پارک آبی در امارات متحده عربی

پارک آبی در امارات متحده عربی
این شهر در جنوب کشور ایران و در پیرامون خلیج فارس و در شبه جزیره عربستان قرار دارد. دبی دارای آب و هوا بسیار گرم و خشک می‌باشد. دبی در فصل تابستان بسیار گرم، پر باد و خشک است و به طور میانگین دارای دمایی در حدود ۴۰ درجهٔ سانتی‌گراد (۱۰۴ درجهٔ فارنهایت) در روز و ۳۰ درجهٔ سانتی‌گراد (۸۶ درجهٔ فارنهایت) در شب می‌باشد. همچنین در اغلب روزهای سال آسمانی آفتابی مشاهده می‌شود.دبی در فصل زمستان نیز گرم است و به طور میانگین دارای دمای ۲۳ درجهٔ سانتی‌گراد (۷۳ درجهٔ فارنهایت) در روز و ۱۴ درجهٔ سانتی‌گراد (۵۷ درجهٔ فارنهایت) در شب می‌باشد. میانگین بارش در دبی ۸۸٫۶ میلی‌متر (۳٫۴۹ اینچ) در سال می‌باشد. به همین دلیل تفریحات آبی در این کشور طرفداران زیادی دارد. لذا لذت استفاده از پارکهای ابی پیشرفته و مدرن دبی یکی از بهترین تفریحات در روزهای گرم دبی می باشد .در ادامه با سایت roomaco.com همراه باشید .تا با چند تا از این پارکها آشنا بشویم .
پارک آبی در دبی

پارک آبی وایلد وادی

یک ماجراجویی فراموش نشدنی در پیشرفته ترین پارک آبی دنیا در انتظار شماست. این پارک با مساحتی حدود 5 هکتار ما بین هتل مشهور برج العرب و هتل ساحلی جمیرا قرار دارد. پارک آبی وایلد وادی به شکلی طراحی گردیده تا ساعت های مدیدی از لذت و هیجان را به جستجوگران هیجان و همچنین خانواده ها تقدیم نماید. با بیش از 23 نوع وسیله تفریحی و سرگرمی آبی که بیشتر آن ها با هم مرتبط بوده و در امتداد هم قرار دارند و لذا بازدید کنندگان قادر خواهند بود تا بصورت پیوسته از حرکت بر روی آب در طول این مراحل لذت ببرند. طراحی هنرمندانه وسیله ها شامل هشت سرسره آبی انفجاری و دو بخش موج سواری در این پارک، هیجان فوق العاده ای را برای تمامی سنین به همراه می آورد. شما می توانید حالت بی وزنی را در قسمت سرسره سرعت در حالت سرخوردن با سرعت 80 کیلومتر در ساعت بدون دیدن کوچکترین آسیبی تجربه نمایید. این سرسره بلندترین و پر سرعترین سرسره دنیا (بغیر از آمریکای شمالی) می باشد که یک سقوط نفس گیر 33 متری همراه با یک آبشار به عمق وادی را برای شما خلق می نماید. این پارک بر اساس افسانه قدیمی سندباد طراحی گردیده است. نوع طراحی و توجه به جزئیات مانند خلق شخصیت های کارتونی برای کمک کردن به ساختار موضوع باعث گردیده تا این پارک آبی، جایزه بهترین طراحی و ارائه پارک های آبی را از طرف انجمن نوآوری در ساخت پارک های آبی، به خود اختصاص دهد.

پارک آبی وایلد وادی

پارک آبی آتلانتیس

بدون شک پارک آبی آتلانتیس دبی  یا آکوا واتر پارک شایستگی لقب بهترین پارک آبی دبی را دارد . سرسره های بلند و بسیار هیجان انگیز ، امکان شنا در کنار دلفین ها ، سُر خوردن درون لوله ای شیشه ای در نزدیکی کوسه ها و … همگی در این پارک آبی فوق العاده امکان پذیر است . ورود به این پارک آبی که از متعلقات یکی از مجلل ترین هتل های دبی ، یعنی هتل آتلانتیس است ، برای مسافرین هتل رایگان و برای سایرین با پرداخت ورودیه تعیین شده ممکن است. شما میتوانید بعد از خروج از این پارک آبی از قدم زدن در محوطه نخل جمیرا لذت ببرید .

آتلانتیس دبی

پارک آبی واندر لند

واندر لند دبی دارای تفریحات آبی نظیر استخر آب شور و استخر مواج برای علاقمندان به شنا و آب تنی است . همچنین برای افرادی که علاقه ای به خیس شدن ندارند ، تفریحاتی همچون شتر سواری در این پارک در نظر گرفته شده تا هر شخص با هر سن و سلیقه ای از حضور در پارک آبی واندر لند لذت ببرد.
پارک آبی واندر لند

پارک آبی دریم لند

اگر طرفدار سواری های پر هیجان آبی هستید ، پارک آبی دریم لند دبی را به شما پیشنهاد میکنیم . این پارک دارای تعداد زیادی بازی آبی جذاب و هیجان انگیز است . علاوه بر آن می توانید غوطه ور شدن روی آب در استخر آب شور را در این پارک آبی تجربه نمایید.

پارک آبی دریم لند

پارک آبی یاس ابوظبی

عنوان دومین پارک آبی برتر جهان سبب شده تا بازدید و تفریح در پارک آبی یاس ابوظبی را به شما توصیه کنیم . این پارک در یک جزیره مصنوعی یاس در ابوظبی ساخته شده و مراجعین این پارک آبی خارق العاده ، در جریان تفریح و بازی ، یک تم داستانی را دنبال می کنند که در آن باید به دنبال مروارید گم شده بگردند. اگر به دبی سفر می کنید میتوانید از تورهای ترکیبی پارک ابی یاس و فراری پارک که معمولا توسط آژانس های گردشگری در دبی به همراه ایاب و ذهاب ارائه می گردد. استفاده نمائید .
پارک آبی یاس ابوطبی
توصیه سایت roomaco.com  : برای خرید بلیط پارک های ابی از طریق آژانسهای گردشگری اقدام نمائید . چون با همان  قیمت بلیط  ورودی ،هزینه تاکسی رفت و یک پذیرایی ساده را به شما ارائه می دهند . دلیل اینکه تاکسی برگشت ارائه نمی گردد عدم امکان برنامه ریزی جهت ساعت خروج گردشگران عزیز می باشد . حتما یکی از این پارکهای ابی را در طول سفر تجربه کنید .
راهنمای اقامت ،تحصیل ،سفر و زندگی در دیگر کشورها

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است