هزینه زندگی در نیجریه

هزینه زندگی در نیجریه

هزینه زندگی در کشور نیجریه ۱۵ درصد کمتر از ایران است. واحد پول این کشور نایرا است، هر ۱۰۰ نایرا نیجریه معادل ۱۰۰۰ تومان ایران است.

هزینه اقامت در کشور نیجریه

برای اقامت در شهرهای کشور نیجریه پیشنهاد ما این است که حتما به هتل های این کشور مراجعه کنید. نکته ای برای اقامت در هتل های این کشور وجود دارد این است که باید حتما بابت شبی که می خواهید در هتل بمانید هزینه مربوطه را بپردازید، تا به شما کلید بدهند. اگر هم خواستید بیشتر در هتل های این کشور یک شب بمانید، باید بابت تمدید اقامتتان مبلغ مورد نظر را بپردازید. در ادامه این مطلب ما تعدادی از هتل ها و همچنین حدود قیمت آنها جهت رزرو با توجه به امکانات و سرویسی که ارائه می دهند را ذکر می کنیم.

هتل های سه ستاره  ۱۷۰٫۰۰۰ تا ۴۵۰٫۰۰۰ تومان

هتل های چهار ستاره  ۳۵۰٫۰۰۰ تا ۶۵۰٫۰۰۰ تومان

هتل های پنح ستاره ۵۰۰٫۰۰۰ تا ۸۵۰٫۰۰۰ تومان

 

نایرا نیجریه

 

هزینه خورد و خوراک در نیجریه

هزینه غذا در کشور نیجریه آن چنان بالا نیست و شما در سفر تنها باشید و بخواهید غذایی را در رستوران گران قیمت میل کنید باید ۶۰۰ نایرا بپردازید. همچنین اگر بخواهید در یک رستوران متوسط رو به بالا یک غذای دو نفره میل کنید، مبلغی که باید پرداخت کنید ۶۰۰۰ نایرا است. اما برای ساندویچ به طور مثال مک دونالدز باید ۱۸۰۰ نایرا هزینه کنید. قیمت آب معدنی و قهوه هم در این کشور به ترتیب معادل ۸۲ نایرا و ۸۴۵ نایرا است.

 

هزینه حمل و نقل در نیجریه

سیستم حمل و نقل در کشور نیجریه شامل تاکسی، اتوبوس و قطار می شود. استفاده از اتوبوس در این کشور بسیار راحت است و شما به راحتی در خیابان های این کشور می توانید اتوبوس پیدا کنید، دو سیستم اتوبوس رانی که در این شهر فعالیت دارند CHISCO و  BRT است.

هزینه تهیه بلیط اتوبوس: هزینه‌ی بلیت تک سفره‌ی در کشور نیجریه، ۱۵۰ نایرا است، اگر می خواهید مدت زیادی در این کشور بمانید پیشنهاد می کنیم با پرداخت ۲۰۰۰۰ نایرا یک بلیط ماهانه تهیه کنید.

هزینه تاکسی: قیمت تاکسی، اگر بخواهید با تاکسی به سفرهای درون شهری خود بروید برای شروع تاکسی باید مبلغ ۵۰۰ نایرا پرداخت کنید به ازای هر یک کیلومتر ۲۰۰ نایرا به مبلغ اولیه اضافه می گردد. اگر شما تاکسی را برای مدتی منتظر نگه دارید به ازای هر یک ساعت مبلغی معادل  ۱۰۰۰ نایرا به مبلغ نهایی اضافه می گردد.

هزینه بنزین: اگر ماشین اجاره کردید در این کشور تا به مقاصد گردشگری بروید باید بدانید که قیمت بنزین در نیجریه به ازای هر لیتر ۱۴۵ نایرا است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است