتی جا رزرو کنید. پیدا کردن اتاق در این مدت و به محض ورود به شهر امکان‌پذیر است، اما بهترین و ارزان‌ترین مکان‌ها سریع پر می‌شوند، به خاطر همین موضوع شدیدا توصیه می‌شود که از قبل اقدام به رزرو اتاق کنید.

زبان مردم هلند

زبان رسمی مردم این کشور هلندی است؛ اما در قسمت‌هایی از شمال منطقه فریس‌لند مردم به زبان محلی فریسیان صحبت می‌کنند؛ ضمن آن که زبان‌های انگلیسی، آلمانی و فرانسوی به طور گسترده‌ای در هلند استفاده می‌شوند.

گل هلند

اطلاعات ضروری

  • اختلاف ساعت با تهران: ۲:۳۰-
  • زبان رسمی: هلندی زبان‌های رایج دیگر: انگلیسی و آلمانی
  • واحد پول رسمی: یورو
  • فرودگاه: (Amsterdam Airport Schiphol (AMS

هزینه‌ی اقامت در هتل
صدها هتل و هاستل در مرکز شهر آمستردام وجود دارد که تقریبا همه‌ی آن‌ها یک وعده صبحانه را ارایه می دهند. به علاوه همه‌ی آن‌ها هزینه‌ی مالیات را از مسافران می گیرند. بنابراین بهتر است با ذهنی باز به مقایسه‌ی قیمت‌ها بپردازید. استاندارد هتل‌ها در این شهر نسبتا بالا است. اما به یاد داشته باشید که که هتل های ۲ ستاره و پایین‌تر اغلب راه‌پله‌های شیب داری دارند که برای بیشتر مردم مقداری دردسر ساز هستند. در هر صورت اگر بخواهیم لیستی از قیمت انواع هتل بر اساس کیفیت و تعداد ستاره تهیه کنیم‌، نتیجه به شرح زیر خواهد بود:

  • ۱ ستاره       ۳۰ تا ۶۰ یورو
  • ۲ ستاره       ۴۹ تا ۱۶۸ یورو
  • ۳ ستاره       ۵۶ تا ۲۱۰ یورو
  • ۴ ستاره       ۵۹ تا ۳۱۰ یورو
  • ۵ ستاره       ۱۳۴ تا ۳۷۳ یورو
  • “راهنمای اقامت ، تحصیل ، سفر و زندگی در دیگر کشورها”
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است