هفت ویژگی مدیریت برای موفقیت از برایان تریسی

ویژگیهای مدیران موفق و موفقیت در کار

مدیران خوب چه ویژگیهایی دارند ، یک رهبر خوب باید چه رفتارهایی را از خود بروز دهد تا منجر به موفقیت تیم و مجموعه اش شود ؟

برایان تریسی ، در کتاب تمرین موفقیت در بازار کار ، ویژگیهای یک مدیر و رهبر خوب را در تجارت و بیزینس اینگونه مطرح میکند .

 

 

برایان تریسی موفقیت 1024x576

1 – دیدگاه :

رهبران دیدگاه روشنی از آینده تجارت پیش روی خود دارند و این دیدگاه را با تمام کسانی که با او کار میکنند به اشتراک میگذارند و سهیم میشوند . شما چه دیدگاهی از آینده شرکت خود دارید ؟ در بهترین حالت آنرا چگونه مجسم میکنید ؟

2 – شهامت 

رهبران شهامتِ پذیرفتن خطرات بدون تضمین کسب موفقیت خصوصا در زمینه تحققِ دیدگاه خود را دارند . در چه زمینه هایی با ید خطر کنید تا به دیدگاه هایتان برسید ؟

3 – مسئولیت 

رهبران برای همه چیز ، صد در صد مسئولیت میپذیرند و انتقاد ، شماتت و بهانه جویی را قبول نمیکنند . مسئولیت های خود را واضح و شفاف برای خود مشخص کنید .

4 – صداقت 

رهبران با خود و دیگران صادق هستند و به گونه ای رفتار میکنند که دیگران به آنها اعتماد کنند .

5 – تعهد 

رهبران و مدیران به طور کامل به اهداف تجاری خودشان متعهد و پایبند بوده و در راستای آن گام بر میدارند.

6 – تمرکز 

رهبران و مدیران موفق با تمرین مداوم ، توانایی ها را گسترش میدهند تا در حوزه های مختلفی که همواره مهمترین نتایج از آن بدست میاید تمرکز کنند .تعیین میکنند که تمرکز بر روی کدام محورها ، نتایج موثر تری دارند .

7 – مزیت 

رهبران و مدیران موفق متعهد میشوند که با همه توان کار کنند و محصولات و خدمات بسیار خوبی ارائه دهند تا مزیت بیشتری نسبت به دیگران داشته باشند .

برای آنکه یک مدیر خوب و هدفمند باشید ، باید موارد فوق را در خود پرورش دهید و با نوشتن اهداف مشخص در هر یک از این موضوعات ، هر روز گامهای موثر تری جهت رشد و ارتقای کسب و کار خود بردارید .

سیستم بازاریابی صفر یک ایران 

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است