پارک انگلیسی ایروان ارمنستان

ارمنستان کشوری در همسایگی ایران، آب و هوای مطبوع و جاذبه‌ های طبیعی و فرهنگی متنوعی دارد، این کشور امروزه به یکی از مقاصد اصلی گردشگران تبدیل شده است. با توجه به نظرات اکثر مسافران تور ارمنستان، بازدید از دیدنی های ایروان بسیار برایشان زیبا و دلپذیر است به طوری که فضای سبز و زیبایی‌های ایروان همه پردشگران را مجذوب خود می‌کند. پارک انگلیسی (English Park) ایروان یکی از پارک‌های عمومی این شهر و از زیباترین دیدنی‌های ارمنستان به شمار می‌رود.

پارک انگلیسی ایروان 10

می توان از پارک انگلیسی به عنوان یکی از قدیمی ترین پارک های عمومی در ایروان نام برد، فضای سبز آن نامش را از تقاطعی سبز رنگ که از وسطش گذشته، گرفته است. تقاطعی از ارتفاعات بالا همانند پرچم اتحادیه بریتانیا به نظر می رسد. این پارک در فاصله چند قدمی تا میدان جمهوری قرار گرفته، مکانی فوق العاده برای گریز از شلوغی های یک روز گرم.

پارک انگلیسی ایروان 9

پارک انگلیسی در خیابان ایتالیا قرار دارد و در زمینی به مساحت حدود 5/5 هکتار ساخته شده است که در مرکز منطقه کنترون (Kentron) قرار دارد. گردشگران برای دسترسی به پارک انگلیسی ایروان با اندکی پیاده‌روی از میدان جمهوری می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

پارک انگلیسی ایروان 8

تاریخچه پارک انگلیسی

پارک انگلیسی بزرگ‌ ترین و یکی از قدیمی‌ ترین پارک‌های ایروان است که شکل گیری آن از دهه 1860 میلادی آغاز شد و عملیات بازسازی آن تا سال 1910 به طول انجامید. پارک انگلیسی در سال 1920 میزبان اولین مسابقه فوتبال در دوره معاصر ارمنستان بود. در زمان حکومت شوروی، نام پارک به کمیساریای 26 تغییر پیدا کرد و پس از استقلال ارمنستان نام آن به حالت اولیه بازگشت. سفارت ایتالیا، سفارت فرانسه و هتل Best Western Congress در مجاورت پارک انگلیسی قرار دارد.

پارک انگلیسی ایروان 6

این پارک با فضایی بسیار زیبا و طراحی فوق‌العاده بهترین مکان برای استراحت در طول روز است که در آن می‌توانید از آب و هوای مطبوع پارک و تماشای فواره‌های آن لذت ببرید.

پارک انگلیسی ایروان 7

اغلب مردم ارمنستان برای عکاسی مراسم ازدواج خود به این پارک زیبا با فواره‌هایی منحصر به فرد می‌روند. همچنین در بازدید از پارک انگلیسی بنایی تاریخی را می‌بینید که منسوب به افسانه Gabriel Sundukyan است که بازدید از آن خالی از لطف نیست.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است