پارک آبی خلیج ماجراجویی سنگاپور

پارک های آبی از مکان‌های تفریحی و مهیجی محسوب می‌شوند که طرفداران بسیاری دارند و در هر جای دنیا با امکانات و تجهیزات مختلفی ساخته شدند. پارک آبی خلیج ماجراجویی یکی از جاذبه های سنگاپور به شمار می‌آید که هر فردی را با هر سلیقه و هر سنی به سمت خود می‌کشاند.

خلیج ماجراجویی 2 1

سرسره‌های آبی پیچ‌در‌پیچ، رودخانه‌های ماجراجویی، استخرهای موج و دیگر تفریحات آبی مهیج در پارک آبی خلیج ماجراجویی سنگاپور قرار گرفته‌اند. در این مجموعه شما می‌توانید غواصی برفراز صخره‌های مرجانی رنگارنگ و ماهی‌های خوشرنگ را تجربه کنید و از زیبایی‌های آن لذت ببرید.

شما می‌توانید همراه با خانواده و کودکان خود یک روز آفتابی را در این پارک بگذرانید و از ماجراجویی و بازی‌های آبی، خاطرات شادی را برای هم رقم بزنید. پارک آبی خلیج ماجراجویی مانند دیگر مراکز تفریحی به غیر از خدمات، امکاناتی و تفریحات آبی، رستوران‌های خلیجی با غذاهای لذیذ و انواع فست‌فودها و نوشیدنی‌های سرد و گرم را در خود جای داده که می‌توانید از آن‌ها نوشِ جان کنید.

پارک ابی سنگاپور

از قسمت‌های هیجان‌انگیز این پارک سورتمه آبی مغناطیسی و استخر مواج بلوواتر است که به شما توصیه می‌کنیم در بازدید از این پارک حتما از آن استفاده کنید همچنین برای داشتن سفری خاطره‌انگیز در سنگاپور بازدید از جزیره پولا اوبین ، موزه ملی و سایر دیدنی های سنگاپور را در برنامه‌های خود بگنجانید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است