پارک آبی ایروان، ارمنستان

در تور ارمنستان خود سری به پارک آبی ایروان نیز بزنید. پارک آبی ایروان یا پارک دنیای آب ایروان (Yerevan Water World) یکی از دیدنی‌های ارمنستان و در واقع بزرگترین مرکز تفریحی و ورزشی ایروان به شمار می‌رود. این پارک که در سال 2001 افتتاح شده است سه هکتار مساحت دارد. پارک آبی ایروان در حومه شهر ایروان، در خیابان میاسنیکیان (Myasnikyan Avenue) منطقه نورنورک (Nor Nork) واقع شده و شامل دو بخش داخل سالن و فضای باز است.

پارک آبی ایروان ارمنستان

امکانات پارک آبی ایروان

امکانات و وسایل بازی و سرگرمی بسیار جدید و به روزی در این مجموعه تفریحی به چشم می خورد. این مجموعه دارای چندین سرسره بزرگ آبی، چندین استخر روباز و سرپوشیده معمولی، ویژه و وی آی پی و همینطور استخرها و امکانات مخصوص بازی کودکان و افراد بزرگسال است.

بعد از چندین ساعت شنا و تفریح، رستوران بزرگ و ویژه و رستوران مخصوص غذاهای دریایی در مجموعه پارک آبی ایروان آماده پذیرایی از مهمانان عزیز است. در قسمت بار این مجموعه نیز می توانید با نوشیدن یک نوشیدنی هیجان انگیز نهایت لذت را ببرید.

همچنین غرفه های متعددی برای خرید انواع خوراکی ها و تنقلات موجود می باشد. قسمت سرپوشیده پارک آبی نیز دارای باشگاه بدنسازی برای علاقه مندان و ورزشکاران طراحی و ساخته شده است. در کنار این ها، اجرای گروه های موسیقی زنده، هیجان و لذت تفریح در پارک آبی ایروان را دو چندان کرده است.

پارک آبی ارمنستان

بخش تابستانی پارک آبی که یک پارک آبی روباز است نیز دارای استخرهای بزرگ، سرسره‌های بزرگ که به استخرها منتهی می‌شوند، جکوزی و استخر ویژه کودکان است. پس از یک روز پر جنب و جوش و شاد می‌توانید انواع غذا و نوشیدنی را در پارک تابستانی تهیه کنید. در این قسمت رستورانی با ظرفیت 120 نفر آماده پذیرایی از مشتریان است و شما می‌توانید در کنار گوش سپردن به موسیقی زنده، خوشمزه‌ترین غذاها را میل نموده و در کنار خانواده و دوستان خود اندکی استراحت کنید.

پارک آبی ایروان

ضمناً سالانه مسابقات ورزشی متعددی در این مکان برگزار می‌گردد. جالب است بدانید در زمستان امکان اسکیت‌بازی در بزرگترین استخر پارک فراهم است. از جاذبه‌های نزدیک به این پارک می‌توان به باغ گیاهشناسی ایروان اشاره کرد که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

زمان های کاری

قسمت روباز مجموعه پارک آبی، در فصل های گرم سال از اول ژوئن تا آخر سپتامبر برای شنا و تفریح، پذیرای مهمانان و گردشگران است و در فصول سرد خصوصاً زمستان که آب ها یخ می زنند، تبدیل به پیستی برای اسکی می شود. ولی مجموعه سرپوشیده پارک آبی در تمام فصول سال باز است.

ساعت کاری این مجموعه نیز در تابستان در روزهای شنبه و یکشنبه، ساعت ۱۱ صبح الی ۷ شب و روز های دوشنبه تا جمعه، ساعت ۱۲ ظهر تا ۷ شب می باشد.

پارک آبی 3 1

هزینه

قیمت بلیط پارک آبی ایروان بستگی به نوع سرویسی دارد که انتخاب می کنید و از حدود هفت هزار درام به بالا می باشد.

همچنین برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در ارمنستان بازدید از باغ گیاه شناسی ایروان ، دریاچه سوان ایروان و سایر دیدنی های ارمنستان را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است