پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو چین

علاقه مندان به تماشای حیوانات به خصوص گونه های کمیاب، در گوآنجگو این شانس را دارند که به دیدن مکانی بروند که تعداد زیادی جانور را در یک محیط مشابه محیط زیست واقعی آنها گرد آورده است. نام این مکان پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو است که در صورتی که به حیوانات علاقه دارید و از تماشای رفتارهای جالب آنها به وجد می آیید می توانید، یک زمان مشخص را برای بازدید از آن اختصاص دهید.

 

 

پارک سافاری زیانگ جیانگ 4

 

 

درباره پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو

پارک سافاری زیانگ جیانگ یک پارک سافاری بسیار وسیع است که در چنیو حتی درآسیا در گروه بزرگترین ها قرار می گیرد. وسعت این مرکز نگهداری حیوانات برابر با 130 هکتار می باشد. در اصل این مکان یک مرکز تحقیقاتی و یک منطقه حفاظت شده است که در معرض بازدید عموم هم قرار گرفته است و از سال 1997 گردشگران و شهروندان نیز میتوانند از آن بازدید نمایند.

 

 

پارک سافاری زیانگ جیانگ 3

 

 

حیوانات بسیاری در پارک سافاری زیانگ جیانگ نگهداری می شوند. شمارآنها را تا 20 هزار عدد در 450 گونه مختلف ذکر کرده اند. از جمله جانورانی که در بازدید از این پارک تماشایی قادر به یافتن آنها خواهیم بود به کوآلا، پانداهای غول پیکر وخرسهای قطبی باید اشاره کرد.

 

 

پارک سافاری زیانگ جیانگ 2

 

 

از جمله دستاورد های مهم پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو میتوان به موضوع سرپرستی و مسئولیت نگهداری 6 کوآلا از کشور استرالیا در سال 2006 اشاره داشت. همچنین یکی از نکات مهم که سبب دیدنی تر شدن این پارک گردیده است، نگهداری صد قلاده ببر سفید کمیاب در این مکان است که رتبه یک را در چین دارد. البته گفته شده این تعداد نیمی از کل ببرهای سفیدی است در جهان زندگی می کنند. در پارک سافاری زیانگ جیانگ فیلها و زرافه ها نیز نگهداری می شوند.

 

 

پارک سافاری زیانگ جیانگ 1

 

 

یکی از ویژگی‌های بارز پارک سافاری زیانگ جیانگ گوانجو نگهداری آن از صد قلاده ببر سفید بوده که این تعداد در واقع نیمی از ببرهای سفید موجود در دنیا می‌باشند. قسمت فیلهای آسیایی این پارک از معروف‌ترین قسمتهای آن بوده و در این قسمت بیست فیل نگهداری می‌گردد و  پنج فیل از آنها در همین محل بدنیا آمده‌اند. این پارک دارای بیشترین تعداد زرافه در چین بوده که بعد از بازدید از نمایشگاه گوانجو به شما توصیه می‌کنیم برای این که حس در طبیعت آفریقا بودن را حس کنید، به این سافاری سری بزنید.

Logo roomaco

روماکو بازاریاب آنلاین شماست
در هر کجای دنیا، هر کسب و کاری دارید، روماکو آنرا به مخاطبین شما معرفی میکند.
با کمترین هزینه و در کمترین زمان در صفحه اول گوگل باشید!
از اینجا شروع کنید

نظرات

  • هنوز نظری ندارید.
  • یک نظر اضافه کنید
    ضبط پیام صوتی

    زمان هر پیام صوتی 5 دقیقه است