پارک آبی دوحه قطر

کشور قطر در سال های اخیر به یکی مقاصد محبوب گردشگری در جهان تبدیل شده ‏است و سالانه گردشگران زیادی از سر تا سر جهان به این کشور سفر می کند به همین ‏جهت دولت قطر برای توسعه صنعت گردشگری خود مراکز تفریحی زیادی را در این کشور ‏تأسیس کرده است. یکی از این مراکز تفریحی پارک آبی قطر می باشد که ما در این مقاله ‏قصد داریم اطلاعاتی در رابطه با این پارک آبی در اختیار گردشگران تور قطر همچنین ‏کاربران سایت 01iran قرار دهیم در ادامه با ما همراه باشید تا با پارک آبی قطر بیشتر ‏آشنا شوید.

پارک آبی دوحه 3

پارک آبی قطر در شهر دوحه و در منطقه ابو نخلا واقع شده است و بی شک یکی از ‏بهترین پارک های آبی موجود در خاورمیانه می باشد. طراحی پارک آبی قطر به وسیله ‏شرکت آکوا مستر قبرس انجام شده است.

پارک آبی دوحه 4

خوب است بدانید که این شرکت یکی از شرکت ‏های مطرح در زمینه طراحی پارک های آبی می باشد و در 15 سال اخیر پارک های آبی ‏متعددی را در کشور های حاشیه خلیج فارس طراحی کرده است.

پارک آبی دوحه 5

در گرمای هوای دوحه رفتن به پارک آبی دوحه می تواند بسیار لذت بخش باشد به ‏همین جهت اغلب گردشگران تور قطر به این پارک رفته و از امکانات و تفریحات موجود ‏در آن استفاده می کنند.

پارک آبی دوحه 6

امکانات پارک آبی قطر

از امکاناتی که در این پارک آبی به گردشگران تور قطر ارائه می شود می توان به کافه، ‏رستوران، فروشگاه، انواع سرسره ها، انواع تفریحات و ورزش های آبی و غیره اشاره کرد.

پارک آبی دوحه 1

اگر قصد سفر با به کشور توریستی و پر گردشگر قطر را دارید رفتن به این پارک آبی را ‏فراموش نکنید چرا که تفریح در پارک آبی کشور قطر می تواند یکی از بهترین خاطرات ‏گردشگران تور قطر باشد.
پارک آبی دوحه 2
امیدواریم با مطالعه این مقاله اطلاعاتی کلی در رابطه با پارک آبی قطر بدست آورید. همچنین پیشنهاد میکنیم در سفر به قطر از پارک اسپایر و بازار سوق واقف دیدن کنید.
Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است