هزینه زندگی سنگال

هزینه زندگی سنگال

در این مقاله به هزینه های زندگی و هزینه های سفر به کشور سنگال را میپردازیم. قبل از سفر به این کشور حتما اطلاعات مهم سنگال را بررسی کنید.  به طور کلی طبق آماری که سایت numbeo اعلام کرده است، هزینه زندگی در شهر سنگال، ۵۹٫۹۰% بالاتر از ایران است.

 

هزینه اقامت در سنگال

برای اقامت در هر شهر و یا کشوری هزینه ها بستگی به انتخاب شما دارد، این به معنای آن است که شما خواهان سفری لوکس و با امکانات فوق العاده هستید؟! اما برای اقامت در سنگال پیشنهاد ما این است که حتما به هتل های این کشور بروید . در ادامه تعدادی از هتل های این سنگال را معرفی می کنیم:

 

هتل Terrou-Bi

برای اقامت در کشور سنگال می توانید به هتل پنج ستاره Terrou-Bi در پایتخت این کشور داکار بروید. از جمله امکانات این هتل می توان به سیستم وای فای، استخر و پارکینگ اشاره کرد. به گفته بسیار از کاربران در سایت تریپ ادروایز این هتل از لحاظ کیفی بسیار مورد قبول می باشد.

آدرس: Boulevard Martin Luther King, Dakar 1179, Senegal

 

هتل Keur Saloum

دیگر هتلی که در کشور سنگاپور وجود دارد، Keur Saloum است. این هتل سه ستاره امکاناتی که در اختیار شما قرار می دهد سیستم وای فای، پارکینگ، رستوران، همراه با استخر و صبحانه می باشد.

آدرس: Toubakouta, Senegal

 

پول در سنگال

 

هزینه خورد و خوراک در سنگال

به طور کلی برای تهیه غذای یک نفره در شهر پورتو در رستوران‌های متوسط با سرویس میز باید CFA  ۴٫۰۰۰٫۰۰۰ بپردازد، و برای تهیه غذای ۲ نفره مبلغ CFA15.000.00 بابت غذایی که میل می کنید پرداخت کنید. همانند اکثر کشورهای ارزان ترین غذا مک دونالدز یا همان همبرگر است که به ازای هر ساندویچ آن باید CFA4.500 بپردازید. قیمت آب معدنی  CFA266 و اگر اهل نوشیدن قهوه به طور روزانه هستید قیمت قهوه به طور روزانه CFA 1.242.86 می باشد. اما اگر بخواهید، هزینه رستوران را در سفرتان حذف کنید می توانید لوازم مورد نیاز برای تهیه غذا یک هفته یتان را تهیه کنید و خودتان اقدام به پخت غذا بنمایید.

 

هزینه حمل و نقل در سنگال

برای سفرهای درون شهری در جمهوری سنگال می توانید از، سیستم حمل و نقل این کشور که شامل اتوبوس، مترو و تاکسی است. برای تهیه بلیط های تک سفره مترو و اتوبوس باید CFA   ۱۵۰٫۰۰ هزینه نمایید. اما پیشنهاد می شود اگر مدت زیادی می خواهید بمانید در این شهر یا سفرهای درون شهری متعددی دارید، بلیط خود را ماهانه شارژ نمایید که مبلغی حدود CFA ۱٫۰۰۰٫۰۰ می شود. کرایه تاکسی زمانی که درون آن می نشینید CFA  ۱٫۰۰۰٫۰۰  محاسبه می شود و برای هر یک کیلومتر مجدد CFA  ۱٫۰۰۰٫۰۰  به مبلغ پرداختی شما اضافه می گردد، اگر برای یک ساعت بخواهید تاکسی منتظر شما در مقصد باشد CFA ۳٫۰۰۰٫۰۰ برایتان هزینه بر می دارد. کسانی که می خواهند ماشین در این شهر اجاره کنند برای سفرهای درون شهری باید بدانند که قیمت بنزین هم لیتری CFA 682.00 می باشد.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است