هزینه زندگی در واشنگتن دی سی امریکا

هزینه زندگی در واشنگتن دی سی امریکا
هزینه‌ی خوابگاه
اتاق‌های خوابگاه هزینه‌ای بین ۳۰ تا ۵۰ دلار آمریکا در بردارند. در حالی که هزینه‌ی اتاق خصوصی به ازای هر شب از ۵۰ دلار آمریکا شروع می‌شود. گزینه‌های زیادی برای انتخاب اتاق شخصی در خوابگاه‌های این شهر وجود ندارد.
هزینه‌ی هتل
واشنگتن شهر ارزانی نیست. خصوصا در طول تابستان که شدیدا شلوغ و پر از جمعیت است.  قیمت هتل‌های معمولی به ازای هر شب حدودا بین ۹۰ تا ۱۵۰ دلار آمریکا می‌شود. اما اگر بخواهیم قیمت‌های کلی را بر اساس ستاره دسته‌بندی کنیم به شرح زیر خواهد بود:

  • ۱ ستاره         ۵۵ تا ۱۰۰ دلار
  • ۲ ستاره         ۶۵ تا ۱۷۷ دلار
  • ۳ ستاره        ۷۵ تا ۲۷۶ دلار
  • ۴ ستاره        ۶۰ تا ۳۵۷ دلار
  • ۵ ستاره        ۳۶۵ تا ۶۸۰ دلار

نکته: دقت کنید که محاسبه‌ی قیمت‌ها به ازای ۱ یا ۲ نفر برای هر شب اقامت در نظر گرفته شده‌اند، طبعا هرچقدر تعداد نفرات بالاتر برود هزینه‌ها هم دستخوش تغییر خواهد شد.

هزینه زندگی در واشنگتن دی سی امریکا

متوسط قیمت غذا
تعداد زیادی گزینه‌ی انتخابی در مورد غذا وجود دارد که قیمت اکثر وعده‌های غذایی چیزی کمتر از ۱۵ دلار آمریکا می‌شود. همچنین تعداد زیادی مغازه‌ی ساندویچی وجود دارد که هزینه‌ای کمتر از ۱۰ دلار در بر دارند. مواد  غذایی مورد نیاز برای یک هفته از یک فروشگاه مواد غذایی هزینه‌ای حدود ۳۰ تا ۶۰ دلار می‌شود. ضمنا یک شام خوشمزه به همراه نوشیدنی حدود ۳۵ دلار خرج دارد. البته می توانید در مناطق هتل خیز مرکز شهر با پرداخت ۰ تا ۱۸ دلار یه وعده شام نسبتا خوب را تهیه کرد. اگر دوست دارید خودتان آشپزی کنید، بسته به اینکه به سبک آشپزی غربی یا آسایی علاقه داشته باشید، می توانید اقلام مصرفی مورد نیازتان که شامل نان تازه، برنج سفید، پنیر محلی (سبک غربی)، تخم مرغ، شیر(سبک غربی)، مرغ پوست کنده و بدون استخوان، سیب، پرتقال، گوجه فرنگی،سیب زمینی و کاهو می‌شود را به ترتیب با پرداخت تقریبا ۹۵ و ۷۷.۵ دلار تهیه کنید. توجه داشته باشید که انتخاب مواد و محاسبه قیمت بر اساس مواد وکالری مورد نیاز یک انسان بالغ در طول یک روز انجام شده است.
هزینه حمل و نقل
شما می‌توانید یک کارت عبور یک روزه‌ی خط مترو را با ۱۴.۵۰ دلار خریداری کنید و آزادانه در سراسر شهر جابجا شوید. اضافه بهای زیادی در واشنگتن وجود دارد. به طور مثال در تاکسی بیش از دونفر، به ازای هر مسافر اضافه، ۱.۵۰ دلار هزینه اضافی از شما خواهند گرفت. هزینه‌ی مالیات ۱۴ دلار می‌شود و با توجه به منطقه‌ای که در آن حضور دارید بالا می‌رود. قلب تپنده‌ی حمل و نقل عمومی شهر واشنگتن سیستم مترو ریل آن است. این سیستم، کل نواحی مترو و نقاطی که موزه‌ها و جاذبه‌های این شهر در آن قرار دارند به علاوه بناهای یادبود را پوشش می دهد. هزینه‌‌هایی این سیستم به شرح زیر است:

  • بلیط تک سفره           ۱.۷۰ دلار
  • کارت عبور یک روزه    ۱۴ دلار
  • کارت عبور ۷ روزه      ۷.۵۰ دلار

نکته: خوردن غذا و کشیدن سیگار در ایستگاه‌های مترو و سیستم حمل و نقل عمومی واشنگتن ممنوع است و جریمه‌های سنگین در پی دارد.
توصیه‌هایی برای صرفه‌جویی در هزینه‌ها
دنبال سرگرمی‌های رایگان باشید
مرکز هزاره‌ی کِندی، شبانه برنامه‌هایی را به رایگان اجرا می‌کند. برخی از تئاتر‌ها تخفیف‌های دانشجویی را پیشنهاد می‌دهند. همچنین شما می‌توانید دنبال بلیط‌های دقیقه‌ی آخری باشید که هزینه‌ی کمتری را را به شما تحمیل می‌کنند.
به تماشای نمایش‌های فضای باز رایگان بروید
در طول ماه‌های تابستان سینماهای رایگانِ فضای باز از محبوبیت زیادی برخوردار هستند که در مناطق مختلفی هم به نمایش در می آیند. پس اگر به تماشای فیلم علاقمند هستید به هیچ وجه آن‌ها را از دست ندهید.
دنبال رستورانی ارزان باشید
به جورج‌تاون یا DuPont Circle بروید و از غذا‌هایی عالی به همراه تخفیفی استثنائی لذت ببرید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است