هزینه زندگی در کامرون

هزینه زندگی در کامرون

کامرون کشوری است که در آن ۲۰۰ گروه و قوم مختلف در کنار هم زندگی می‌کنند. این کشور در دهه‌های اخیر به دلیل تیم فوتبالش در جهان شهرت پیدا کرده است.

کامرون از سال‌ها پیش محل زندگی آفریقایی‌ها بود اما در سال ۱۸۸۴ آلمان آن را مستعمره خود کرد. پس از جنگ جهانی دوم و با شکست آلمان در جنگ، کامرون به دو قسمت بین انگلیس و فرانسه تقسیم شد. برای سفر به این کشور باید از قیمت ها و هزینه زندگی در آن اطلاعاتی داشته باشیم، ما در این مطلب به هزینه های زندگی در کشور کامرون می پردازیم.

 

پول کشور کامرون

 

مسافرخانه

قیمت مسافرخانه در اینجا مقرون به صرفه است. حتی بعضی از آن‌ها از شبی ۱۸۶۰۰ تومان شروع می‌شود. با این حال بیشتر خوابگاه‌ها از شبی ۲۶۰۰۰ تومان شروع می‌شوند، در حالی که یک اتاق دو نفره خصوصی حدود ۴۸۰۰۰ تا ۷۴۶۰۰ تومان هزینه دارد.

هتل

قیمت هتل در این شهر بسیار مقرون به صرفه و ارزان است و برای یک اتاق دو نفره شبی حدود ۵۹۷۰۰ تا ۸۹۵۰۰ تومان است. از این رو ارزش آن را دارد که در هتل اقامت کنید.

غذا

شما می‌توانید برای غذا خوردن گزینه‌های مختلفی را با قیمت کمتر از ۴۵۰۰ تومان پیدا کنید، ولی در صورتی که بخواهید در یک رستوران واقعا خوب غذا بخورید باید در حدود ۱۵۰۰۰ تومان بپردازید.

حمل و نقل

در اینجا حمل و نقل بسیار ارزان است. هزینه‌ی اتوبوس از تاناه راتا (Tanah Rata) به مقصد مزارع چای و بیشتر جاذبه‌های گردشگری فقط ۱۵۰۰ تومان است.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است