پارک بی های پکن چین

در سفر به پکن خواهید دید که بعضی از جاذبه های توریستی این شهر علاوه بر این که جنبه تاریخی دارند از لحاظ طبیعی نیز غنی هستند مانند پارک بی های پکن که پارکی سرسبز می باشد که نصف این باغ را آب احاطه کرده است و قدمت این پارک بسیار معروف پکن به 1000 هم می رسد. در این جا می توانید از قسمت های مختلف پارک که بسیار قابل توجه گردشگران بوده است دیدنی کنید که می توان به معبد یونگ آن که به آن معبد صلح نیز می گویند و بزرگترین بخش در این پارک می باشد، معبدی لامائی که سمبل این پارک است و دارای ارتفاعی 36 متری است .

 

 

پارک بی های پکن 4

 

 

درباره پارک بی های پکن

پارک بی های پکن در چین، دارای سابقه ای ۱۰۰۰ ساله است که در طول ۵ سلسله حکومتی لیائو، جین، یوان، مینگ و کینگ ساخته و نگهداری شده است. پارک بی های (Beihai Park) در مرکز پکن، برای بازدید در هر زمان از سال لذت بخش است. در محبوب ترین پارک پکن، مردم در دریاچه در فصل زمستان اسکیت روی یخ انجام می‌دهند ودر فصل بهار زمانی که درختان شکوفه می‌دهند در آنجا قدم می‌زنند.

معبد سفید داگوبای در آن به سبک تبتی در جزیره Qionghua نقطه عطفی در پکن است. از آنجا که این پارک بسیار به شهر ممنوعه نزدیک است، زمانی یک زمین بازی سلطنتی بوده است. صبح آخر هفته یک زمان خوبی برای بازدید است، چرا که چینی‌ها می‌رقصند، آواز کارائوکه و یا اپرای پکن می‌خوانند، بدمینتون بازی می‌کنند یا کوارتت زهی را اجرا می‌کنند.

 

 

پارک بی های پکن 3

 

 

مساحت کل این باغ ۶۹ هکتار که نیمی از این باغ توسط آب احاطه شده است و کل این مجموعه به چهار قسمت متفاوت با اسامی گوناگون تقسیم می گردد. از قسمت های مهم این پارک می توان به معبد یونگآن اشاره کرد که بزرگترین مجموعه این پارک می باشد و به معبد صلح نیز موسوم است. سمبل این پارک معبدی لامائی است که در بالاترین نقطه پارک واقع شده است و ۳۶ متر ارتفاع دارد و در سال ۱۶۵۱ ساخته شده است. ۲ قطعه از بدن بودا هم در این محل نگهداری می شود.

 

 

پارک بی های پکن 2

 

 

بخش غربی پارک بی های پکن

قسمت غربی این معبد محل استراحت و زندگی پادشاهان سلسله کینگ بوده است. قسمت جنوبی پارک، شهر مدور قرار دارد که به وسیله دیواری احاطه شده است. سالن چنگ گوانگ با کاشی های لعاب دار رنگارنگ تزئین شده اند. پادشاهان سلسله مینگ از این محل مراسم های مختلف و گوناگون از جمله آتش بازی را تماشا می نمودند.

 

 

پارک بی های پکن 1

 

 

یک مجسمه بودا از جنس سنگ یشم مرغوب در سالن اصلی این کاخ قرار دارد. یکی از مهم ترین و زیباترین قسمت های این پارک سالن ۹ اژدها و ۵ اژدها می باشد. گفته می شود که سالن ۵ اژدها محلی بوده است که خدایان مونث برای ماهیگیری و تفریح از آن استفاده می نمودند و این سالن ها به وسیله یک پل (که به شکل اژدهائی در حال شنا کردن می باشد) به یکدیگر متصل می گردند.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است